Beyaz Güvercin MELİS :) iyi ki doğdun :)

287 Yanıt to “Beyaz Güvercin MELİS :) iyi ki doğdun :)”

  1. karşıyakalı Says:

    BU GÜN MUTFAĞIMLA BANYOMU TEMİZLİYECEM.
    YARINDA KUAFÖRE GİDİP SAÇIMI BOYATAYIM.BEYAZLARIM ÇIKTI.
    BAYRAMDA GÜZEL OLAYIM DEMİ. 🙂
    İŞTE BİR RAMAZAN DAHA GEÇİRDİK.
    BENİM RAMAZANIM ÇOK GÜZEL GEÇTİ.ÇÜNKÜ
    BU RAMAZANIMDA SİZLER VARDINIZ.
    HER BİRİMİZ BİR YERDE SİZLERİ HİÇ GÖRMEDYİM HALDE BENDEN BİR PARÇA OLDUNUZ.İNŞALLAH BU KARDEŞLİĞİMİZ VE
    DOSTLUĞUMUZ ÖMÜR BOYU SÜRER 🙂

  2. ben yine geldimmmmmmmmmmmmmmmm evet sayın bayanlar meral ve sevim şu uçtuğunuz yerden çabuk inin yoksa ben indirmesini bilirim 😀 😀 anacım bunlar editör olmadan böyleler editör olunca ne olacak acaba vay halimize 😀 😀 benim adaylığım zor neden malum çok ilgilenemem ama işe tekrar dönünce tekrar görevimi almak istiyorum çünkü siteyle ilgilenmek bana ayrı bir keyif veriyor çok ta alıştım zaten ,ama herzaman görev için hazırım kim yardım isterse yanındayım Gülnar bugün seni ekliyeyim kuşum kusura bakma iş güç halledemedim bir türlü bugün hallaediyorum hayatım sana mail atarım mailden görürsün resimleri ,
    Kadifemm ben sizden ayrı kalamam evet flashhhhhhhhhhhh haber evde internetim var artık yani uzak kalmıycam en azından doğuma kadar 😀 doğum sonrası haliyle gelemem istesemde bir süre ama kendimi toparlar toparlamaz yine sizinleyim artık ara ara da olsa gelicem doğumdan sonra ,oğlum uyurken mesela 😀

  3. karşıyakalı Says:

  4. tuba_asi Says:

    ****************

  5. cemre Says:

    herkese hayirli günlerrrrrr gözdem iyi olmana sevindim bacim gerci sabah senle tl konustuk 🙂 hatice ablam sanada kolay gelsin seni güldürdüysek ne mutlu bize 🙂 gerci senin o güzel yüzün hep gülec , gülnarcim seni öpzüm kuzum sen iste yeterki ben bir bura icin degil dünyanin her yerine ulasacagim emret emrin olur kuzum 🙂

  6. cemre Says:

    simcik dikkat dikkat bu soon uyarimmm herkes lütfen müjgana vermesi gereken mesajlari versin bugün son gün uyarmadi demeyin cünkü yürürlüge koyulacaktir 🙂 bugün gec kalmayiniz msn mesajalri iletin müjganin okeymi canlarim

  7. cemre Says:

    neysem ben kactim islerim var byyyyyyyyyyyyyyyyyy

  8. cemre Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmm

  9. gözdeeeeeee ablaaaaaaaaaa msn yeeeeeee gelirmisinnnnnnnnnnnnnnnnnnn lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  10. müjgannnnnnnnnnnn bitanem geldim ama msn ye giremiyorum işyenden neden bilmiyorum ama birdaha deniyeyim gülüm

  11. sevim Says:

    slm canlarim.nasilsinizzz.sizi birazda olsa güldürdüysek ben meralim ne mutlu bizeee.
    gözdem iyi olmana sevindim bacim.netde varms desene ayrilmiyoruz.doumdan sonra tabi kendini toparlamamn lazimmm.canim sen dön site yine senindirr.kendine cok dikkat et.bu arada sekerim geldinmi ablasi.

  12. karşıyakalı Says:

    SELAM CANLARIM.
    MERALİM,GÖZDEM,ŞEKERİM VE SEVİMCİM GELMİŞLER.
    NASILSINIZ CANLARIM.BENDE İYİYİM.BİRAZ SOLUKLANAYIM DEDİM.
    OTURDUM PC NİN BAŞINA.NELER YAPIYORSUNUZ.
    BENDE BU GÜN BİRAZ DAHA İŞ YAPTIM.YORULDUM.
    BU KAAA YETER.OFFFF BENİM DAHA YEMEĞİM YOK. 😦
    ŞİMDİ BİRDE YEMEK YAPACAM.
    BİR DAHA DÜNYAYA GELİRSEM KADIN OLARAK GELMİYECEM 🙂
    ERKEK OLARAK GELECEM. BIKTIM YA 🙂
    HER ŞEYİ BEN DÜŞÜMEK ZORUNDAMIYIM 😦
    İSTİFADA EDEMİYORUM. 🙂

  13. gözdee ablaa senn burayaa yazz ileteinii ozamnnnnn benn onuu alrımm senn sonraa silersinnnnnnnnnnn yazdığınıı ablaaaaaaa

  14. karşıyakalı Says:

    CANLARIM NERDESİNİZ .HEPİNİZ GİTTİNİZMİ.

  15. MÜJGAN YAZDIM ABLACIM SEN ALINCA HABER VER SİLEYİM KUŞUM

  16. HA MÜJGANIM SENİ ÇOK SEVEN ABLAN GÖZDE OLARAK DÜZELT SON CÜMLEYi 😀

  17. müjgannnnnnnnnnnnnnnn beni bağırtma zaten nefes darlığı çekiyorum 😀

  18. karşıyakalı Says:

    Nefes Alamayrum

    Dursun evinden çıktığında birde bakar ki komşusu Temel kendini belinden ağaca asmış halde duruyor.Hemen gidip ipi ağaçtan çözer.Komşusunu ağaçtan indirdikten sonra merakla sorar :
    -Ha sen ne yapaydun öyle?
    -Hiç kendimi asaydum…
    -Ha uşağum, benum bildiğum insan boynundan asılayi.
    Temel üzgün ve çaresiz bir halde komşusu Dursun’a baktıktan sonra cevap verir :
    -Ben de öyle yapmış idum.Ama ipu boynima bağladığum zaman bir türlü nefes alamayrum.

  19. geldimmmmmmmm ablaaaaaaaaa

  20. ablaa silebilirsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  21. ablaa çekmee nefess darlığıı 🙂 durr hamile hamileeeeeeeeee 🙂 relaxxxx

  22. karşıyakalı Says:

    GÖZDE MÜJGANA MSNDEN SÖYLEDİM. 🙂

  23. karşıyakalı Says:

    HA NEYSE MÜJGAN GELMİŞ ,ALMIŞ.

  24. kimse varmı hu hu 😀 gittinizmi ben şimdilik iyi akşamlar dileyeyim canlarım ciğer parelerim artıkın yeni sayfanızı evde açarım ay havam olsun biraz ayollllllll

  25. karşıyakalı Says:

    Yüceler Yücesi Allahım

    Gizli ve açığımızı da bilen Sensin!
    Lütfen bizi mazur gör ve tevbemizi kabul buyur!
    Bizim Senin rahmetine, merhametine, şefkatine, inayetine, sıyanetine, hıfz u riayetine ne kadar muhtaç olduğumuzu
    biliyorsun.
    Ne olur dileğimizi yerine getir ve bizi haybet ve hüsrana uğratma!. Ya Rabbi

    CANLARIM İYİ AKŞAMLAR İYİ İFTARLAR DİLİYORUM.
    BU GÜNKÜ DUAMIDA ETTİM GİDİYORUM.
    GÖRÜŞMEK ÜZERE HEPİNİZİ ÖPÜYORUM. HOŞÇAKALIN.

  26. iyi akşamlar benim adı gibi yüreğide kadife olan ablam seni çok öpüyorum herkesi çok seviyorum içimden geldi söylemek istedim,herkese tekrar iyi akşamlar ,
    Bu arada unutmadan bugün GS ve FB mizin maçları var avrupa arenasında türkiyenin en büyüklerinden bu iki takıma bütün yüreğimle başarılar diliyorum göğsünde ay yıldız taşıyan ,ve bizleri temsil eden her vatan evladının yanındayım destekçisiyim Allahım yardımcıları olsun ,AMİNNNNNNNNNNNNN

    GÜLNAR İŞYERİNDE BAĞLANAMADIĞIM İÇİN MSN YE SENİ EKLEYEMEDİM GUZUM AMA EVDE EKLİYCEM BİTANEM BUGÜN

  27. cemre Says:

    slm millet öncelikle gencerin selamini ileteyim sizlere 🙂 ve yokmu benle sevime rakip olan kimse evet lütfen editörlüge aday olmak istiyenler lütfen parmaklarini kaldirsin cok ciddiyim 😀 eyer aday olmak istiyen varsa siteye bildirsin 🙂 bu arada gencer kardesim dün burda ciktiktan sonra teyzesine gidip pc almis ve kendi evne götürmüs firsat bulamamis ordan girmeye yani artik pc evinde pasamizin artil net cafeden bizlerle beraber olacak 😦 ne yapalim pasamin cani sag olsun neyse benden simdilik bu kadar görüsme umidiyle byyyyyyyyyyyyy

  28. MeLiS Says:

    Slm herkese ben iki video ekledim cunku olmicam gunler icin yorum yapiniz diye burasi doldu an oraya gecersiniz siz bilirsiniz.

    Bu arada cok tesekkur ediyorum benim dogum gunumu kutlayanlara ( hatice abla siir ablam benim, sekercim, ayla abla gozde abla ve unuttuklarim …)

    Benim net kapaniyor sizlere hoscakal diyorum kalin saglicakla kib allaha emanet ol optum gorusmek uzere tez vakitte !!!! by by

  29. karşıyakalı Says:

    SELAM CANLARIM.
    NASILSINIZ. NERDESİNİZ.
    HANE HALKI DAHA GELMEMİŞ HACCEM.
    OLSUN GELİRLER HATİCECİĞİM,REHAVET BASMIŞTIR İFTARDAN SONRA.
    BİZDE BURDA BEKLERİZ.HACCEM,BAKALIM EDİTÖR ADAYLARIMIZ
    DAHA HANGİ VAATLERDE BULUNACAKLAR. 🙂

  30. karşıyakalı Says:

    CANIM DUYGUCUM GELMİŞ.
    DUYGUM CANIM BENİM NEDİR BU PC LERDEN ÇEKTİĞİMİZ.
    AYLAMIN PC Sİ BOZUKTU.NEYSE ONUNKİ OLDU.
    MELİSİM YOK İKİ HAFTA.SENDE YOKSUN.EMOŞTA YOK İKİ GÜNDÜR.
    NEYSE SAĞLIK OLSUN.SİZLER İYİ OLUN YETERKİ.
    PC LER HALLOLUR. 🙂
    HA DUYGU ÖBÜR SAYFAYA YAZMIŞ.BİZ BURDAMI DEVAM EDECEZ
    YOKSA ÖBÜR SAYFAYAMI GEÇECEZ.

  31. emel Says:

    slmmmmmmmmm herdesiniz millet bakalım niye bu gece kimse yokkkkkkk

  32. emel Says:

    meralim sevimim bakıyomda çabuk yoruldunuz oy toplama işi yaramadı size bi gecede çöktünüz bacımmmmmmmmmm
    siteyi boş bırkmışınızz:)

  33. emel Says:

    neyse bende çıkayımmmmmmmm
    yarın görüşmek üzre canlarrrrrrrrrrrrrr
    duygumcum netinin bozouk olasına üzüldüm ablam fırsat buldukça gel guzm öptüm seniiiiiiii

  34. karşıyakalı Says:

    İYİ SAHURLAR.
    CANLARIM AKŞAM EMELCİM VE DUYGUMDAN BAŞKA KİMSE NİYE
    GELMEMİŞ.MERALİM,SEVİMİM,AYLAM GECE VARDİYESİ TOPLANMAMIŞ.EMELİMİN DIŞINDA .OLSUN BAŞKA ZAMAN GELİRSİNİZ.
    BU GÜN CUMA HERKESE HAYIRLI CUMALAR DİLİYORUM.
    KESNİZ BEREKETLİ ,RIZKINIZ KISMETİNİZ BOL OLSUN.
    GÖZDEME VE KUZUSUNADA GÜN AYDINLAR.
    GELECEK SABAH ŞEKERLERİNEDE GÜNAYDINLAR.
    HOŞÇAKALIN BİRTANELERİM.GÖRÜŞMEK ÜZERE. BY BY

  35. cemre Says:

    herkese hayirli sabahlar ve cumalarrr .amin güzel ablam alllah dualarini basimizdan eksik etmesin 🙂 kusura bakmayin dün gece gelemedim biraz ayarimda bozukluk oldugu icin 🙂 bende anlamadim ramazan girdiginden beri ilk defa biraz rahitsizlandim neden acaba yoksa vatandaslarima cok salladimda ondanmi ney 😀 ama sevimim de gelmemis iyidir umarim ses ver bacim iyimisin sen gece kusu ugardir yoksa sende benim gibi bitkinmi düstün 😉 aylam daha ilk geceden yine asmis gelmeleri neyse iyi olsunda artik yine afederiz 🙂 bir emelim gelmis bacim kimse yok diye cikmis , emel 2 bacim henüz yok piyasada acep nedendirrrr emelim bacim cok geziyorsun bak özletiyorsun kendiniiiiiiiiiii senide cok öptüm 🙂 haaa duygum gelmis umarim netin bir an düzelir duygum aramiza dönersin ama bize yaz arada habersiz koyma bizi öptüm güzelim, bu arada melisim sagol ablacim bize 2 sayfa acmissin insalllah toplanirizda o 2 sayfayi 2 günde yalar yutariz 🙂 ve seninde netin ins bir an önce gelirde yine aramiza dönersin seni cok özlücem kuzummmmmm cok öptüm ablasi vede cok seviyorum 😦 ve gözdem ve yigit emirimede ve sabah güzelllerinede günaydinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn cok öpüldünüzzz

  36. cemre Says:

    ammada yazmisim neyse ben uyumaya calisayim iftardan beri yatiyorumm o degilde gözdeme yorum üretememisiz neyse bacim bu seferlik böyle olsun aksam telafi ederiz diyecegim ama artik sen bugünden itibaren izine ayrildigin icin artik yorum keyfinede gerek yok senin adina sevindim bacim umarim bir an önce rahatlarsin emir pasamizin gelmesi ile oda gelsede bir an önce sende rahat nefes alsan neyse öptüm bacim cenem düstü ariyayim takip yatayim görüsmek üzere byyyyyyyyyyyyyyyy

  37. cemre Says:

    haaa bu sonnnnn 😀 tekrarliyorummmmm EDITÖRLÜK icin aday olmak istiyenler ciksin meydaneeeeeeeeeeeeeee hepsi birbirinden sahaneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hadi KACTIMMMMMM

Bir Yanıt Bırakın

