Asi&Demir-Bir Asi Aşk

http://www.dailymotion.com/relevance/search/asi+demir/video/xa3avd_asidemir-bir-asi-ayk-asi-soundtrack_shortfilms

198 Yanıt to “Asi&Demir-Bir Asi Aşk”

  1. emel Says:

    tmm sevimim yat canım bacım a.e.o bende seni kocaman öptüm görüşürzzzzzzzz byyyyyyyy

  2. cemre Says:

    evet emelim dogru söylüyorsun e bacim sizin orda saat 1 sende yat bacim sende saura kalkacaksin ebnde yatayim yoruldum iyice neyse bir türkiyeye gittim geldim huy degistirdim artik bu saate uykum geliyor birde sabahalri artik uyanmam 8- 9 buluyor hayret ettim hic böyle olmazdi yaslaniyorum galiba

  3. emel Says:

    yok bacım yaşlanmaktan deyil yorgunluk var üstünde atamadın ondan guzum tmm yatalım bacımmmmm

  4. emel Says:

    yatalım dinlen canım sende bende zor kalkıyom zaten sahura yatalımmm
    seni kocaman öptüm meralim a.e.o bacım kendine ii bakkk görüşürz byyyyyyyyy

  5. cemre Says:

    oldu emelim seni cok cok öptüm bacim sanada hayirli saurlar yarin bulusmak üzere bacim aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  6. emel Says:

    gözdecim ve guzusu günaydılar bacımmmmmmmmm
    ve sabah şekelriiiiiiiiiiii

  7. SLMMM
    TEKRAR GELDİMMM AMA KİMSELER KALMAMIŞŞŞ…. 😦
    EE TEBİ NORMALL…HERKEZ UYUYO..BİRAZDAN SAHURA KALKICAK….KOMŞUM GİTTİ VE BENDE HEMEN GELDİMM… 😀
    AA NE GÜZEL BEN GİTTİM ADAŞIM GELMİŞŞ…SİTE EMELSİZ KALMIYOO….SAĞOLASIN ADAŞIMM 😀

  8. EE KİMSELER OLMADIĞINA GÖRE BENDE ÇIKAYIM O ZAMAN…
    HERKEZİ ÇOKKKKK ÖPÜYORUMMM….
    AEO
    KİB
    BYY BYYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRR 😀

    GÖZDEM VE KUZUSU YİĞİT EMİRİM VE DE DİĞER SABAH ŞEKERLERİNE DE GÜNAYDINLARRRRRRRRRRR

  9. HERKEZE İYİ SAHURLARRRRRRRRRRRRRRRR

  10. karşıyakalı Says:

    İYİ SAHURLAR CANLARIM.
    BİLİYORUM KİMSE YOK AMA OLSUN SELAMLAR YİNEDE.

  11. karşıyakalı Says:

    ÖNCE SİTEME BAKAYIM DEDİM SONRADA GİDİP SOFRAYI KURAYIM.

  12. karşıyakalı Says:

    Sol yanımda kışlar ayazlaruçurumlar
    İçimde bir küsmüş çocuk var
    Gökyüzünde nazlı yağmurlar bana ağlar
    Güneşimi çalmış bulutlar

    Bozsam oyunlarıkalpsiz yalanları
    Geçmiş günahları yaksam
    Göçmen kuşlar gibi gitsem uzaklara
    Mutlu masallara konsam
    Yan deli gönül bir asi aşk vurgununda
    Söz dinlemiyor vazgeçti kalp gururundan
    Gözlerinde ömrüm tutsakölüm gibi onsuz kalmak
    Gözlerinde ömrüm tutsakölmek gibi onsuz kalmak

    Bir öfk.eyle aşkı vururlar buralardaboz bulanık suya atarlar
    Nefret rengi uzak bakışlar bu diyarda
    Bir ömürlük düşman hayatlar
    Yar dön topraklaradilsiz dağa taşa
    Elbet bahar gelir bir gün

    Mazi hesap verirsırlar hatırlanırsevda bağışlanır bir gün
    Yan deli gönül bir asi aşk vurgununda
    Söz dinlemiyor vazgeçti kalp gururundan
    Gözlerinde ömrüm tutsak ölüm gibi onsuz kalmak
    Gözlerinde ömrüm tutsak ölmek gibi onsuz kalmak

  13. karşıyakalı Says:

    EYLEM AKTAŞ SÖYLÜYOR.
    BİR ASİ AŞK .ÇOK GÜZELDİ DEYİLMİ.

  14. karşıyakalı Says:

    EVET CANLARIM SİZLERE HAYIRLI SABAHLAR DİLİYORUM.
    GÖZDEME VE KUZUSUNADA GÜNAYDINLAR.
    HOŞÇAKALIN,BİRTANELERİMMMMMM.

  15. Günaydın WordPress ailem.Günaydın Gözde abla ve oğluşu.Ben uyuyamadım erken kalkdım,aslında erken de diyil burda 9 oluyor.akşam gelcekdim,uyuya kalmışım.uyandığımda saat 3dü.ben bi yorumlara bakıyım

  16. Ya ben çok üzüldüm Ordakı durumun bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum.çocuğunu sel aparan anneye de üzüldüm.kim bilir ne haldedirler şimdi

  17. Dizilere gelince ben de Asiyi sevdiyim gibi hiç bi diziyi sevmedim,Asiyi beklediyim gibi hiç bi diziyi beklemedim.telimdeki resimleri gören her kes bunu anlar.Aslında ben resim delisiyim,bunu bilmiyordunuz her halde.yani ne güzel resim görersem yazarım,ama bunu biraz abarttım.bi de Doktorları merakla izliyorum,tekrarlarını.eskiden izlemezdim.orda Devrim nası beyeniyorum

  18. Gözde abla senden bi şey rica edicektim.benim mailime senin diyer ablalarla olan resimlerinden ata bilirmisin.yanlış anlama abla sadece merak ediyorum.Fatoşun dediği gibi buna pas geçe bilirsin.yani darılmam bi merak sadece nerden aklıma bilmiyorum

  19. Aklıma geldi diycekdim.uf sabah sabah benim çenem düştü ya.eee kimlerin kardeşiyim dimi 😀 😀 😀 Bi de bu gün dönüyorum köyden,sevinçten her halde.Unutucaktım ya Birsel abla çok geçmiş olsun,kızın hastalanmış qaliba pek anlamadım.ama Allahdan şifalar diliyorum.neyse ben kaçtım,byeee

  20. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnn ey ahaliiiiiiiii ,dün aferin buraları yanlız bırakmamışsınız ,benim dün akşam çok güzel geçti çok kalabalık neşeli bir iftar yemeği yedik ,patronumuzun kesesine bereket 😀 onun dışında şükür iyiyim ,son bir haftam kaldı sayılır gün sayıyorum izinime 😀 ben bir yprumları okuyorum buralardayım

  21. cemre Diyor ki:
    09/09/2009 23:44

    allah acil sifalar versin birselim hep unutuyorum gözdeme diyecegim dogum aninda yapilan dualar geri cevrilmezmis kabul olunurmus senin kuzun icinde dua etsin gözdem allahim acil sifalar versin zordur bu durumalr ne yparsin bacim buda senin imtihanin 😦

    ay ne demek elbette dua edicem yiğenime ,herzaman duacınızım zaten ,ben çok inanıyorum meralimin dediğine guzuma da sağlığı düzelsin diye dua edicem tabiki ,hatta özel bir isteği olan varsa bilerek dua edeyim yazın buraya

  22. Gülü18 Diyor ki:
    10/09/2009 7:21

    Gözde abla senden bi şey rica edicektim.benim mailime senin diyer ablalarla olan resimlerinden ata bilirmisin.yanlış anlama abla sadece merak ediyorum.Fatoşun dediği gibi buna pas geçe bilirsin.yani darılmam bi merak sadece nerden aklıma bilmiyorum

    gülnar atarım tabi hayatım ayrıca bende bir resim delisiyimdir hemde aşırı boyutta 😀 seni msn ye eklerim bugün kabul edersin olurmu sonra yollarım resimleri ,
    MERALLLLLLLLLLLLL bacım senle son çekindiğimiz ve önceki buluşma resimlerini istiyorum bana atarsan sevinirim bacım ,ilk başta güzellikle istiyorum yapılmazsa emir komuta veriyorum ona göre 😀

  23. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 😀
    nasılsınızzzzzzz canlarımmm 😀
    ustaammm ohhh yarasın valla ya 😀
    eğlenmişsiniz ne güzel 😀
    enerji küpüm 😦 seni emin ol yakalayacağimmm 😀 kaçışın yokkk ki 😀
    sevimmm ablacımmm ve sen seeeeeeeeeeeen yok musun sen 😀
    yani seyahat etme ruhu bende varsa suç benim mi anacımm 😀 ben boşlamam buralarıııı sizi aklımdan yüreğimmdennn hiiiççççç çıkarmam 😀 sizi ne çokk seviyorummm bennnnnnnnnnnnnnnnnn 😀

  24. gözdecim youtube video ekleyebilir miyim ?

  25. çok güzel bi video buldummm ben 😀 inş ekleyebiliyorumdur 😀

  26. yahoo dan bide ekleyebiliyo muyum?

  27. selam olsun sevgili çırağım 😀 üzgünüm ama ne yazıkki ekleyemiyorsun guzum ,youtube türkiyede yasaklı biliyorsun yahoo da uyumlu değil sitemize ondan ekliyemiyoruz,hatta geçengün meralim buraya videoları atmıştı muratın burçinin dizisinde oynadığı ,hatta sayfa açmamı istemişti ,ama açamadım çünkü yasaklar ülkesindeyiz

  28. bu arada inanılmaz üzüldüm bu sel felaketinde kaybedilenlere ,insanımızın yağmalarla acınacak hale düşüp yüz karası oluşuna ,
    hele hele hala bu istanbulu yönetip koltuklarında sefa ile oturanlara yuhhhhhhhhh diyorum sadece ,hala çıkıp konuşmaya cesaretleri var ve hala görev başındalar ya inanamıyorum ,sen neden varsın ey belediye başkanı görevin koltuğunu ısıtmakmı sadece ,nerdeydi aklınız bu afet olana kadar ,
    pehhhhhhhhhhhhhhh istanbul 2010 dünya kültür başkentiymiş ,hadi ordan istanbul olsa olsa rezil kent olabilir,koltuk sevdalılarda 10 gün sonra hiç birşey olmamış sanki onların sorumluluğunda değilmiş gibi rahat rahat otururlar o ceylan derisi koltuklarında YAZIKLAR OLSUN

  29. ÇOK SİNİRLİYİM BİR BAŞIBOŞLUK ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR ,İHMAL YÜZÜNDEN DÜNYA ÜZERİNDE BUKADAR CANINI KAYBEDEN HİÇBİR ÜLKE YOKTURDUR HERALDE ,İSTANBULA LALE DİKMEKLE OLMUYOR İŞTE ,İNSANDA BİRAZ ONUR HAYSİYET OLSA ÇIKIPTA EKRANA ALLAH BİZİ KORUSUN DEMEZ ,SEN ÖNLEMİNİ ALMA GEREKENİ YAPMA SONRA ALLAH BİZİ KORUSUN DE NE GÜZEL BİR YÖNETİM ANLAYIŞI ,ALLAHIM BİZİ ASIL BU YÖNETENLERDEN KORUSUN BİR SÜRÜ VEBAL ALTINA GİRDİLER NASIL HESAP VERECEKLER ÇOK MERAK EDİYORUM

  30. helal olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!! canım ustam benımm işte budur.alem insan görsün !

  31. ve cumayaa beteri geliyomuş.allah yardım etsin hepimize.

  32. cemre Says:

    slmmm bugün islerim oldugu icin günaydin diyemedim hepinizi cok öptüm 🙂 insallah duygucum yakalarsin beni kuzum bende yakalaman icin sabirsizlaniyorum 😀 gözdem sabah resimleri furkana yollatirdim benim islerim vardi bakamadim sen bir bakarsin gelmismi dogrumu göndermis diye neyse ben ciktim islerime devam edeyim sonra görüsürüz simdilik byyyyyyyy

  33. sevim Says:

    slm canlarimmm.nasilsinizzz.gözdem canim tüm söylediklerine katiliyorum bacimmmm.deniliyorki dere yataklari bosaltilsinnn.orda yerlesim birimi olmazzzzzz.dogrumuuuuuu.peki be kardesimmmm sayin belediye baskani neden alt yapisiniyaparsin o zaman buralarinnn heee.ya bakiyomda site bile yapilmissss yuhhhhhhhhh hemde kocaman yuhhhhhh.hani birkac ev olsa dersin kacak zaten onuda yikmiyorsun koltugundan olursun diyee.zeminini hazirliyorsunnn,peki bu koca siteleri nasil göremessin.o yüzden gözdem cokk haklisinnnnnn.birde ekrana cikip allah bizi korusunnnn.allah korur ama sende üstüne düsen vazifeyi yapacannnnn.gel agzima düs olmazzzzz.yazik degilmi bu ölenleree.
    bugün alman gazetsini okuyorumm dogal olarak dünyanin gözübize cevrilmis durumdaaa.ne yaziyor biliyormusunuzz.diyoki 80 yilin en büyük yagmuru.peki diyor neden bu kadar hasar v ölenler varrr.yanlis yapilanma yüzündennn.bakin gazete bile sorunu bilirkennn bizimkilerr anca irbirleriyle kavga edip dursunnn koltuk sevdasinaaa.
    ve birsey daha ondada haklisin bacimm.en fazla 2 hafta sonra bu unutulr.yine ayni tas ayni hamam olurrrr.hic süphem yokkkk.yazikkk hemde cok yazikkkkkkk.

  34. sevim Says:

    ya benim yazim nedn gitmiyorrrrr.ingilizce birsey cikiyor karsima.hadi ilk yazimm adresimi yanlis yazdigim icin denetimdee.düzettim adresimi bu seferde bu yazi cikiyorrrr.gözdem bi baksan bacimmmm.

  35. sevim Says:

    simdi bastanmi yazmaliyim yaaaaa :(neyse gözdem denetimi kaldir bacim yazimi yayinlaa.cünkü uzun yaziiii.icimi bosalttim resmennn.duygummm ablasiiii nerdin bakemmmmmm :)nihyet gelmissin heeheheheee :)senin oo gezgin ruhunu yerimmmm :)isini yap o kedarrrrrrrrr :)yoksammm grev var grevvvvvv 🙂 :).seni seker ediör seniiiii 🙂

  36. sevim Says:

    neyse ben ara ara gelirimmm.ha bu arada yarindan itibaren daha siddetli yagmur geliyormuss.bu seferde anadolu yakasinda bekleniyor firtinaaa.aman dikkat edinn canlarimm.gözdem sen simdiden yaringelemeyecegini söyle bacimmm.aklaim sende kalmasinnn.bak cok kötü geliyormus firtinaaaa.allah hepinizin yardimcisi olsunnn.hadi simdilik byee

  37. ayysu Says:

    slmmmmmmmmmmmmm

  38. ayysu Says:

    biraz yorumlara gözatıp tekrar geldim , birselcim çok geçmiş olsun canım Allah acil şifa versin ,gözdem ne kadr sinilensen azdır ama biz kendi kendimize sinirlenip duruyoruz onların umrunda deyil

  39. Bizim kentlerimizden önce yönetim sistemimiz çarpık ,bu başımızdaki simsarlar türkiyenin en büyük dolandırıcılarıdır bana göre neden derseniz ,hadi kaçak yapı yapıldı buna göz yumdunuz ,koltuğunuza yerleşmek için ,oy için ,bu evlere her türlü elektrik ,su ,telefon bağlantısı verirler ,her türlü devlet olanağını sunarlar sonra o evleri kaçak diye yine devlet olarak yıkarlar veya bir felaket olunca sanki o evlerden hiç haberleri yokmuş gibi sorumluluğu kabul etmezler o evlerin yapılmasına göz yumdukları halde sanki tamamen suçsuz gibi hala görevine devam ederler,işte bu türkiyenin yönetim ve belediyecilik anlayışı ve bu uygulama TÜRKİYEDEN başka yerde olmaz ,

  40. bennn geldim gözdee ablaa sayfaa içinn teşş. bidee sizinnn resimleriniziii bendee görmekkk çokkkkkk istiyorummmmmmm ablaaaaaaaaaa vee istanbuldaa olann selll felekatii ilee ilgilii her sözününüze katılıyorummm müstt kdemediekiii kişilerr buu kadarr paraa alıyoo okdarr rantt sağlıyolarr amaa bii doğall afettee herşeyy yerlee bii hall allıyoooo nasıı bii sisstemm buuuuuu yaaaaaa amaa olann yinee zavallıı türkk milleinee oluyoooo

  41. bugünnn hatçee ablammm gelmemişşşşşşşş buu satlerdee denkk gelirdikkk bendee çıkıcamm zatenn şimdii fazlaa kalamıyomm pc yii tekk buu sitee içinn açıyommmmmmm

  42. bidee birsell ablaa geçmişş olsunn kkzınn hastalanmışşşşşşşşşş eeeeee kimsee yokk bennnnnnnnnn kaçıyoreeeeeeeeeeeee

  43. ben geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmm 😀

  44. burdaan devammmmm ediyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  45. yoruma kapatmaya caliştim ama kapatamadım sanırım 😀

  46. Binnur Says:

    Bu Şarkı çok güzell

Bir Cevap Yazın

