Ayşegül Abla Doğum Günün Kutlu Olsun :)

670 Yanıt to “Ayşegül Abla Doğum Günün Kutlu Olsun :)”

  1. ayysu Says:

    benim mazimide depreştirip nerelere kaçtın bacımmmmmmmmmmmmm

  2. cemre Says:

    islere dogru attim kendimi bacimmmm 😀 yoksa kafayi yiyecegim gelde bare beraberr agliyalimmmmmmmm 😦

  3. cemre Says:

    haloooooo aysegüllll ses ver giiiiiiiiiiiiiiiii ses denem bir ikiiiiiiii 🙂

  4. cemre Says:

    sayfa doldu diye yorum yazmayada korkuyorumm agirlasacak diye gözdemmmmmmmmmmm yetissssss bacimmmmmmmmmmm

  5. cemre Says:

    duduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu bir allahismarladik bile demedin kuzummmmmm demekki ordan gelecektin ama nerdesinn gelseneeeeeee 🙂

  6. cemre Says:

    ay cenemi tutayim azzzzz 😀 yoksa sayfa agirlasmaya basladiiiiiiiiii

  7. cemre Says:

    FUNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦

  8. bennnnnnnnnnnn geldimmmmmmmmmm arkadaşlarlaa dess çalışıtkk testt çözdükk ancakk evee ggeldimmmmm buu aradaa 600 geçmişş yorumlarr böylee bii sevindirikk oldumm 🙂 gençç abimm öylee deryeeeeee

  9. duyguu ablaa gittimikiiiii yaaaaaaaaaa

  10. http://www.hurriyet.com.tr/magazin/haber/12544150.asp?gid=222 tuğbanın laz kızı olduğu filmle ilgilii röportajı varr bu linkte

  11. off ya kimsee yokmuuuuuuuuu

  12. duygu abla zonguldakta yurdunadaa yerleştiiiiiiiiii benn yazamassann senn yazz dedii bendee yazdımmmmm 🙂 onunn işii vardaaaaaaaaaa

  13. karşıyakalı Says:

    SELAM CANLARIM.
    EDİTÖRLERİMİZ YOKLAR.HERKESİN İŞLERİ VAR SANIYORUM.
    YOKSA SAYFAMIZI DEYİŞTİRİRLERDİ.
    AZ YORUM YAPILMIŞ SAYFALARDAN BİRİNEMİ GEÇSEK ACABA CANLARIM.
    YORUMLAR AĞIRLAŞTI.ZOR GİDİYOR.
    ŞEKERRRRR HOŞGELDİN .DEMEK DAHA İLK GÜNDEN DERS ÇALIŞTINIZ.
    AFERİN ÇALIŞIN.NE VARSA ÇALIŞMAKTA VAR.
    BİR BAKAYIM DEMİŞTİM.SONRA YİNE UĞRARIM. BYYY BYYYY.

  14. ayysu Says:

    meral bacım seslenmişsin duymadın işlere dalmışım önümüz daha çokkkkkkkkkkkkkk asisiz cumalar var ağlaşırız beraber benim şimdi çıkmam gerekiyo hepinizi çok çok öpüyorumm aeo

  15. fatmAsi Says:

    slmmmmmmmm yorum yazıyım mı yazmıyım mı kararsız kaldım vallla sayfa ağırlaşır diye korkuyorum

  16. fatmAsi Says:

    ooooooooooooooo en son yorum 7 saat falan önce yapılmışşşşş demek hepiniz dizilere daldınızzz hanımın çiftliğine baktınız mı bari neyse yorumlara hiççç bakamadım çünkü çok fazla ve benim vaktim yokkkk ama gözde ablayı göremedim dmek izne ayrıldı onunla karsılasamıoruz ne zamandır onu ve emirimizi özledim aslında çok kişiyi özledim
    FUNDA ABLAM
    GENCER ABİM
    İLKNUR
    KÜBRA
    SUDE ABLA
    MERVE ABLA
    VE HEBİNİZİ AMA AKLIMA GELMEYEN KARSILASAMADIKLARIMDA VAR

  17. cemre Says:

    fatamcim biz diger sayfadayiz kuzum oraya gel istersen burasi doldu diye oraya gectik

  18. fatmAsi Says:

    dediğim gibi fazla zamanım yok
    GÜLNAR ABLAM VE DUDUU ABLAM
    ıda merak etmiyo deilm üniversite teleşı herhalde
    bi de MÜJGAN ABLAM naptı acaba dersane ve okul çok zor olmalı
    EMEL 1 VE EMEL 2 ABLALARIM
    DUYGU 2 ABLAM
    HATİCE ABLAM
    SEWİM ABLAM
    BİRSEL ABLAM
    MERAL ABLAM
    AYŞEGÜL ABLAM
    AYLA ABLAM
    VE ADI AKLIMA GELMEYEN TÜM ABLALARIM İİSİNİZDİR İNŞALLAH

  19. cemre Says:

    alooooooooooooooooooo fatmacimm biz diger taraftayiz kuzummmmm

Yorumlar kapatıldı.

