Asi Dizisi – Asi – Demir Klip (Aşk Bir Kahkaha)

208 Yanıt to “Asi Dizisi – Asi – Demir Klip (Aşk Bir Kahkaha)”

  1. ee nerdesinizz…gözdem kesin sayfayla iligileniyoo…
    ee fatoşşşş sen nereye kayboldunn…fazla zamanım yok zatenn..biriniz gelin artıkk…
    merallllll sen nerdesin bacımmmm…..bak akşamm baya bi seslenmişsin ama anca duydumm 😀 ne bilieyim senin bu sayfada bakelediğiniii… 😀

  2. neyse gelen giden yok galiba…bende çıkıyorumm..hepinizi çokk öpüyorummm….
    benden bu kadar …işlerimi bitireyimm gene yeğene gidicemm…
    by by

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrr

  3. fatmAsi Says:

    h.b ablacım sende h.g gözde abla kolay gesin ama emirizi yormadan olur mu 😀

  4. fatmAsi Says:

    tmm abla işin varsa tutmuyum seni inş. iyisindir kaç gündür olan bitendn hbrim yok çünkü

  5. fatmAsi Says:

    yiğenine gitcen öyle mi abla hoşçakal öyleyse

  6. fatmAsi Says:

    gözde abla sayfayla ilgileniyosun herhalde seni çok özledim emirimizide ama zamanım yok 😦 hoşçakal ablam kib

  7. https://asidizisi.wordpress.com/2009/09/26/asidemir-affetmedim-kendimi/#comment-121710

    burdan devam ediyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    evet meleğim size sayfa açmaya uğraşıyordum nihayet açtım ,bazen site bizide atıyor dışarı emelim yetişemedim sana bitanem

Yorumlar kapatıldı.

