Asi&Dilberim

545 Yanıt to “Asi&Dilberim”

  1. karşıyakalı Says:

    BİR ŞARKI DAHA VAR BENİM ÇOK HOŞUMA GİTTİ.
    ARAP KIZLARI SÖYLÜYOR.FACEYE KOYMUŞLAR..ONU BULAYIM NETTEN BURAYADA ALICAM.BİRAZ OYNAK BİR ŞARKI.
    AMA ÇOK HOŞ .BEN BEYENDİM. 🙂

  2. EE BENDE RESİM DEĞİŞMİŞ GÖZÜKMÜYOO 😀 AYY ŞAŞILACAK ŞEYY…AMA EMİNİM RESİM GÜELDİRR….. 😀 KİM YAPTIYSA ELLERİNE SAĞLIKK….

  3. duyguu 2 Says:

    evett ama asinin yerine başak dizi başlıcak ya fragmanı gördükçe kötü oluyorum 😦

  4. TAMAM ABLAMM …BEKLERİZ YENİ ŞARKILARINI VE TÜRKÜLERİNİİİ…
    DUALARINI…..ANNEMMMMMMMMMM 😀

  5. karşıyakalı Says:

    ASİNİN YERİNE HANIMIN ÇİFTLİĞİ BAŞLAYACAK STARDA.
    CUMA GÜNÜ ASİNİN SAATİNDE.

  6. duyguu 2 Says:

    ayyy asiyle demirin birbirine bakşı kenarda da asya ayy çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  7. karşıyakalı Says:

    CANLARIMMMMM GÜZELLERİMMMMM
    ANNENİZ YESİN SİZİ…. 🙂 AMA MİDEME OTURMAYIN. 🙂

  8. EVET BENDE GÖRDÜM BALIMMM 😀 AMA NAPALIMM DUYGUM AİSTEMESEKDE ALIŞICAZZZ CANIM :8 MAALESFFFF 😦

  9. duyguu 2 Says:

    biz hazmettiriciyizz ablam kessinlikle midene oturmayız 🙂

  10. slm millet.iyi akşamlar.
    sitemizin üst başlık resmini değiştirdim.resim melisin eseri.ben çok beyendim umarım sizde beyenirsiniz.
    ellerine sağlık kanka.her zamanki gibi harika olmuş.

  11. AYAY ABLAM BİZ OTURMAYIZ SEN MERAK ETMEE…BİZ HAFİF YAĞLA PİŞİYOZZZ… AMA ASIL SEN BİZİ YEMEYE KIYAMAZSINN 😀 DİMİ ABLACIMM 😀

  12. duyguu 2 Says:

    genç hoşgeldin bizde onu konuşuyoduk evvet süpper olmuşş nasıl geçti sınavın iyi geçtiğini söyle de biraz daha keyiflenelim 🙂

  13. GENCERRR KARDEŞİMM H.G NASSIN ABLAMMMM
    BEN RESİMİ GÖREMİYOM AMA EMİNİM GÜZELDİR….
    BEYAZ GÜVERCİNİMİZE DE TEŞEKKÜRLERRRR….

  14. dikatt!!!
    ayla abladan haber;

    ayla ablanın netinde sorun varmış o yüzden gelemiyormuş.ilgililere duyurulur.

  15. karşıyakalı Says:

  16. AA GENCERİM SINAVIN BUGÜNMÜYDÜ ABLACIMM …
    İNŞ İYİ GEÇMİŞTİRRR ABLSII…BEN SANA VE SİTEDEKİ CANLARIMAA HER ZAMAN DUA EDİYORUUMMM ABLAMMM….
    AZ ÖNCE TERAVİYİ KILDIMM GENE HEPİNİZE DUA ETTİM CANLARIMMM

  17. duyguu 2 Says:

    ayy inş. hemen hallolur ya genç ben siteye giremiyorum hemen sayfa kapanıyo neden buuu

  18. sınav idare ederdi.kötü değildi ama iyide değildi.yani geçebilirimde geçmeyebilirimde.zaten sonuçlarda yarın açıklanacak bekleyip görcez artık.başarı dilekleriniz içinde hepinize çok teşekkürler.

  19. karşıyakalı Says:

    GENÇER HOŞGELDİN CANIM.SINAVIN NASIL GEÇTİ.
    İYİDİR İNŞALLAH.
    MELİSİMİN ELLERİNE SAĞLIK .GÜZEL OLMUŞ.BEYENDİK.

  20. ABLAMMM SÜPERRRR YAAAAA 😀 SAĞOL ABLAMMMM….
    DUYGUM BENDE RESİMLERİ GÖREMİYOMM .. 😀

  21. karşıyakalı Says:

    HAKKINDA HAYIRLISI NE İSE O OLSUN GENÇERİM.

  22. sadece bizim sitemi kapanıyo başka siteler kapanmıyomu?

  23. duyguu 2 Says:

    hayırlısı olsun gençerr inş. geçersinn

  24. karşıyakalı Says:

    İNŞALLAH AYLAMIN SORUNUDA HALLOLUR.
    ÇOK SİNİR BOZUCU BİR ŞEY.

  25. duyguu 2 Says:

    yok genç sadece bizimkine girmiyo ya buraya gelene kadar akla karayı seçiyorumm 😦 anlayamadım nedenini yaa

  26. ÇOK SEVİNDİM GENCERR….İNŞŞ İYİ SONUÇ ALIRSIN ABLACIMMM…
    AYLAM
    SEVOSSS VE DE ADAŞIM DA GELİR DEDİM AMA OLMADIII 😦
    NEYSE SİZE DOYUM OLMAZ AMA BEN ÇIKMAK ZORUNDAYIMMMM 😦
    BİRAZ İŞLERİM VARRR….
    HERKEZİ ÇOKK ÖÖPÜYORUMMMM
    ŞMDK BEN GİTTİMMMMM
    AEO
    KİB

    BYYY BYYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRRRRR 😀

  27. hmm enteresan bi vaka seninki.daha önce hiç öğle bi şikayeti olan bi hastam olmadı 😀

  28. karşıyakalı Says:

    BENİM ŞU ANDA NORMAL GİDİYOR YORUMLAR.
    TAKILMIYOR.SORUN YOK.SİTEYEDE KOLAY GELEBİLİYORUM.
    BENİM PC ANSIZIN HEBER VERMEDEN ÇÖKÜYOR.
    MOZİLLA ÇÖKME HABERCİSİ DİYOR.
    BENDE BOŞ VERİYORUM.ÇÖKSÜN ÇÖKSÜN DURSUN.
    YENİDEN BAŞLATIYORUM. 🙂

  29. duyguu 2 Says:

    tamam ablacım güle güle çook öptüm iyi geceler evet ya sevim ablam gelmedi yyaaa özledimm ama 😦

  30. byy emel abla.sende kib.

  31. karşıyakalı Says:

    EMOŞUM GÜLE GÜLE CANIM İYİ GECELER.

  32. duyguu 2 Says:

    doktorum ama bana bir çare artıkın on saatte siteye girmeye çalışmaktan bıktımm 😦

  33. karşıyakalı Says:

    GENÇER FOTON ÇOK GÜZEL OLMUŞ.
    YOSUN GÖZLÜMÜN BU RESMİNİ ÇOK SEVİYORUM.

  34. duyguu 2 Says:

    ablam bir türlü anlayamadım nedenini yaa siteye girmemle hemen çıkmam bir oluyor anında sayfa iptal ediyo kendini yaa deli olacağımm 😕

  35. karşıyakalı Says:

    İNŞALLAH DÜZELİR DUYGUCUM.

  36. duyguu 2 Says:

    yaaa bilmiyorum 3-4 gündür dadandı bu sorun birileri siteyi girmemi istemiyo kıskanıyolar beni 😦

  37. valla nasıl yardımcı olcağımı bilsem edecem zaten 😀 ama merak etme araştıracam bunu,doktor arkadaşlara bi sorayım belki onlar rastlamıştır daha önce 😀

  38. duyguu 2 Says:

    valla bi araştır abi yaa çok zor durumdayımm 😕

  39. karşıyakalı Says:

    SENİ İSTEMEYENLERE SÖYLE PAŞAM GELİRSE SİZİ DÖVER DE 🙂

  40. duyguu 2 Says:

    valla dicem bizim sitenin genci sizi mahveder dicem ama bi bulsam o hainleri 😦

  41. aynen öle de 😀 ablam çok güzel söledi 😀

  42. karşıyakalı Says:

    ANLATIN SİZİ DİNLİYORUM.

  43. https://asidizisi.wordpress.com/2009/09/01/asidemir-geri-don/#comment-117473
    …………………………………………………

Yorumlar kapatıldı.

