Asi&Demir-Unutamadım

319 Yanıt to “Asi&Demir-Unutamadım”

  1. fatmAsi Says:

    iii geceler abla görüşemezsek kendine iyi bak öpüyorum seni….
    bana bu gecelik izin ver bu geceden sonra uzun bi süre görğşemeyebiliriz çünkü

  2. emel Says:

    ben şimdilik tek yaprak dökümü ama illerleyen zamanda bi kaçtane olur:9

  3. fatmAsi Says:

    saol benim düşünceli ablammmmm sen düşünme beni

  4. fatmAsi Says:

    sen yat artık abla belli ki çok yorgunsun

  5. emel Says:

    inşallah gelirsin görüşürüz canım benim bende seni kocaman öpüyorum a.e.o.kendine ii bak görüşmek üzreee ben görüşecegimize inananıyom ok byyyyyyyyyyy

  6. fatmAsi Says:

    dur gitmeden sıkı sıkı sarılıyım sana

  7. fatmAsi Says:

    inşşş abla hoşçakal

  8. emel Says:

    günaydın gözdem ve guzusu ve sabah şekerleriiiiiiiii

  9. fatmAsi Says:

    ben daha burdayım bi gelen daha olsa süper olur

  10. emel Says:

    gel bende sana sarılayım veda yok gelcen inşalalh ii düşünelim ii olsun okkkkkkkk

  11. fatmAsi Says:

    tmm abla ama ben seni tutuyorum galiba hadi görüşürüz

  12. fatmAsi Says:

    bekliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    burdayımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  13. fatmAsi Says:

    koskoca sitede küçücük çocuğu yalnız başına bırakmayın yahhh
    gecenin bu vaktiiiii
    korkarım ben karanlıktan
    ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  14. karşıyakalı Says:

    HAYIRLI SAHURLAR,İYİ SABAHLAR CANLARIM.

  15. karşıyakalı Says:

    AY NE GÜZEL SOHBET ETMİŞSİNİZ FATOŞUMLA EMELİM.
    OĞLAN PC Yİ ALDIKTAN SONRA BEKLEYEMEDİM.
    BENDE YATTIM.AZ DAHA SAHUR KAÇIRACAKTIM.SAATİN DÜĞMESİNE BASIP YATMIŞIM.ACELE BİRŞEYLER YEDİK.NİYET ETTİK.
    ARADA BİR BEN BUNU YAPIYORUM.NEYSE BU GÜN UCUNDAN YAKALADIK.
    GÖZDEME VE KUZUSUNA GÜNAYDIN.
    GELECEK SABAH ŞEKERLERİNEDE GÜNAYDIN.
    HERKESE HAYIRLI SABAHLAR.İŞLERİNİZ RAST GİTSİN.
    İYİ HAFTA SONLARI.HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.
    EZANIMIZDA OKUNUYOR. HOŞÇAKALIN. BYYY. 🙂

  16. karşıyakalı Says:

    AAAAAAAAAA
    BENİM GÜZEL SİTEM YALNIZMI KALMIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ.
    KIYAMAM .NİYE KİMSELER YOK.
    MÜJGANNNNN SENİN DERSHANEN BU GÜN VARMIYDI.
    GÜLNARRRR SENDE GELİRDİN.SABAHLARI BİR
    MERHABA DERDİN.
    GÖZDECİM YOK GALİBA İŞE GELMEMİŞ.GELSEYDİ MUHAKKAK
    GÜNAYDIN DERDİ BİZLERE.
    SABAH EVDE OLANLAR ACABA ÜŞENİYORLARMI 😦
    HADİ GELİN,ŞENLENSİN BURALAR.
    MATEM HAVASI VAR GİBİ.
    BEN BURDAYIM SİZLERİ BEKLİYORUMMMMMMMM. 🙂

  17. karşıyakalı Says:

    Padişah ile vezir tartışmaya başlamış. Padişah vezire, “En büyük ve en güçlü olan benim. Sen benim emrimdesin!” demiş. Vezir, “Hayır ben büyüğüm. Ordunun başında ben savaşıyorum, sen sadece mühür basıyorsun” diye itiraz etmiş. Tartışma uzayınca Padişahla vezir, bir çobanın yanına gitmişler ve konuya hemen girmemek için çobana sormuşlar:
    -”Senin koyunun mu büyük, ineğin mi?”
    Çoban şaşırmış şaşırmasına da, soranlar da Padişahla vezir.
    -”İneğim” demiş.
    -”Keçin mi büyük, öküzün mü?”
    Çoban “Öküzüm tabii” deyince, asıl soruyu yöneltmişler çobana:
    -”Söyle bakalım, Padişahın mı büyük, vezirin mi?”
    Çoban hiç düşünmeden yanıt vermiş:
    “Vallahi ben bu hayvanları tanımıyorum!”

  18. karşıyakalı Says:

    Maç Durumu

    Temel ile Dursun maç sahasının önünde köfte satarken Temel bilet bulur. Dursun’a şöyle der. -Ula Dursun bu bileti al maçı öğren de gel der.

    Dursun gider ve maçı öğrenip gelir durumu Temel’e anlatır:

    -Direk dikiyler ortaya bir kabak koyiyler. 21 avanak peşine koşiyler. 2 direğin arasına girince gool diye bağıriyler bir de utanmadan kısa don giyiyler.

Bir Cevap Yazın

