Asi Demir Son Mavi

182 Yanıt to “Asi Demir Son Mavi”

  1. emel Says:

    kısmet deyilmiş sevimimle konuşamadım akşam ama inşallah konuşuruzzzzz
    meralim sen neler yapıyon bacım geç yazıyon neyle ugraşıyon 🙂

  2. cemre Says:

    kizlar tllllllllllllllllllllll

  3. siz devam edinn ben geliyomm….ihtiyaç molasııı 😀
    çaylarrrrrrrrrrrr şirkettennnnn 😀

  4. emel Says:

    evet adaşım valla bagımlılık yapıyo hemen gelmek istiyo insan her fırsattaaaaaa

  5. emel Says:

    neyse bende uşaklarıma bakayım istekleri var bende buralardayım gelirim gineeeeee

  6. ahandaaa geldimm….kusuruma bakmayınnn…
    ee nerde kalmıştıkkk…

  7. tamam adaşımm sen bak kuzularınaa….benim için de öp bızdıklarııı….
    evet aynen adaşımm bağımlılık yapıyoo burasıı..amann her bağımlılık böyle olsa keşke…. 😀 napıyoz sankii..akşam eşim geldii.. ben pc başında..genemi sitedesin diyoo.. 😀 bana..evett dedimm her zamnaki gibi diyee..yatmıştım ama sevim deyince meralle sohbet ediyosuk sitede diye..teli kapadımm hemen siteye geldimm..ama fazl kalamadım o ayrıı..ama bi ceeeeee dedim azda olsa… 😀

  8. cemre Says:

    geldim kusur abakmayin e ne diyordunuz

  9. meralimmm aklıma ne geldi bacımm..belki kadriye bacım da aday olurr…o daha biliyo maaşallah ..klip bile yapıyo..sabahlarıda siteye geliyoo…ama bu aralar gelemiyoo..malum bayram telaşesii…ona da sormak lazımm..gözdem olmazsa sorsunn…gözdem de onun teli var galiba…yalnış hatırlamıyosamm…

  10. cemre Says:

    evet tabiki emosum oda ola bilir yeterki olmak istesinler

  11. ne kusuru meralimm…olurmuu ….bende gencerim siteye koyduğu şarkıları dinliyomm…2 sayfa açtımm…gözlerim dolarak müzik diliyom bi yandann… 😦 ayy ilaç gibi şarkılar koymuşş bee.. 😀 paşa kardeşimmm…ahh ahh nasıl özledimm bak …aklıma geldii..gene özlemim depreştii.. 😀
    offfffffff ne gece sohbetleri yapardıkk….
    hele siz izindeyken bi gece gencerle ne sohbet ettikk sadece ikimiz….çok güzle dii. yaaa
    ben o sohbetlerimiz özledimmm… 😦

  12. insan bazen yaşadığı şeylerin farkında olmuyoo….sonradan o olmayınca ya da yaşadığı herhangi bir şeyden sonra onun kıymetini anlıyoo. 😦
    bu sağlık olsunnn
    dostluukkk olsunn
    maddiyat olsunnn
    yokluk sıkıntıı olsunnnn 😦
    off çok felsefik konuştum galibaa…. 😀
    bu şarkılar benii senin gibi şair değil ama yazar yaptı galibaa… 😀
    ee şirde senin ve sevosun eline su dökemem… 😀 ne de olsaa…

  13. offfffffffffff şu an kıraçç ve zamannnnnnn çıktıı…ben bu şarkıya hastayımm yaaaa…..tam da az önce dediğime denk geldi…:(
    ayy meralimm ya hem ağlıyom hem yazıyommm 😀
    offf bu hastane olayı beni iyice duygusallaştırdıı…allahımm ne hastalar varr…yaa hastanede…allahım hepsine şifa versinn inşş…bizim kine de 😦

  14. cemre Says:

    degilmi bacim sagolsun kardesim ne güzel sarkilar eklemis siteye bende is yaparken hep acik onlari dinliyorum artik netlerde dolasip sarki aramiyorum allah razi olsun kardesimden allah ne muradi varsa versinn 🙂 evet o sophpetleriniz bende okudum iyi yapmissin emelim genceri yalniz birakmaissin kimseler yokmus o zaman sitede yalniz kalmis okudukca üzüldüm keske oralrdan gire bilseydim nete ama iste nasip olmadi gencerle sohpet cok keyifli oluyor cok iyi bilirim canim kardesim bende onun sohpetlerini cok ariyorummm 😦 ama artik nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😦

  15. umudunu kaybedip pes olmazzzz…şarkıda tam da bunu diyoo…umutsuz yaşanmıyoo…ve yaşanmazz…..içimizdeki umuttt sönmesinn…

  16. cemre Says:

    degilmi bacimmm heleki kiraci bende cok severim bahar askerde simdi vede murat basaran asker icin türkuleri dinledikce gözyasimi tutamadim

  17. cemre Says:

    evet emosum hepsi birbirinden güzelllllllll insan dinledikce bir tuhaf oluyor icinde heleki birde asi müzikleri ciktigi zaman offffffffffffffff offffffffffffffff cekip duruyorummmmmm 😦

  18. cemre Says:

    ALOOOOOOOOOOOOOOOO DUDU YAAAA YADA GÖZDEMMM BIR BAKIN SURAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  19. meralim o gece sohbetimiz o kadar güzel ve komikti ki…baan dedi emel kendini biraz anlat ve tarif ett..istersen diyee…bende deeim diyee… 😀 diyoo nasıl komik lafalr falan ..ayy ne güldükk…sonra bende tarif ettimm abla sağol diyoo..o gece esprilerrr falan güldükk ayy çok güzel bi geceydii…
    eevettt o gece gencerim yalnızmışş..öyle kalbi temizki gencerimin ben sayfayı açtımm demişki emel2 abblamm sen gel barii yalnızları oynamayım diyee..bende o lafın üstüne gelincee… 😀 hatta ayrı bi sayfaa açtıı sohbet içinn..
    gerçekten meralimm gencerr çok özel bi insann…ben bunu hissettdiyomm…o kadar yüreğii temiz ve gönlü bol bi insan kii kimseyi kırmayı istemiyoo…allah gönlüne göre versinn….
    evet şarkılarr bi harikaa….sağolsunn paşa kardeşim benimm…

  20. cemre Says:

    AHANDA BAHAR CIKTI O SIMDI ASKERDE

  21. bugün kimseler buraya uğramıyo meralimmmm… 😀
    senle bennn 😀 site bize emanett..adaşımda gelirim dedi birazdan …

  22. cemre Says:

    AMINNNNNNNNNNNNN EMELIMMMMMM INSALLAHHHHHH HAKLSIN ONUN GIBI GENCCC BU ZAMANDA ZOR BULUNURRRRRRRRR AYNI ADI GIBIIIIIIIIIIIIIIII CANIM KARRDESIMMMMMMMMMMM BENIMMMMMM 🙂

  23. cemre Says:

    evet emosum henüz gelen yok gerci bende cikarim birazdan ev islerim var biraz az dedim sabah sabah ailemden birilerini görürüm diye buraya geldimsükürki bos cikmadim sizleri gördüm askim

  24. evet yaa hele bi de asi müziklerii çıkıncaa bende bi tuhaf oluyomm 😦
    meralllimm inanırmısınn daha asi bitti biteli bir bölüm bile izlemedim daha..içim almıyo yaa…o kadar dizi izlerimm ..eşim bile diyoo sen hayret asiyi izlemiyoonn diye…dedimm kendimi hazır hissettiğimde diye…
    şmd yeni diziler başladı bakıyom arada ama..SARMIYOOOOOO be bacımm..nasıl kanıma işlediyse artıkk…. 😦 ben bile kendime şaşırıyommm…

  25. tamam canım bende birazdan çıkıcamm…annemlere gidicemm…geç bile kaldımm… 😀 ib ceee demeye geldimmm…kaldımmm 😀
    ee bulaşıcısınız anacımm…kanıma girdinizz… 😀 sizleri bırakamıyomm… 😀

  26. emel Says:

    hadi çıkın artık siz burdaınız diye ne iş yapabiliyo ne burda durabiliyom aklım sizde:)

  27. emel Says:

    neyse ben çıkıyom ikinizide çok öptüm sonra gine gelmeye çalışırım byyyyyyyyyyyyyyy

  28. bennnnn geldimmmmmmmmmm

  29. duyguu ablaa seninn dediğinn müzükk olucaktıı amaa amaa gencerr abii buu müzüğii seviypmuşş ondann amasraa olmaduııı

  30. napıyonuzz bakalımm çokk kalamicamm zatennnnnnnnnn 😦

  31. ablalarımmmmmmmmm burdamısıznzzzzzzzzzzz

  32. gııııııııııııııııııııı nerdesinizzzzzzz 🙂 hadii benn çıköıyorummm ozamannnnnnn hadiiiiiiiiiiiiiiii banaa byyyyyyyyyyyyy

Bir Cevap Yazın

