Asi & Demir – Sevdan Bir Ateş

490 Yanıt to “Asi & Demir – Sevdan Bir Ateş”

  1. cemre Says:

    ama sevim dedigin gibi simdi aklima geldikce gülüyorum halima varya ayni senin yaptiklarini yasadim hatta araba ile ilerlerken bir jip gördüm plakada b. t yaziyordu bizimkine diyorum yavs yavas bakalim bu bizim gelin hanimmi ama göremedim bizimkide kiziyor bana ne günlere kaldik diye 😀

  2. sevim Says:

    simdi burdayizzzz.tekrar manaton hayatimiz basladii.allh saglik sihhat versinn bunada sükür.

  3. cemre Says:

    evet bacim ne güzel olurdu degilmi 🙂 bende gencere dedim git bas vur ne güzel firsat dedigin gibi milletin gözü bir jön görsün yakisir kardesime ama sanirim halen vurmadi hayirlisi bakalim , bir baslasin bakali nasil bir dizi ben en cok antakyada olmasi ilgimi cekti fragmani izlerken acaba bizimkilerin yerlerinde cevrilmismis diye takip ettim ama tanidik mekan göremedim

  4. sevim Says:

    hahahahaaaaaaa yerim seni meralimmmm :)evet o bizim bulundugumuz zaman icinde istanbuldaydi.gelip bir elimi bile öpmediiii :)hayirsiz gelinnnn ne olacak :)ama sen anlatiyon ben kendimi yasiyorum bacim.yemin ederimmmm :)neyse artik baska baharlara bacimmmm.bu arada kimsede gelmiyorrrrrrr farkindamisinnnn :)site bize kaldiiiiiiii :)gec su pasa koltuguna bacim hazir pasamizda yok :)aramizda kalsin.bende su divana uzanayimmmm.ohhhhhhh :)yeni geldigin icin pasa koltuguna oturttum bunu bilesin :)iyiligimi unutma heheee 🙂

  5. cemre Says:

    aminn bacimmmmmm insallah basladik moratona dedigin gibi e bacim benim yeni bitme pasam ne yapiyor o nasil memnun kaldimi izinden 😀

  6. sevim Says:

    anidik mekan vardi bacimm.hani nehirin kenarii.tas atiyorlar ya suya.fragmandaa gördüm.asi demirde raya giderlerdii.yanilmiyorsammm.hem o yüzden bakmak istiyorum hemde fragmaina bakilirsa duygusal bir dizi.ama eleme yapmam lazim.o kadar dizi izlemek istemiyorummmm.

  7. cemre Says:

    hehehehehehehe farkindayim bacim kimsecikler yok ben az önce sana git yat dedigimde türkiye saatine bakarak dedim yeni fark ettim burda daha erkenmis bacim tmm oturdum cokta rahatmis su pasa koltugu bu gencerde nasil biliyor rahatligini bak görüyormusun 😀 oturuyormsu koltuga ohhhh gel keyfm gel bizlerde sandalye baslarinda bir oraya kivril bir yana kivrim kivrim oluyorduk 😀 neyse bacim tut su kokulu nargileleride tütürelimmmm püfür püfür sana nargile cekmeyide ögretirim istersen ben bu sene denedeim gerci az daha boguluyordum ama basardim 😀

  8. sevim Says:

    oglumumu kastettin.o hep menun kaliyor izinden teyzesi.ordan glmek istemiyorrr.hatta benden daha cok üzülüyor :)ama buraya gelip arkadaslarina kavustumuda burayi seviyorr :)burda kimimiz var meralim.orda ailem akraba es dosttt olumda kalabaligi seviyorrrr.hatta okul arastiriyoruz ogluma.eger uygun bir okul bulursak allahta kismet etmisse temelli dönüsü ble düsünüyoruzzz.ben burda yaslnmak istemiyorum bacim.burda gercekten kalman icin bir sebep yok.hazir cocukta ufakken.yoksa 2 3 yil sonra zor olur dönüsss oglum acisindannn

  9. cemre Says:

    aman bacim dur bu ne hiz bakma o kadar diziye desene sen bakarsan seni burda daha görmek ne mümkün ele ele elinde az hatta bir kactane kalsin 😀

  10. sevim Says:

    ögret bacim ögrettt heheheeeeee :)demi cok rahat pasa koltuguuuu :)o yüzen sabahlara kadar yaziyorduuuu :).keyfini ür bacim ama yarin bende sira ona göre heheeee :)dur su nargileden bir cekeyimmmmm :)dogru tutummu bacimmm.hele göster nasil cekecemmmm 🙂

  11. cemre Says:

    evet bacim haklsin benimkilerde türkiyeyi seviyor dedigin gibi burda hepimiz robotlasmisiz ölü gibi hayat yasiyoruz türkiye ne güzel civil civil benimde imkanim olsaydi hic düsünmeden bende kesin dönüs yapardim ama hayat bu belli olmaz bize neler getiri belki bende gün gelir ömrüm olursa yaslanmadan kesin dönüs yaparim yoksa kesin dönüs yapmak icin ucagin kuyrugunda dönmek istmem 😦

  12. sevim Says:

    zatenn eger hergün 2 dizi izlersemmm buraya nasil gelirim demiiii :)kalsin bcim kalsin bana 2,3 dizi yeterrr 🙂

  13. cemre Says:

    evet bacim dur agizliginida takalim simdi cek icine ama yutma bak simdi nasil ses cikartacaksin tut agzinin icinde sonra ufle disari beniim en cok hosuma giden cekerken ses cikarmasi heheheheh,degilmi bacim ondan sabahliyordu pasamiz gerci bende sabahliyordum ama yerim rahat degildi 🙂 ne demek bacim söz yarin sira sende

  14. cemre Says:

    editörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hanim nerdesinizzzzzzzzzzz sayfamiz gec gidiyor seni yüksek mercilere sikayet edecegimmmmm o kadar cene veriyoruz ama olmuyor lütfen isinizi dogru dürüst yapin bak yoksa greve gidecegiz alooooooooooooooooooooooooooooooooo 😀

  15. sevim Says:

    allah korusun bacimmmm.ne demek ucagi kuyrugu..her seyin hayirlisini versin rabbim.orda yasamayi nasip etmisse olsunnn

  16. cemre Says:

    alooooooooooooooooooooooooooooooooooo ana gralicem ne oldu sesin kesildi yine düstünmü bacimmmm yoksa nargile icerken tigandinmi bacim nerdesin ses verrrrrrrrrrrrrrrrr

  17. sevim Says:

    öhö öhööö ay boguluyommmmm :)icime cekmeyecektim degilmiiiiii :)öhöö öhöö.ama ögrenirimmmm.dur bir daha cekeyimmmm :)benimm yazilarim güzel gidiyor bacimmmm.ama yinede o kadar editörümüz var kimseciklerrr bu saate yokk.arkandayim bacim grevse bende varimmmm.sloganimizda su olsun 🙂
    üyeyiz rahatligimizi isterizzzz
    tam hizmet dört dörtlük isteriz
    bizi sinir etmeyecek siteee
    veee gece vardiyasina kalandaaa
    editör isterizzzzzzzzzz 🙂 🙂 🙂

  18. sevim Says:

    nasil slogan güzelmi bacimmmm :)ama bak yarin hepsi birden üstümüze cullanmazlar demi heheeee 🙂

  19. sevim Says:

    galiba simdide en tikandin bacim benim heheeee 🙂

  20. cemre Says:

    cok güzel bacimmmmmm devam degilmi önceden ne güzel cay kahve ve neyse ileri gitmiyeyim rütük var ne ikramlrda blunuyorlardi simdi nirde degil cayyy ikramini yöneticilerin yerinde yeller esiyor isteriz isteriz eski düzeni isteriz 😀

  21. fatmAsi Says:

    ben tekrar geldim, ablalarım varken bna emir vermek düşmez ama ramazandan snra herkesi burda isterim ben olurmuyum o ayrı bi konu, asiyi bende çok özledim şimdı ondan knşunca eski günler aklıma geldi ben o zamanlar yoktm aranızda ama yorumları takip ediyodum hala üzülüyorum keşke o zamanlar yazsaydım , ewet keşke zamanı geri alabilsek ben asiyi çok özledim , aklımda kaldıı kadarıyla bi replık D: onu düşünmedn geçirdiğim bir tek gün olmadı D: ayrı kaldığımız zaman içinde seni özleyerek yaşamayı öğrendim

  22. cemre Says:

    aman bacim dur ya tmm bende tam bilmiyorum yanlsi ögretmis ola bilirim 😀 zaten türkiyeden getirdik bir tane en iyisimi ben iyice ögrenen kadar bu nargile isine ara verelim yoksa kiyama bacim sana 😀 yada rada gel bana seninel beraber ögrenmeye calisalim 😀

  23. fatmAsi Says:

    puff yha çıkmam lazım sizleri öpüyorum ablalarım

  24. sevim Says:

    fatosum evet o günler ok güzeldiii.hele atismalarimiz demi meralimmm :)o zaman yazacaktin ablasiiiii 🙂

  25. sevim Says:

    tmm ablasi zaten bende cikacammmm.malum güzellik uyku saatim geldiii 🙂

  26. cemre Says:

    h.g fatmacim insallah fatmacim ben su anda sakinim ramazan diye anlayisli davraniyorum ama umarim dedigin gibi ramazandan sonra ortaligi ayaga kaldiririm eyer böyle giderse 😀 hem ne demek ben burda olurmuyum sen artik bize katildin bize elini verenin kolunu götürürüz yani bizden kurtulus yok 😀 evet fatmacim bende cok özledim keske zamani geri ala bilsek degilmiiiiii keske send daha erken yazsaydin ama olsun yinede gec kalmis sayilmassin ama dizi zamani beklemyi diziden sonra yorum yapmayi birbirimize girmeyi didismelerimiz mesela sevim ablanla ben nasil didsiyorduk asici demirci diye o anlari yasamak paylasmakta güzeldi saglik olsun dmemek kismet simdi aramizda olmak varmis

  27. cemre Says:

    tmm fatmacim kib byyyyyyyyyyyyyyy

  28. sevim Says:

    meralim bacim anlasilan senin sayfa baya agirlasti.kalbimin cigeri ben ciksam olurmuuuu.seni cok öpyürummmm aeo.hayirli geceler tatli rüyalar bacim.özlemistim seinle sohbet etmeyiiiiii.iyi geldi bana bacimmm.yarin görüsmek üzere bacimmm.
    sabah sekerleri ve gözdem emirim sizide cok öpüyorum.gününüz aydin olsunnnnnn canlarimm.gözdem kendini fazla yormaaaaa bacimmm.sanada cok gecmis olsun.iyiymissin simdi rahatladm.hadi dayan 2 haftan kald benim gücük bacim.ne derim bennnnnnn
    sevimuuuuu kacarrrr.byeeee

  29. cemre Says:

    tmm güzel bacimmmmmmmm yat sen bende yatacagim dedigin gibi sayfam agirlasti alacagin olsun bal bademum ya onu bahane ettim bunu bahane ettim gelmedin oysa özlemsitim seni gelirde hasret gideririz neyse, sevimim bende seninle sohpeti özledim bacim cok iyi geldi tatlu asili rüyalar bacim bak unuttum halan rüyalar görüyormsun diye 🙂 yarin görüsmek üzere güzel bacim aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyy

  30. cemre Says:

    neyseeeeee bende gidiyorummmmm herkese kucak dolu sevgiler ve öpücüklerrrrrrrrrr vede iyi sahurlar yarin görüsmek üzere ve gözdem bacim umarim yarin görürüm seni iyisindir sen ve yigit emirimide cok öptümmmm sabah sekelride günaydinlarrrrrrrrrrrrrr

  31. karşıyakalı Says:

    SELAM CANLARIM.
    HAYIRLI SAHURLAR.BEN GELDİM HADİ BİRİNİZ GELİN SAHURDA
    İKİ ÇİFT LAF EDELİM.

  32. karşıyakalı Says:

    SELAM CANLARIM.HAYIRLI SAHURLAR.BEN GELDİM.
    HADİ BİRİNİZ GELİN İKİ ÇİFT LAF EDELİM.

  33. karşıyakalı Says:

    EMELCİM SEN SAHURA KALKIYORDUN HADİ BACİKO SEN GEL.

  34. karşıyakalı Says:

    EZANA KADAR SOHBET EDELİM.
    İFTARDAN SONRA GELEMİYORUM.

  35. karşıyakalı Says:

    DUYGUCUM YAVRU KRALİÇE SAYFAMIZ ÇOK AĞIRLAŞMIŞ.
    YORUMLAR ZOR GİDİYOR.LÜTFEN YANİ Bİ ZAHMET EDİTÖRÜM BENİM,
    SIK SIK BURAYI KONTROL ETMEN LAZIM. 🙂

  36. karşıyakalı Says:

    Yolumuz Gurbete Düştü.

    Yolumuz gurbete düştü
    Hazin hazin ağlar gönül
    Araya hasretlik girdi
    Hazin hazin ağlar gönül

    Bu mudur senin eserin
    Sinemi yaktı kederin
    Ölürsem olmaz haberin
    Hazin hazin ağlar gönül

    Beyhani’yem budur halim
    Senden ayrı düştü yolum
    Bu hasretlik bana zulüm
    Hazin hazin ağlar gönül

    Aşık Beyhani – Erzincan

  37. karşıyakalı Says:

    YORUMLARI OKUMADIM.BACILARIM SOHBET ETMİŞLER.
    NELER SÖYLEMİŞLER SABAH BAKARIM.

  38. karşıyakalı Says:

    CANLARIM EZAN OKUNUYOR.SABAH GÖRÜŞMEK ÜZERE.
    GÖZDEME VE KUZUSUNA GÜNAYDINLAR.
    GELECEK SABAH ŞEKERLERİNEDE GÜNAYDINLAR.
    HER ŞEY İSTEDİĞİNİZ VE HAYAL ETTİĞİNİZ GİBİ OLSUN.
    ÖPÜYORUM HEPİNİZİ.HOŞÇAKALIN.BYYYYYYYY.

Yorumlar kapatıldı.

