Asi & Demir – Sevdim Bir Genç Kadını

671 Yanıt to “Asi & Demir – Sevdim Bir Genç Kadını”

  1. cemre Says:

    evet haklsin asi bitmeden site daha canliydi bende bunun farkindayim kuzummmm yani sitemize asi kirizi vurdu ne yapalim saglik olsun yani bu site cökene kadar bende altinda kalanlardanim ne olursa olsun ölüm araya girmedikce

  2. fatmAsi Says:

    inş. abla ben hepsini tanıyorum onlar beni tanımasada hepsi benim için çok değerli bu yüzdn çok üzülüyorum yoksa umrumda olmazdı

  3. fatmAsi Says:

    inş. dizi bitti dıe değildir ablam çünkü ben buraya dizidn ziyade imrendim kardşlik için geldim umarım herkes böyle düşünüyodur

  4. cemre Says:

    sagol kuzum artik saglik olsun bakalim cimadik candan umut kesilmez belki bir gün hepsi geri döner

  5. fatmAsi Says:

    bende eğer site çökùcekşe altında kalmaya niyetliyim,kardşlerim nasıl abla okulla araları iyi mi

  6. cemre Says:

    biliyorum fatmacim bende öyleyim yani gecnede dedim asinin fanatigiyim ama burdaki ailmein daha cok fanatigiyiym sonucta o bir güzel masaldi bitti ama burdaki canlrim hepsi gercek yani dostlugumuzda gercek o yüzden buranin benim icin ayri bir yeri var

  7. fatmAsi Says:

    en küçük kardşimin adı neydi msndeki foto onun dimi

  8. cemre Says:

    iyiler fatmacim büyük oglum kermeste ordaki abilerine yardim ediyor yusufum uyudu ortanci tv bakiyor bendeizde seninel sohpet ediyorum

  9. fatmAsi Says:

    ewet ablam benım içinde öle asi bi efsaneydi tmm ama burdaki kardşlik bşka bi efsaneydi zaten böyle olmasaydı dizi bi.ttikten snra yazmazdım

  10. cemre Says:

    muhammet yusuf ablasi

  11. cemre Says:

    sagol fatosum yinede cok takip eden kisiler gelmezdi dizi bitti diye ama sen demekki bizim dostluga önem vermisinki katildin iyi yaptin canim

  12. fatmAsi Says:

    aman iyi olsunlar

  13. fatmAsi Says:

    ewet ablam , muhammet yusuf dmek cnm benim çok sevimli ya kimin oğlu 😀

  14. cemre Says:

    sagol fatmacim oda kermeste oynadi uyudu yorulduuuuuuuu

  15. fatmAsi Says:

    ablam ben müsadeni istesem sürem doldu ama istersen kalada bilirim

  16. fatmAsi Says:

    ahhhh cnm benim ya çok sevimli bi çocuk ben normalde her çocuğu sevemem ama yusuf çok tatlı

  17. cemre Says:

    sen bilirsin ablacim süren dolduysa aileni kizdirmiyalimki yarinada hakiin olsun müsade senin canim pc bir girmen icin süreni gecirme kuzum

  18. fatmAsi Says:

    kusura bkma ablam bbm gelmese kalırdım daha ama onlar iyilimi istio işte öpüyorum seni ablam ve hepinizi gerçektn çok seviyorum kimse yanlış anlamasın lütfn kib ablacım

  19. cemre Says:

    tmm kuzum olsun zor durumda kalma git kizdirma babani bizde seni seviyoruz kuzumm sagol sohpetin icin aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  20. günaydınnnnnnnnnnn cicişlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bir Yanıt Bırakın

