Asi&Demir-Seni Seviyorum

http://www.dailymotion.com/relevance/search/asi+demir/video/xa26yz_asi-demirseni-seviyorum_shortfilms

449 Yanıt to “Asi&Demir-Seni Seviyorum”

  1. gelsin gelsin hoşgelsin 😀

  2. zEhRa Says:

    slm gençer ordamısın

  3. karşıyakalı Says:

    AY MERALİM BİRAZ ÖNCEDE NET BENİ ATTI DIŞARI. 🙂
    BİZ BU NETİ KIZDIRIYORMUYUZ NE ARADA BİR. 🙂

  4. cemre Says:

    konu netcafe galiba evet bende tatil yeriden girmistim artik her net cafemi öyleydi cok görüntülü yerdi ne yazcagimida sasirdim birde sira beklemesi hepten gicikti ama belki arasi tatil yerine aitti yani tatilciler hep ordaydi belkide her netcafe öyle degildir 😀

  5. zEhRa Says:

    hatice abla ordamısın

  6. yes burdayım komşu.hoşgelsin nasılsın?buyur.

  7. karşıyakalı Says:

    HOŞGELDİN ZEHRACIM.NERDESİN KIZ.
    OKULLAR AÇILDI ,ZAMAN BULAMIYON GALİBA. 🙂

  8. cemre Says:

    heheheheh meralu oda güzelmis simdi birsey desem isimim kalir ama benim kuzen bana marul derdi hep hehehehehehheeheh

  9. zEhRa Says:

    iim okul başladı işte lise 3 olduk geriye 1 senemiz kaldı snr üni Allah ın izniyle sezenle bi amacımız var uzaya çıkacaz 😀 sizde gelin yha tüm asiciler uzaya çıkaım 😀

  10. cemre Says:

    o zeharcim h.g epeydir yoktun nasilsin iyimisin

  11. karşıyakalı Says:

    BURDAYIM CANIM.
    EVET MERALİM.BENCE BÜTÜN NETCAFELER ÖYLEDİR.

  12. o da güzelmiş heheheheh 😀 😀

  13. karşıyakalı Says:

    HA HA HA HAAAA 🙂 🙂 🙂
    AY MERALİM ÇOK YAŞA SEN.

  14. cemre Says:

    heheheh yok zehracim sevim ablan götürecekmis zaten site halkini uzaya bence siz daha degisik yer bulun götürmek icin 😀

  15. zEhRa Says:

    hee okullar açıldı bi siteme girim dedim uzun süredir girmiyodum dedim neler yapıyosunuz zuzularım 😀

  16. şimdi burayı görceksiniz siz hepsi okuldan çıkmış nefcafeye geliyor.nerdenmi anlıyorum çünkü daha kimisi formasıyla geliyor yani okul kıyafeti kimisinin ise daha çantası bile sırtında 😀

  17. karşıyakalı Says:

    BEN YERİMDEN MEMNUNUM. 🙂
    SİZ YUKARDA BEN AŞAĞIDA ÖĞLE HABERLEŞİRİZ CANIM. 🙂

  18. karşıyakalı Says:

    AY YAZIK BU ÇOCUKLARA. 😦

  19. cemre Says:

    bizmi zehracim iyiz sükür biraktigin gibi duruyoruz bir fundamiz kaldi gelecek gencerimizde elinde olmuyan nedenlerden her zaman bize katilamiyor ama yinede kardesim bize arada gelmekle sevindiriyor 🙂

  20. ben zaten uzaydayım funda ile beraber bi gezegenimiz var.uzay gemimizde var 😀

  21. cemre Says:

    e ne zmana bizi gezegnize davet edeceksniz 😀 yollayin uzay geminizi bizi alsinda bizde bir gelelim 😀

  22. karşıyakalı Says:

    EVET SAĞOLSUN PAŞAMUUUU.
    NE YAPALIM,SAĞ VE SAĞLIKLI OLSUN BUNADA ŞÜKÜR DİYELİM.

  23. karşıyakalı Says:

    MERALİM BEN GELMİYEYİM.
    BENİM YÜKSEKLİK KORKUM VAR.

  24. cemre Says:

    senindemi yükseklik korkun var abla ben severim yüksekten bakmayi desene sen ucaga binince korkarsin ben ucaga bindigim zaman pencere taraafina gecerim hosuma gidiyor yukaridan bakmak 🙂 esimde tam tersi bakmamak icin oratalara geciyor hehehehehehhe

  25. karşıyakalı Says:

    CANLARIM BANA MÜSADE .AKŞAM YEMEĞİ HAZIRLIYACAM.
    HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.VEDE ÇOK SEVİYORUM. HOŞÇAKALIN.
    AKŞAM GÖRÜŞÜRÜZ. BYYYY.

  26. cemre Says:

    bu arada nazlim gitti galibaaa

  27. cemre Says:

    tmm ablacim öptüm seni benim yemek isi ni sabah halletim cok sükür onun sitresinden kurtuldum aksam görüsürük byyyyyyyyyy

  28. bende çıkıyım.kendinize çok iyi bakın.en kısa zamanda tekrar görüşmek ümidiyle.ba bay
    paşamu kaçarrrrrr

  29. sevim Says:

    ben geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  30. cemre Says:

    güle güle gencer yine gel pasam özletme kendinii aeo kib byyyyyyyyyyyyyyy

  31. sevim Says:

    saki herkes burdaaaaa.genc kardesimi gördümmmmmmm.ablasi nasisinnnn.ya seni cok özledimmm.yerin cok belliiiii.neler yaptin anlat ablasiii.aska kim varrr durun bir bakayimmm 🙂

  32. zEhRa Says:

    valla en kısa zmnda sezoşumla jüpiteri ziyaret edecez piknij yapacaz orda snr merkür uranüs ziyart edecez tabi sizlerde davetlisiniz 😀

  33. cemre Says:

    sevim h.g bacimmmmmmmmmmmm nasilsin bak aday listesi aciklandi 😀

  34. cemre Says:

    heheh sevim sen gec kaldin bacim gencer gitti hatice ablamda gitti zehra burdaydi yok oldu bende gidiyordumki seni görünce geri döndüm 😀

  35. sevim Says:

    hatcem gelmiss.demek disin abse yapmis.cok gecmis olsunn.nazlimmm sen nasilsinnnnnn.yoksun uzun zamandn beriiii.zehrammmm zaten ben sizi uzaya götürüyordum ablasiiii.vaadleimden bir taneside oyduuu :)meralim rakibimmmm bak millet uzaya gitmek icin can atiyor heheheee 🙂
    ha bu arada benim el yapimi mallarim size feda olsun.hepsi bedavaaaaaaa :)oy falan istemiyommmmmm :)kiymetimi bilin ona göre oy kullanirken birkez dah düsüsnün heheheheee 🙂

  36. cemre Says:

    oooooo zehracim ne güzel o gezegen benim bu gezegen benim geziyorsnuz allah versin gözümüz yok arada bizde geliriz artik 😀

  37. sevim Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaa herkes gittimiiiiii :(.hadi yaaa.ne listesi bacimmmm.nerdee

  38. cemre Says:

    heheheheheheh yeme beni sevim yeme 😀

  39. cemre Says:

    nasil sevimmm sitenin basinda gencer koyduya bacim sen basin önündeki girdin siteye ben oyumu kulandim bile ama dedigim gibi kendime degil 🙂

  40. sevim Says:

    gördüm bacim gördüm heheheeee.2 oy almisiz bacim kol ola gidiyozzzz :)ya kendmize oy kullanabilirmiyizzzzz 🙂 🙂

  41. zEhRa Says:

    bn burdayımmmmmmmmmmmmmmmmmm

  42. cemre Says:

    ya o degildeeeee benim sayfa agirlasti acaba mekani degisekimi nasilsa yarina sayfa acilacak 😀

  43. sevim Says:

    yiyecem seni meralim yiyecem heheheeee 🙂

  44. cemre Says:

    kulana bilirsin bacim ne demek ama ben kulanmak istemedim kendim icin zatende 1 oy sansimiz varmis 🙂

  45. cemre Says:

    e zehracim senin tatil nasil gecti gut gutmu gecti

  46. sevim Says:

    görmedim bacim sayfm aciktiii.baktim cok yorum yapilmis benden sonraa hemen yorum yazaim dedim ama yinede herkesi kacirmisim.baksana demek yorumlari okusaydim senide kaciriyormusumm :)zehram ablasi nerelerdesinn.uzaya turuna az kaldi ablasi.oyunu bana verrr uzaya bedava yolculuk yapp 😉

  47. zEhRa Says:

    evt sayfa geç ilerliyo

  48. cemre Says:

    zehracim sevim ben diger sayfaya gectim gelin o tarafa

  49. ayysu Says:

    oooooooooooo dünden beri gelen olmadımı ? en son yorumu ben yapmışımm bir daha kimseler ugramamış

Bir Cevap Yazın

