Ailemizin En Tatlı Şekeri İyiki Doğdun…..

http://www.dailymotion.com/relevance/search/sekerim+dogum+g%C3%BCn%C3%BC++kutlu+olsun/video/xamub7_sekerim-dogum-gunu-kutlu-olsun_people

Hazırlayan : Cemre (Meral)

323 Yanıt to “Ailemizin En Tatlı Şekeri İyiki Doğdun…..”

  1. cemre Says:

    insallah bacim insalahhhhhhhh 🙂 evet fatosum bende kül ve atese bakiyorum be her baktigimda resmen aci cekiyorum ama bakmadanda edemiyorum yani iki arada bir derede kaliyorum 😦

  2. fatmAsi Says:

    ayy abla sorma oturuo ağlıo susturamıoz 😀 dioz anne film ne var ağlancak ama anlamıo zaten annemle asiyi pek izleyemezdim 😀 her sahnede ağlıo nerdeyse 😀

  3. cemre Says:

    tmm bacim öncelik senin olsunnnnn ben nasil oldugunu ögrendim yani merakim gitti sayilir

  4. fatmAsi Says:

    ewet ablam annemle izledik çok üzüldüm 😦

  5. cemre Says:

    tllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  6. fatmAsi Says:

    sevim abla ilk klip asiye dimi ?

  7. fatmAsi Says:

    tmm beklerim ablam sewim ablam diziye bakıo herhalde beklicez bakalım…

  8. selammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    😀 😀

  9. naberrrrrrrrrrr sayfa acicam canlarmmmm bıraz sabırr 😀

  10. fatmAsi Says:

    ablam beklicektm ama çıkmam gerekio 😦 kusura bakma ablacım sizi çok seviyorum ve tane tane öpüyorum

  11. alooo insanlıkkk 😀
    yaa ben geldimmm 😀

  12. sevim Says:

    ilk klibim asiye degilllll sizlereeeee olacakkkkk.tabi yapabilirsem heheheee :)duygummmmmmmmmmmmmmm ablasinin inci tanesiiiii h.g.nasilsin ablasiiiii.yerine alisabildinmi.okul nasil gidiyorrrr

  13. fatmAsi Says:

    aaa duygu abla kusura bakma görmedim yazcm die h.g nasılsın

  14. sevim Says:

    alasi ac ac sayfalariii.ama bu ablanada ögretecen ona göreeeee :)yani ögretmenim sensinnnn 🙂

  15. fatmAsi Says:

    şimdidn thanks abla

  16. sevim Says:

    fatosum cikiyonmu ablasiii.ee tabi yarin okul var.seni cok öpyürum kendine cok dikkat ett.hayirli geceler tatli rüyalarrrrr

  17. sevim Says:

    thanks ne fatosum 🙂

  18. fatmAsi Says:

    ewet abla çıkmam lazım bende sizi öpüyorum duygu abla kusura bakma çıkmam lazım senide öptm bb

  19. fatmAsi Says:

    bize klip yapçakmışın ya abla teşekkür ettm ablam

  20. fatmAsi Says:

    neysem essahtan gttim aeo kib bb

  21. antika Says:

    sen dujiormusun beni

  22. cemre Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmm

Bir Cevap Yazın

