Asi&Demir-Ömrüm Senindir

443 Yanıt to “Asi&Demir-Ömrüm Senindir”

  1. fatmAsi Says:

    kendini kontrol edebiliosun ne güzel 🙂 beni bıraksalar 4 saatlik uyku yeter bna ama kızıolar uyuman lazım dıe bende söz dinliyorum 🙂

  2. 400.cü yorum olduuuuu

  3. fatmamm benn çıkyommmmm ama yinee girerimm grüşürükkkkkk canım öptümm byyyyyyyyyyyy

  4. fatmAsi Says:

    ewet bende bu siteyi bulduktan snra böyle oldum 🙂 bundan önce giriodum bi site vardı mesela orası hoşuma gitmiyodu bi de asinin kliplerini izliyodum 🙂

  5. fatmAsi Says:

    görüşürüz ablacım bye bye 🙂

  6. DİZİLERİN ARANILAN OYUNCUSU TUBA BÜYÜKÜSTÜN SİNEMADA İLK BAŞROLÜNÜ KAPTI.

    Daha önce Çağan Irmak’ın Babam ve Oğlum filminde küçük bir rolde görünen Büyüküstün, Sevdaya Durdu Zaman’da bir laz kızını canlandıracak. Filmde Müslüman kızla Hristiyan gencin aşkı anlatılıyor.

  7. fatmAsi Says:

    mrb kübra tuba her rolü layığıyla yerine getiriyor ama ben yinede en güzel rolünün aside olduğuna inanıyorum

  8. fatmAsi Says:

    benim gitmem lazım gelmeye çalısırım snra

  9. slm canlar.slm fatoş.nabersin?beni merak etmişin.seni merakta bıraktığım için özür dilerim.ama alllaha şükür iyiyim.merak edilecek bişey yok.beni düşündüğün içinde ayrıca teşekkür ederim.

  10. ne yani 1 dk farklamı kaçırdım seni.şans işte

  11. ewt bencede tuba her roü başarıyla oynar ama iasinin yeri ayrı:D

  12. evet bende katılıyorum.

  13. fatmAsi Says:

    dur abi gitme

  14. sen nasılsın kübra,iyisindir inşallah.

  15. tmm kardeşim bekliyorum.

  16. fatmAsi Says:

    iyi olmana çok sewindim abi hastalık dinlenince geçebilıo ama can sıkıntısı zor geçio neyse anlatın bakalım ne zamandır görmüyorum sizi

  17. iyiyim sen nasılsın gencer abi

  18. sağol kübra,allaha şükür bende iyiyim.

    ne anlatıyım kardeşim.yarın sınavım var işte.yani kaderimi yarın belirliyecem.

  19. hımm sınavda sana başarılar diliyorum daa ne sınavına grceksin?

  20. ingilizce sınavı.yüksek lisans için.

  21. fatmAsi Says:

    inş.iyi geçer abi ben sana güveniyorum yaparsın sen kimin abisisin sınıf 1.si oldun sen o sınavıda geçersin

  22. tekrardan başarlar diliyorum başarıcağına eminim:D

  23. sağolun.allah razı olsun.ama ben kendime pek güvenmiyom.çünkü kazanmasam bi dert kazansamda ayrı bi dert.neyse geçelim bu sıkıcı konuyu.

  24. fatmAsi Says:

    sen istemiyorsan geçeriz abi ama akışına bırakmak en iyisi

  25. tamm kapatalım bu konuyu ee daha daha nasılsın?:d

  26. fatmAsi Says:

    ee kübra birazda sana gelelim herşey aynı mı

  27. eh işte nasıl oluyum.kotam dolu.o yüzden pek girmiyom.ama yarın yeni ay başlıyo.yarın sınavdan sonra acısını çıkartırım.tabi sınavdan sonra bi köşede yıkılıp kalmazsam.

  28. fatmAsi Says:

    bu arda dudu abla nerde

  29. herşey aynı bi değişlek yok okul başlar başlmaz antremnlar başlıcak sonra derler fln derken herşey aynı şeklde dewm edicek

  30. fatmAsi Says:

    kotan dolu mu 😦 ben o sıkıntıyı ii bilirim sınısıza geçmedn önce sınırsızın ücretini geçen fatura gelirdi 😦

  31. neyse ben çıkıyorum 2 saat sona tekrar gelirim bb

  32. fatmAsi Says:

    ah bizdde öyle olsa hergün farklı bi aksiyon

  33. fatmAsi Says:

    görüşürük 🙂 abi sıkıntı olucaksa bugünde sabret istesen fatura gelince insan bi tuhaf oluyo

  34. byy kübra.kendine iyi bak.

  35. yok zaten birazdan çıkacam.fazla kalmıycam.hem ne gelirse gelsin umrumda değil.zaten aşağı yukarı ne kadar gelceğini biliyom.

  36. fatmAsi Says:

    hım şimdi sen yorum okuyn öylese

  37. eee sen anlat ne var ne yok.nasıl gidiyo.

  38. fatmAsi Says:

    tmm abi senin için sorun olmayacaksa 🙂 benimde çıkmam lazım aeo abi kib

  39. fatmAsi Says:

    gitmio abi yha burdada var sıkıntı daha bu yaşta bu kadar sıkıntı beni aşar

  40. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/31/asidilberim/#comment-116925

    buyrun canlarım burdan devam edin zorlanmayın ağır sayfada

  41. fatmAsi Says:

    böyle arada siteye girip rahatlıyorum işte başkada bişey yapamam zaten

  42. tmm kardeşim sen işine bak.sen bana bakma.

    burdan devam edelim;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/31/asidilberim/#comment-116925

Yorumlar kapatıldı.

