Asi & Demir-Geceyedir Küsmelerim

307 Yanıt to “Asi & Demir-Geceyedir Küsmelerim”

  1. karşıyakalı Says:

    Allah’ım ellerimizi açtık boş çevirme!

    Günahımızı yüzümüze vurup boynumuzu bükme!

    Bizi bütün mazlum insanları ve Müslümanları sevindir.

    Gözümüzün yaşını ancak Sen silersin ya Rabbi!

    Bizleri yolundan ayırma! Âmin…

  2. ben geldim iyi akşamlar faslına 😀 zengin kalkışı yapıyorum oturmamla kalkmam bir oluyor ,oyyyyyyyyyyyy benim pamuk ablam dualarını erksik etme canım benim Allah razı olsun hepinizden,yarında arkadaşa iş öğreticem bir haftada anca okadar çok şey varki göstermem gereken ,çarşamba günü raporumu almaya gidicem doktoruma yani MERAK ETMEYİN işyerinde olmuycam ,başka başka bugün öğretmen gibi hissettim kendimi vallahi konuşmaktan dilim damağım kurudu öğretmek zor iş yahu 😀 bende her datayı anlatıyorum detaycıyımya huyum kurusun 😀 nerdeyse bütün gün konuştum çenem düştü ayolllllllllllll ,onun dışında sizleri özledim çünkü rastlaşıp sohbet edemiyoruz bende buna çok üzülüyorum

  3. bu arada EMELİM 2 geçmiş olsun fanatik bjk li bacım benim 😀 cimbom yine yaptı yapacağını 😀 😀 ay huyumuz kurusun herzamanki halimiz,

    bana bak SEVİM o koltuk son bir emre kadar kilitli kalacak te okaaaaaaaaaaaa ,sözümün üzerine daha söz istemem , arada bir tozunu alıp ahşabını parlatabilirsin ama okadar ,paşa koltuğu paşa gelene kadar boş olacak ,sen asi isen bende deli demirciyim ne olmuşşşşşşşşşşşşşşş yani 😀

  4. Haydinnn ben kaçmıyorum uçuyorum 😀 herkese iyi akşamlar

  5. cemre Says:

    güle güle bacimmm öptüm seni 😀 arada bizide görrr 😀 özledik giii seniii 😀 neysem asil konuya deyinim alo dudu hanim bal bademim eyer bu satirlarimi okuyacak olursan acil senin gözlerin görüyor müjganimin yani sekerin msn al ve onu bul sana birsey verecek ve onu uygulamaya gecir ama benimle önce konussan iyi olur okeymi dudum aksam mümkünse görüselim 😀 öptüm seni bidenem 😀 bu arada dualrin icin tesekkürler ablacimmm , emelim tmm bacim gez eme burayida ihmal etme okeym yoksaa ucan tekme orayida ziyaret eder demedin deme 😀 bu arada pasamizinnnnnnnnnnnn herkeseee cokkkkkk selami varrrrr benden simdilik bu kadarrrrr görüsmek umidiylee byyyyyyyyyyyyyy

Bir Cevap Yazın

