Asi&Demir-Affetmedim kendimi

http://www.dailymotion.com/relevance/search/asi+demir/video/xaapxs_asidemir-affetmedim-kendimi_shortfilms

492 Yanıt to “Asi&Demir-Affetmedim kendimi”

  1. sevim Says:

    sen türkiyelerden hissediyon meralimin sevgisini ben burdaaa yasiyom emosummm :)nede olsa armizda 400km var 🙂
    ama inede yumusamayacammmmmm hehehee :)ne koltukmus amaaa.ben simdiden yoruldummmmm konusmaktann 🙂

  2. cemre Says:

    vay gaddar sevimmmmmmmm benim sevgim seni yumusatmadi heeeeeeeeeeeeeeeee

  3. cemre Says:

    neyse bacim senide azad edebilirim yorgunsan eminim daha yapacak islerin vardir

  4. sevim Says:

    zaten temizlik bizim ruh ikizimizzz :)ayrlmaz ikili hheheeeeee :)hatta hayat arkadasimiz 🙂
    canim yaa dmek istediii.
    zaten bende cikacammmm.uyku öyle bir bastirdikiiii.

  5. sevim Says:

    bacikm caktirmaaaaaa aramizda kalsinn.aslinda vernel gibi yumusattida bennn öyle gösteriyom kendimi hehheheeee.hatta ertip bitirdi sicakligin 🙂

  6. sevim Says:

    biraz daha islerim varrr ama bacim yapacak gücüm yok.direk yataga atacam kendimiiii 🙂

  7. sevim Says:

    meralim cviktinmi yoksa bacimmm.alööööööö 🙂

  8. cemre Says:

    yok bacim geldimmmmmmmmmmmmmmmm

  9. sevim Says:

    anlasilan seni site yine atti :).o zaman bend cikayimmm.seni cok öpyürum cokta seviyorummm.kendine iyi bak.yarin görüsmek üzere bacim.hayirli geceler tatli rüyalarrr.byeee
    sevimuuuu kacar 🙂 :9

  10. sevim Says:

    meralim geldin demek.nereye gittin bacim.ben cikayim müsadenle.valla halim kalmadiiii.

  11. cemre Says:

    tmm o zaman bacim seni bu gecelik yataga erken göndereyim hehehehheheheh sanki hergece daha erken gidiyordunya
    yorgunsun diye sana kiyamiyorum 🙂 demek erittim seni bacim bak hele ne sözler varmsi benim ana gralicemde

  12. sevim Says:

    seni cok öptümmmm.sende git yatttt furkanimda biraz taklsin pc de.tekrar iyi gecelr bacimmm.bye

  13. cemre Says:

    tmm ana gralicem seni cok cok öptüm tekrar yiyenimin yeni yasini kutlar ve öperim ve senide öpüyorum git dinlen bacim cokta seviyorum hadi aeo kib byyyyyyyyyy

  14. sevim Says:

    hemde nesözelr bacimmmmm :)bu daha baslangicccccc :)sagol bacim izin verdigin icin.neyse hadi sevimuu hesastan kacr 🙂

  15. cemre Says:

    bu arada gözdemmmmm sabah gelirsen bacim biliyorummmmm cok sey istiyoruzzzzz ama bize bir sayfa daha acarsinnnnn 🙂 simdiden duyar gibi oldum bacimin sesini ( yuhhhhh allah gözünüzü doyursun diyeeeeeeeee ) heheh öptüm gözdem senide bende kactim byyyyyyyyyyyyy

  16. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.
    HAYIRLI SABAHLAR.İZMİR KARŞIYAKADAN SELAM VE SEVGİLER.
    HEPİNİZE GÜZEL BİR PAZAR GÜNÜ GEÇİRMENİZİ DİLİYORUM.

  17. karşıyakalı Says:

    AKŞAM SOHBETİNİZ GÜZELMİŞ CANLARIM.

  18. karşıyakalı Says:

    SEVİMCİM OZANIMIN DOĞUM GÜNÜNÜ BİR ÖNCEKİ HANİ BOŞ BULUPTA GEÇTİĞİMİZ SAYFADA KUTLAMIŞTIM.
    BELKİ BULAMAZSIN DİYE BURAYA ALIYORUM.BİRAZ KARIŞIK OLMUŞTU.

    karşıyakalı Diyor ki:
    26/09/2009 9:54

    BU GÜN OZANIMIN DOĞUM GÜNÜYMÜŞ.
    CANIM BENİM TEYZESİNİN KUZUSU.
    SANA ÖNCE SAĞLIK.SIHHAT DİLİYORUM.SONRA GEÇİRDİĞİN HER YAŞIN BİR ÖNCEKİNDEN DAHA BAŞARILI VE DAHA MUTLU GEÇSİN.
    ANNENLE BABANLA GÜZEL GÜNLER GEÇİRMENİ DİLİYORUM.
    HAYALLAERİNİN GERÇEKLEŞMESİNİ DİLİYORUM.
    BAŞARILI BİR GELECEĞİN OLSUN OZANIM.
    DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN. 🙂

  19. karşıyakalı Says:

    TEKRARDAN YEĞENİMİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN.
    GÖZDECİM TADİLATAMI GİRDİNİZ.
    ALLAH KOLAYLIK VERSİN İNCİ TANESİ.YAKIN OLSAYDIK YARDIM EDERDİM BİRTANEM.BÖYLE GÜNLERDE BİRBİRİMİZE DESTEK OLMIYACAZDA NE ZAMAN OLCAZ.ÖPÜYORUM SENİ CANIM.ANNENEDE SELAM VE SEVGİLERİMİ İLET CANIM.FAZLA YORMAYIN KENDİNİZİ.

  20. karşıyakalı Says:

    PEKİ BİRTANELERİMMMMMMM.
    BEN ŞİMDİ GİDİYORUM.ARA ARA BAKARIM.BURAYA .
    DUYGUMMMMM YAVRU KRALİÇEM YURDA YERLEŞMİŞSİN.HAYIRLI
    OLSUN.KİMSEYLE KAVGA ETME. 🙂
    KİMSEYLE DİDİŞME. 🙂
    YEMEKLERİNİ AKSATMA Kİ KUVVETTEN DÜŞMİYESİN.
    ÖPÜYORUM SENİ.ALLAH ZEYİN AÇIKLIĞI VERSİN.
    İSTEDİĞİN BİRŞEY OLURSA SÖYLE BANA İZMİRDEN GÖNDEREYİM.
    TAMAMMI 1. ELİZABETİM.
    YARIM AĞIZ DEYİL, TAM AĞZIMLA SÖYLÜYORUM. GÜLEN YÜZ.

  21. karşıyakalı Says:

    DİŞLERİM AĞRIYOR. 😦
    GALİBA PAZARTESİNDEN İTİBAREN DİŞ TEDAVİSİNE BAŞLIYACAZ.
    GALİBA DİYORUM ÇÜNKÜ HEM KORKUYORUM HEMDE İSTEMİYORUM.
    ÇOK ÇEKTİM BU DİŞLERDEN. 😦
    ÖN DİŞLERİMDEN BİRİSİ LAVAŞ YERKEN KIRILDI .
    DİŞLERİMİ BEŞ SENE ÖNCE YAPTIRMIŞTIM.
    PORSELENLERİME İYİ DE BAKTIM AMA .KUL YAPISI ANCAK BU KADAR DAYANDI. OFFFF ÇOK KORKUYORUM ÇOKKKKK.
    DİŞ TEDAVİSİNDEN NEFRET EDİYORUMMMMM. 😦

  22. karşıyakalı Says:

    ŞİMDİ GİDİYORUM .CANLARIM.BYYYY

  23. slmmm canlarımmm ..ben geldimmm…
    herkeze günaydınlarrrrr….bursadan kucak dolusu sevgilerrr….
    hatcemi ablamııı 32 dk yla kaçrdım galibaa.. 😦 neysee…

  24. hatcem ablamm evet akşamm baya sohbet ettikk..ve güzeell eğlendikk…sen gelemedin ablamm..eminimm işlerindendirr…ablamm diş ağrısı berbat bi şeydirr..bilirimm 😦 benimde ramazanda yemek yerkenn dolgum kırıldıı 😦 benim de gitmem lazımm..artııkkk bu yakınlarda bende giderimm…ya da ben de senin yanına geleyimm kol lola girerr..dişçiye giderizz… 😀 geçmiş olsun ablacımm..öpüyorumm seniii…

  25. bugün pazarr….ve de gelen giden hala yokk…belli kii..havalar pek bozmadan herkez gezmelere gidiyo…olsunn gezin canlarımmm..o da lazımm… 😀
    bende birazdan çıkıcam zatenn canlarımmm ..ama gitmeden bi bakem dedimm…ee sizlere bi uğramadan gitmekk olmaz dimii.. 😀

  26. bende birazdan annemlere gidicemm..dün yeğenn biraz rahatsızlanmışş…benim yeğenn…yani kızkardeşimin… dr a götürmüşlerr..üşütmüşş..ama teyze çokk özledimm gelsene diyoo teldee…bana gelirkende oyuncak getir diyoo…şmd kırmak olmazz…bende gideyim de bızdığımı birazz eğlendireyimm..ee teyze olmak kolay değill dimii.. 😀

  27. gözdemm canımm bugün uğrarsan buralara sakın şaşırma bacımm..ee biz çenesi düşüklerr sayfayıı dolup taşırdık gene.. 😀 ee idare ediver bacımm… 😀 editör seçimlerinden sonraa rahat edersinn… gerçi sen bizlere kıyamazsınn… 😀 hehhee gene nasıll yıkama yağlama yaptım dimii GÖZDEMMM… 😀

  28. meralimm ve sevosumm akşamm sizlerden ayrıldıktan sonraa…hemen yattım ve uyumuşumm…siz de gerçi fazla kalmamışınızz…bu gece bi şey olmazsa devam ederiz canlarımm…hem ben de bu arada bi düşüneyim bakemm ne gibi faaliyetler yapabilirimm… 😀 dimi ama…akşam uyukluyodumm bi şey gelmedi aklıma…şmd maaşallahhh zindee ve dipçikkkk gibiyimm.. 😀 tebi akşama kadar gene nolurom bilmem… 😀

  29. fatmAsi Says:

    sLm … Kafamı kaldırıp sizi bi yokluyum didim hatce ablam burda mısın ? Neysem ufak bi mola verdim gtcem az önce tubanın dizi setine gtmiş super star life . Tubayla röpörtaj yapmışlar bulabilirem eklicem ah ah aside daha güzeldi amma napalım

  30. cemre Diyor ki:

    27/09/2009 1:47
    vay gaddar sevimmmmmmmm benim sevgim seni yumusatmadi heeeeeeeeeeeeeeeee

    sevim Diyor ki:

    27/09/2009 1:50
    bacikm caktirmaaaaaa aramizda kalsinn.aslinda vernel gibi yumusattida bennn öyle gösteriyom kendimi hehheheeee.hatta ertip bitirdi sicakligin

    ayy yerimm ben sizlerriiii canlarım yaa….bak meralimmm ana kraliçemm nasıl da şevkatlii.. 😀

  31. fatmAsi Says:

    emel abla burdamışın h.g ama benim çıkmam lazım kusura bkma lütfn

  32. neyse canlarım ben çıkıyorum…sizlerii çokk püyorummm….
    şmdikk benden bu kadarr…görüşmek üzeree….
    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrr 😀 akşamm gelmeye çalışırımm…. 😀

  33. aa fatoşuumm h.g ablacımm..görmedimm..kusuruma bakmma…nassın akşamdan berii…bende iyiyimm canımm…
    yokk canım ne kusuru bende çıkıyorumm zatenn..seni çokk öpüyorumm…by byysonra grşrüzz….

    emel2 bu sefer gerçekten kaçarrrrrrrrrrr 😀

  34. fatmAsi Says:

    ablam ben gdiyorum çok öptm seni bye bye

  35. karşıyakalı Says:

    EMOŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ
    GEL ELİMDEN TUT.
    BİRLİKTE DİŞÇİYE GİDELİM. 🙂
    BELKİ BİRAZ ACIMIZ HAFİFLER. 🙂

  36. karşıyakalı Says:

    FATOŞŞŞŞ SENDE HOŞGELDİN. 🙂 GÜLE GÜLE 😦

  37. karşıyakalı Says:

    OFFF YİNE YALNIZ KALDIM.
    İNCEDEN İNCEDEN DİŞİM AĞIRIYOR.
    DİŞ AĞRISI CEHENNEM AZABINDAN BİR ANMIŞ.
    ALLAHIM YARDIMCIMIZ OL. AMİN. 😦

  38. karşıyakalı Says:

    KLİBİ YENİ İZLEDİM. 😦
    AHHHHH ULEN AHHHHHHHHHHHH
    BİZE YAPLIRMI BU BE.
    İKİNCİ DÖNEMİ VERMEDİLER TV DEN .YAZIKLAR OLSUN.
    KANAL D Yİ HİÇ AFFETMİYECEM.
    KANAL D Yİ GENELDE HİÇ SEYRETMEMEYE ÇALIŞIYORUM.UYUZLAR……..

  39. karşıyakalı Says:

    MERALİMMMMM SEN NERDESİN BALIM.
    GEL BU ABLANI YİNE EFKAR BASTI.
    ŞU KANALA NE DESEM AZ GELİR. 😦
    UUUYYYYHHHHHH HOŞŞİKLER.

  40. karşıyakalı Says:

    HADİ BEN YİNE GİDEYİM .BİRAZ İŞ YAPAYIM YİNE GELEYİM.

Yorumlar kapatıldı.

