Asi&Demir-Hercai

Reklamlar

365 Yanıt to “Asi&Demir-Hercai”

  1. hatçe abla burdasın mı?

  2. karşıyakalı Says:

    BURDAYIM PAŞAM.
    ASKERDEKİ GİBİ OLDU.
    EMREDİN KOMUTANIM.

  3. oo müjoo videomu yapmış 😀 benim izlemedem.video izlemiyom artık çünkü kotaya baktığım sitede sorun var kotama bakamıyom ya dolmuşsa 😀

  4. ama emin güzel olmuştur ellerine sağlık kardeşim.ilk fırsattada izliycem 😀

    selam ver asker,şaban oğlu şabansın sen heralde 😀

  5. karşıyakalı Says:

    CANIM BEN SANA BURDAN KOTA GÖNDEREYİM.

  6. karşıyakalı Says:

    HATİCE ………
    KARŞIYAKA İZMİR
    EMREDİN KOMUTANIM.

  7. bu arada bu sayfa yeterince dolmuş.yeni sayfa açmak lazım.gözde abla gitti.funda yok zaten,meliste yok şimdi.dududa gelirse bile beceriksizin tekidir kendisi 😀 😀
    napsakki acaba.

  8. valla şöyle bi çuval gönderirsen pek fena olmaz 😀 güzellerinden gönder ama 😀

  9. karşıyakalı Says:

    GENÇER MELİS MSNDE SÖYLİYEYİMMİ YENİ SAYFA AÇSIN DİYE.
    YEŞİL YANIYOR AMA MEŞGULMÜŞ.

  10. anlaşılan iş yine başa düştü ben yeni sayfa açıp geliyom abla.sakın bi yere ayrılma.senle daha şu gezinin ayrıntılarını konuşcaz 😀

  11. gerek yok abla ben açarım.

  12. karşıyakalı Says:

    TAMAM CANIM.

  13. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/28/asidemir-sevdikce/#comment-116180

    ………………………………………………………………..

Yorumlar kapatıldı.

%d blogcu bunu beğendi: