GENçER ADMININ DOĞUM GÜNÜ

Iyiki doğdun !!!!

Hazirlayan: Müjgan ($eker)

274 Yanıt to “GENçER ADMININ DOĞUM GÜNÜ”

  1. evet meral abla aynen katılıyom 😀

    zaten benle abim daha çocukken anneme çamaşırda yardım edermişiz.otururmuş o leyenin başına.benle abimde diğer başına otururduk.bize çorapları verirdi çorapları çitilerdik 😀 😀

  2. şeker Says:

    neysee benn çıkmamm gerekiyoooooo iyi bayramlar şeker yiyin beni hatırlayınnnnnn 🙂 genççç abiiiii askerdee hayırlısıylaa giderr gelirsinn inş…….. merall ablaa oğlanlarıda genççç abidenn derss aldırr derdii topluu olmadaaaaaaa 🙂 hadi bana byyyyy kibbb

  3. neyse artık bana müsade dediğim gibi netcafeden girmişim.artık çıkmam lazım.hepinize tekrar takrar çok teşekkürler.kendinize çok iyi bakın.hayırlı bayramlar.byeee

  4. daha gidip yemek yapcam hehehehe 😀 😀 😀
    paşamu kaçarrrrr 😀
    byyee

  5. cemre Says:

    tmm müjganim seni cok öptüm gerci her seker yedigimde sen geliyorsun aklima 🙂 sanda hayirli bayramlar evet bakalim örnek almlari icin gencer abilerini örnek gösteririm oda alirsalar tabi

  6. cemre Says:

    tmm pasa kardesim sanada kolay gelsin yine gel özletme kendini yemekleride iyi ögren birgün o yemeklerinden yemek insallah bizede nasip olur by ablasi aeo kib byyyyyyyyyyy

  7. cemre Says:

    neyse bende kactim ise gidecegim e bizim burda hayat akiyor hadi meralde kacar 😀 byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  8. sevim Says:

    slm canlarimmm.benim genc kardesim gelmiste kacirmisimm.ablasi dogum günün tekrar kutlu olsun ablasiii.pasatnda kendin yapmissin.oturup afiyetlende yemissindirrr :)kocamin afiye olsunnn kardesime 🙂
    ablasi demek yakinda askerlik varr.yedek subay olarak yaparsann,degme keyfine.benim abim yapmisti yedek subaylik,özel söförü vardi.askerler emrindeyxdi.elbisesini kendisi yikamiyrdu ama.özel yikaniyordu.kahvaltisi odasina gelirmisss.yani diyordu kral gibiydim diye :)insallah ablasi seninde böyle güzel gecerr.demek tam askrlik apmaya karar verdin.istersen 8 ayda er olarak yapabilirsin ama en zatn bunlari biliyorsundurr.klibe gelince tskr tmene gerek yok blasi.severek vede isteyerek yaptik.sekeriminde dedgi gibi sen bizim herseyimize kosarken iyide biz bir klip apmisiz sana cokmu.tekrar nice yillara ablasiii

  9. sevim Says:

    gelelim rakibim meraleee kalbimin cigerine :)bakiyomda beni baya bir anmissiniz meral hanim :)burda görmeyince korku sariyor seni galiba :)hehehheeee en güzeli gizl oymu topluyor demen :)bacim daha tlf sarilmadim türkiyedekileri aramadm.ama yarin insallah vaslayacam veeeeeee tlf isi halledecemmmm 🙂 🙂 🙂
    bu arada nasilsin bayram nasil geciyorrrrr.demek senin oglanlar daginik hic bir isin elinen tutmuyorlarrr.bu sikayetlei eden birini daha biliyom.annem.canim yaaa.annem seni cok kendimden bile cok seviyorummm.cokta özledimmm.neyse konu baskaydi :).onunda 3 oglu vrrr onlarda ayni seni oglanlar gibiydi.hi bir isin elinden tutmazlardi.annem ve bendeniz tabi onalrin etrafinda dönerdikkkkkk :(.simdide aynilar esleri sikayet ediyor.sadece kücük kardesimm esine cok destek oluor.sasidim.heheheheeee 🙂

  10. antika Says:

    GÜZEL AILEM

    Bir Ramazan Bayramı daha geldi. Bu bayramın öncelikle milletimize, İslam alemine ve de insanlığa hayırlar getirmesini Yüce Allah’tan diliyoruz. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara..

  11. sevim Says:

    brselim gemissin insallah sni kacirmamisimdir bacim.seninde bayramin mübrek olsun bacim,esinle cocuklarinla dilerim rabbimden saglikli uzun mtlu bayramlar gecirirsiniz.nasilsin denk gelemedik uzun zamandirr

  12. sevim Says:

    bu arada kimselr geliyor nedn acepppppppppp 🙂

  13. sevim Says:

    benim yazilaimda yarim cikiyorrr 🙂
    emelim balam,hatcm,emosum,berragim hepinizi yain arayacam.marim bulurum sizi evde :)simdidn heyecan basti,sesiizi duyacagim icin.gerci berragiminkini duymustum ama uzun zaman oldu bacimi aramamisim.cokta özledim valla.bir gelse yine bizleri güldürse sohbetleriyle.

  14. sevim Says:

    beni sorarsanizz bugün doktora gittim.dün aksam basimin yan tarafina bir agr girdi ve sag tarafim biraz uyustu.sabah ise gitmedim dogru doktoraa.röntgen falan cekti,kan aldi.cok sükür kötü birsey degilmis.iltihaplanma olmus hafiften.ilacta vermedi gerizekali.diyom ilac verin diyor iltihap o kadar cok degil.buna ilac verilmez.agri ksici tek yazdi.eger gecmesse diyor gel seni kulak burun bogaz doktouna yollayayim.halen yüzümün sag tarafi hafiften uyusuk.ama agim yok canlarimm.bakin buna ragmen yine burda sizin yolunuzu bekliyommmm :evil:de gelin artikinnn canimmmmmm 😆

  15. sevim Says:

    aylamda beni buün aradi.canim bacim benim.sesini duydum cok sevindimm.özlemisim pambihimi.diyom sana ceza var diyor meral demedi heheheheee :)var günasim varrrrrrrrrr hemde ne ceza hehehehee :)sen bir gel süprizzzzzz :)bayram hediyesiiiii 🙂 :)svim bacinin cezalari bayram tadindadir demiii canlarim 🙂 🙂 :).neyse ben biraz turlayayimmm.baklim nette ne var ne yok.ara ara göz atarim artikin.

  16. cemre Says:

    sevimmmmmm ordamisinnnnnnnnnnnnnnnnnn

  17. cemre Says:

    abovvvvvv ben saati görmemisimmmmmmmmm

  18. cemre Says:

    sevimm ana gralicem yeni okudum bacim üzüldüm bak demek rahatsizlandin neyse bacim aramaya firsatim olmadi yarin ilk is seni aramak oldu bacim cok gecmsi olsun ana gralicem dikkat et kendinee 😦 bu nerden cikti simdik yaaaaaa 😦

  19. günaydınnnnnnnnnnnn dün gelemedim başım kalabalıktı ,sevimmi hasta neden ? ben bir okuyup hemen geliyorum yorumları

  20. evet okudum sevim canımın içi çok geçmiş olsun ,ben birinizin hastalandığını görünce burda fena oluyorum çok üzülüyorum,neyse ki okadar ciddi bir durum değilmiş biraz olsun rahatladım ,meralim bana msj atmışsın 5 dakika önce gördüm 😀 😀 dün ev çok kalabalıktı telefonumu atmıştım bir yere az önce annem bukup getirdi 😀 canım bacım çok öpüyorum meralim seni ,senin ve tüm aileninde bayramını kutluyorum ,şükür bende aileme kavuştum babam henüz gelmedi annem abim ve eşi burdalar annem benim için erken döndü 😀 hepinizi çok özledim inanın ,buraya gelmeyince bir yanım eksik hissediyorum ,gerçi sıkı yönetim var şimdiden 😀 ay bir görseniz pc başına oturduğumdan buyana annem belki 5 kez gözde belin ağrır kızım bilgisayar zararlı dedi 😀 kaçarak gelicem öyle görünüyor ,kahvaltımı hazırlamış çağırıyor şimdi gitmem lazım eeeeeeeeeeee okadar yorgunluktan sonra saltanatım başladı 😀 😀 😀 bir dediğim 2 olmuyor hamileliğimden buyana ilk kez bukadar şımartılıyorum 😀 annem akşama kadar kızım terlik giy ,kızım üzerini kalın giy ,şunu ye bunu ye diye diye sürekli peşimde ,bunları yazıyorum nekadar mutlu ve keyfimin yerinde olduğunu anlayın diye 😀 şimdi azar işitmeden gitmeliyim canlarım ,Allahımdan sonra çekindiğim tek varlık annem çünkü hehehehehehehehe ,ama evde sesini bile özlemişim inanın insan annesine her yaşta ihtyaç duyuyor ,Allahım hepimizin annesine ve babasına uzun ömürler nasip etsin ,
    ben uçtum şimdilikkkkkkkkkkkkkkk fırsat bulursam gelirim

    bu arada sayfa kalsınmı değiştireyimmi isteseniz değiştiririm hemen ciciler öpüldünüz

  21. cemre Says:

    günaydinlarrrrrrrrr gözdem ugramis sabah bende seni cok öptüm bacim senin adina cok sevindim gözdem bu günlerin tadini cikartmaya bak cünkü bu günleri cok özlersin emir pasamiz gelince seni kendine uyduracak 😀 sevim bacimi merak ettim aradim ama isteydi galiba evi cevap vermedi, emel 2 bacimida aramam lazim gelmemis acaba nasil oldu yiyeni umarim iyidir allah sifasini veiri insallah , ve bende birazdan güne gidecegim bir slm vereyim dedim 🙂 bu arada gözdem sayfa acayimmi demissin bacim melisimizi gitmeden fazladan 1 sayfa acmisti vede az yorum yapilmis 1 sayfa daha var , ama yani aksam sana belki ihtiyacimiz ola bilir cünkü özel sayfa acman gereke bilir bu arada bizim dudu hanim henüz tesrif edemediler yoksa koyun havasinda kendini alip gelemedimi 😀 neyse ben kactim yine ugrarim hepinizi cok öptüm görüsmek dilegiyle simdilik by

  22. suruclu Says:

    Bugün yüzünüz öpülmekten solsun, mideniz 5 kg şekerle dolsun, cüzdanınızı bücürler soysun, gönlünüz huzura doysun, bayramınız kutlu ve mutlu olsun wordpress ailesi

  23. suruclu Says:

    herkese merhaba günaydınlar iyi bayramlar genç kardeşim geçmiş doğum günün kutlu olsun iyiki doğdun iyiki varsın kardeşim sevim geçmiş olsun ablacım kendine dikkat et emelim sanada geçmiş olsun yiğenine acil şifalar elanur ablamdemek annen yanında ne güzel nasıl şımartıyordur şimdi seni anenin dediklerine uymak zorundasın mecbur bizide ihmal etme arada ceeeeeee yap yine yeter meralim de gelmiş gitmiş eh herkesin işleri var misafirler gelip gidiyor neyse herkes iyi bayramlar diliyorum yine hoşçakalın

  24. https://asidizisi.wordpress.com/2009/09/17/asi-demir-son-mavi/#respond

    burdan devam edelim lütfen ……………………………….

Yorumlar kapatıldı.

