Asya & Demir- Bana Bir Masal Anlat Baba

341 Yanıt to “Asya & Demir- Bana Bir Masal Anlat Baba”

  1. cemre Says:

    bu arada duygu 2 dün neti gitti sei kesildi umarim iyidir kuzum korkumstular baya kolay degil allah yardimcilari olsun

  2. emel Says:

    güle güle fatmacım görüşüz ablam byyyyyyyy

  3. emel Says:

    evet ya bide duygucum orda okuyo demi meralim canım ya korkmasınnnnnnn

  4. cemre Says:

    ne geldi aklima yorumlari az takip ettimde sürmeli vardiii ablasinin yanina gitmisti henüz gelmemis galiba hic siteye ugramamis iyidir insallah

  5. emel Says:

    alalh herkesin yadımcısı olsunnnnn bacımramazanda deprem sel felaketi allahım hayırlara yorsun inşallah

  6. emel Says:

    bilmiyomki bacım bende tmm tkaip edmiyorum inşallah iyidir

  7. cemre Says:

    o degilde emelim fundamizzzzzzz gelse bir an önce 😦 ne güzel haftaya bayrammm sözde bayramdan sonra gelecekti ama bakalimm dua edelimde babaannesine allah acil sifalar versin iyi olsunda fundada bize gelsin cok özledim kuzuyuuuuuuuuuuuu 😦

  8. fatmAsi Says:

    ha bu arada bişey söylemeden gidemicem burda deprem oldu diye bazı fırsatçılar saat 1-2 arası deprem olcak gibi haberler yayıyo ya nası insanlık bu deprem olmuşş insanlar ne halde birileri de soygun peşinde sinirlerim tepeme çıktı azıcık insaf yahu ne biçim insanlık bu Allah bildiği gibi yapsın sizleri diyorum ve yüzünüze tükürüyorumm

  9. cemre Says:

    AMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  10. emel Says:

    aynen meralim bende çok özledim tatlı cadımızııııııııı gelse guzum artık yeter en uzun o kaldıııııııııııı

  11. fatmAsi Says:

    neyse ben gerçekten kaçtım by by

  12. cemre Says:

    gercektenmi desene fatmacim firsatcilara gündogdu allahim yedirmesin nasip etmesin yapacagi kötülükler kendi baslarinda patlasin allahtan korkmazlar bu günde bile halami insalri nasil sömürrüz diyorlar bunlarin insalikla ilgileri yok

  13. emel Says:

    öyle fatmam fırsatçılar çok kötü canım görmedinmi sel felaketinde herkes can derinde onlarda tırlardan magzalardan sele kapılmış malların derdinde toplamaya çalışıyolar allah herkese vidan vermiyo işteeeeallah hidayet versin herkeseeeeeeeee

  14. cemre Says:

    tmm fatmacim bybyby

  15. emel Says:

    öyle meralim insanlıkta bi haber

  16. cemre Says:

    evet emelim haklisin ne aci bir durum degilmi ülkemizde böyle varliklarin olmasi ve firsatcilarin

  17. emel Says:

    meralim öglen okundu canımmmmm bana müsade görüşürüz kalkayım işlerim var bizra yavş yavaş yaapıyım bacımmmmmmmmmmm

  18. emel Says:

    ah bide düzgün yazabilsm :)hep eksik yazıyom hehehe
    akşama inşalah görüşürüz bacım belki gelemiye bilirim

  19. cemre Says:

    tmm emelim allah kabul etsin kolay gelsin bende kalkicam seni cok öptüm byyyyyyyyyyyyyyyyyy

  20. cemre Says:

    olsun bacim saki ben dogru yaziyorum 5 hafta ara verdik zor zar ögrendigimizide unuttuk 🙂 tmm bacim firsat bulursan ugrarsin hadi byyyyyyy

  21. cemre Says:

    gözdem senide göremedim bacim bugün nerelere daldin senide cok öptüm byyyyy

  22. slmmmmm bennnn geldimmmmmmmm

  23. merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀 nerelerdeyimm bir bilseniz.okul açılcak benim bavulum yok 😀
    saç düzleştiricisi alcam evdeki kardeşime kalcak.gitar alcamm ama o öbür aya kaldi 😦

  24. öncelikle deprem oldu ya hani çooook çokk geçmiş olsun canlarım.duygu ve fatmacım.iyisiniz ya buna şükür.allah buyuk sarsıntı vermesinn.siz alışık değilsiniz depreme de biz baya sallandık zamanında 😦 ne kötü günlerdi.

    sel içinde içi burkuluyo insanın.insanları ezip üstünden geçip yağma yapıyolar.ve bunlar yıllarca insanım diye yaşadılar bu ülkede.ne acı.maltepe de çok kötü yağmur yağıyomuş.evlere su basmış şu anda.haberlerde okudum.

  25. eeeeeeeeeee kimse yokkkk enerji küpümm yaaa gel yaa 😦

  26. öffffffffff ben gidyorum 😀

  27. emel Says:

    duygucum h.g. ablam ooo hazırlıklara devam heeeeeeee
    zoguldak güzel şirin bi yer eşim orda dogmuş büyümüş 27 sene klamışlar
    bende 2 sefer gittim görümcem eşimin dayıları ordalar belki bigün zonguldakta görüşürüz herşey kısmet heeeeeeeeeee

  28. emel Says:

    duygu ben geldim arkana bak giiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  29. emel Says:

    kimse yok bursadada çok şiddetli yagmur başladı inşallah bişey olmadan atlatırızzzzzzzzzz

  30. karşıyakalı Says:

    MERHABA CANLARIM.
    HAYIRLI AKŞAMLAR.HAYIRLI İFTARLAR.

  31. karşıyakalı Says:

    BEN GELDİM.YİNE KİMSEYİ BULAMADIM.
    ANCAK GELEBİLİYORUM. HEPİNİZİ SEVİYORUM.VEDE ÖPÜYORUM.
    BEN DUAMIDA YAZAYIM GİDEYİM.HOŞÇAKALIN. BYYY.

  32. karşıyakalı Says:

    Ya Rabbi!
    İmanımı gönülden tazeleyerek, ihlasla derim ki: Allah’tan başka ilah yoktur, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) Allah’ın Resulüdür.
    Ey diri olan!
    Ey ebedi var olan!
    Ey izzet ve ikram sahibi olan!
    Ey gücün, şerefin ve büyüklüğün sahibi olan Allah’ım!
    Halimi düzelt, işlerimi güzelleştir, beni bela ve fakirliğin acılarından koru, düşmanların şerrinden, şeytanın aldatmasından, nefsin arzularından, saptıranların saptırmasından beni koru ey Rabbim!

    Ya Rabbi!
    Beni çok ibadet eden salihlerden ve şükreden zenginlerden eyle… dini ve dünyevi bütün işlerimi düzene koy. Hayırlı nimetlerimi sonuna erdir.

    Ya Rabbi!
    Ömrümün son zamanlarında, ölüm anında kalbimi ve dilimi imanla doldur. Bana son anda; şehadet ederim ki, Allah birdir ve yine şehadet ederim ki, Hz. Muhammed (sallallahu aleyhi ve sellem) O’nun elçisidir demeyi nasip et……

    AMİN YA ERHAMERRAHİMİN.

  33. cemre Says:

    aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  34. cemre Says:

    duygucumm biz en iyisimi seninle karsilasmak icin randevulessek yoksa bu gidisle karsilasamiyacagiz mesela ben aksmlari 10 gibi burdayim kuzum beklerim 🙂 peki sen simdi zonguldaka gidince seni görme daha dogrusu bizlerle olam ihtimalin var degilmi

  35. cemre Says:

    insallah emelim birsey olmadan atlatirsiniz allah yardimciniz olsun bacim

  36. fatmAsi Says:

    slmm… İftardan önce fırsat buldum bakıyım dedim herkese hayırlı iftarlar emel abla inş. bişey olmaz duygu abla ben sana benim gitarı veriyim klasik gitar istiyosan tabi bi de teş. ederim abla neyse hoşçakalın byy…

  37. fatmAsi Says:

    yemeğimi yedim ve geldimmm… bugün sahura kalkmayınca zorlanırım sandım ama tahmin ettiğim gibi olmadı… Birazdan mutfağı toparlıcam ben gitmeden biri gelse ne güzel olur… Sevim abla , Meral abla siz daha iftarı açmadınız dimi ben bekliyeyim öyleyse…

  38. fatmAsi Says:

    kimse gelmicek galiba ben mutfağı toparlayıp geliyorum…

  39. fatmAsi Says:

    eee mutfağıda toparladım yokk olmaz böyle bişey düşünmek lazım eskidn siteyi ne zaman açsam biri mutlaka oldu siteye uğursuz mu geldim ne

Bir Cevap Yazın

