Asi&Demir -Ağlamak Güzeldir

324 Yanıt to “Asi&Demir -Ağlamak Güzeldir”

  1. cemre Says:

    vayyy dudu hanim diger lakabi babarazi yani benim bal bademum gelmis neyse dinlensin bakalim simdilik türist ömerimiz 😀 sonra aliriz havadisleri

  2. cemre Says:

    heheheheh paparazi yazacagima babarazi yazmisim 😀 bu arada gülnarim tebrikler teyze oldun demek kuzum allah anali babali saglikli bir ömür icinde yasamayi nasip etsin ufak melege senide öptüm kuzum

  3. cemre Says:

    benim güzel ablam biz seni herseyinle kabul ederiz yeterki allah seni basimizdan eksik etmesin her ne kadar seni devamli burda görmek istesemde olsun ablacim ramazana bitene kadar ne zaman senin icin iyise öyle gelirsin ama sonrasi icin seni görmek isterim yoksa sensiz olmaz ablam 😀

  4. cemre Says:

    bugün aylam ile 2 saate yakin konutum bacimla cok özlemisim onunla sohpeti sözde bugün görevliler gelip neti yapacak belki ama belki gelir bacim bugün, modemde sorun varmis

  5. cemre Says:

    eeeeeeeeeeee kimse beni sormuyacakmi sen ne yaptin diye 😀 bugün bende habire temizlik yaptim ve resmen bittim ama bugünlük yeter 2 odam kaldi onlarida yarina öbür güne dagittim artik bu saaten sonra yemekle ilgilenirim

  6. cemre Says:

    gözdemde sabah ugramis daha o olmus ana gralice yok ortalarda o degilde bizim aysegülümz nirdee onuda özledim gelsede söyle bir iki cene yaristirsak hangimizinki agir basar 😀

  7. cemre Says:

    ayrica bugün istanbulda yine sel olmus:( ve yine ölenler olmus cok üzüldüm ailelerine bassagligi diliyorum allah rahmet etsin ayrica güney doguda yine sehit vermisiz allahtan rahmet ailelerine bassagligi ve sabirlar diliyorum allahim düsmanima vermesin 😦

  8. kıpırdama yakalandınnnnnnnnnnnnnnnnn

  9. cemre Says:

    tmm ellerimi kaldirdimmm 😀 ama dur aci bu aiz kadina hic bir sucum yok 😀

  10. ay ben sana ne edeyim şimdi 😀 bugün hayatım nasıl yoğundum nasıl yoğundum anlatamam ,bugün biraz geç çıkıcaz iftar yemeğimiz var şirketten geç çıkıcaz biraz 6 gibi burdan toplu halde servislerle restorana gidicez ama bende hiç gidecek hal kalmadı çok yorgunum 😀 sen nasılsın

  11. cemre Says:

    nerdesin bacim ellerimi kaldirdim bekliyorum yoruldu kollarim eyer gittiysen indireyim 😀

  12. evet ya istanbul avrupa yakası felç durumda iki telli tarafı özellikle tam bir afet yaşıyoruz ,mal kaybı neysede çok çan kaybı var bende çok üzüldüm hemde çok

  13. cemre Says:

    al bendende o kadar bacim bende geldim geleli at gibi ordan oraya kosturuyorum sabah bu yana haril haril ev temizliyorum ama bugünki mesaim benimde bitti cünkü bende bittim 😀 onun disinda cok sükür iyim bacim , bu arada iyi bacim bos ver birde ve egidip yemek yapacaktin git iste hazir ye bacim peki gideceginiz yer uzakmi

  14. cemre Says:

    evet bacim öyleymis aylam ile konusurken haberde gördüm sansa aylanin annesi yeni bosnada oturuyor ama yokmus su an orda tatildelermis

  15. ay bacım kusura bakma yazamadım tellerim çıldırdı yine ama umrumda değil ,sende çok yorma kendini ,80 yılın en büyük yağışıymış bu çok vahim bir durum hayatım

  16. cemre Says:

    tahmin ettim bacim dedim yine aramiza tel girdi 🙂 demek son 80 yilin yagisi ama cok kötü olmus 😦

  17. gideceğimiz yer hayatım buraya yakın ama eve uzak gebze tarafında ama çok güzel bir yer ben seçtim söylemesi ayıp 😀 ama hava yağmurlu olsun herşeyin hayırlısı dimi

  18. cemre Says:

    hm demek is yerine yakin olsun sizi ine servisler birakir eve , peki gözdem haftayami izne ayriliyorsun yoksa ondan sonraki haftami birde sen izne ayrilinca biz seni nasil görcez 😦 cokmu soru sordum 🙂

  19. hayatım hemen cevaplıyayım bayramdan sonra nasip olursa izne ayrılıcam ,yani haftaya da burdayım ama rahat olucam pek iş yapmam arkadaşım olacak yanımda yani rahat bir hafta geçiricem inşallah ,görme işine gelince heralde görüşemiycez bir süre

  20. cemre Says:

    hmmmmmmmmm 😦 netinde olmadi neyse saglik olsun artik tl görüsürüz bizde sen yeterki son zamanalrini bari dinlenerek gecir bacim

  21. bacım çıkıcaz sanırım ben bir sayfa açayım öyle gideyim yetişebilirsem tabi seni çok öpüyorum bitanem çocuklarıda çok öpüyorum iyi akşamlar

  22. cemre Says:

    tmm gözdem seni cok öptüm bacim sana iyi eglenceler hayirli iftarlar öptüm bacim aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyyy

  23. https://asidizisi.wordpress.com/2009/09/09/asidemir-bir-asi-ask/#comment-119022

    ……………………………………………………………………………………………

Yorumlar kapatıldı.

