Asi Dizisi – Asi – Demir Klip (Ben Seni Yasaklarda Sevdim)

374 Yanıt to “Asi Dizisi – Asi – Demir Klip (Ben Seni Yasaklarda Sevdim)”

  1. ahh adaşım sen iste bacımm yollammamı..6 çeşit ikram var..3 tuzlu 3 tatlıı… 😀 ama tuzlular yarın pişcekk…ön hazılıkları olduu..ama tatlıllar olduu….yollarım sen istee…
    okk meralimm ben geliyom ama bacımm..gelemedim zaman da haber veriyomm beni azad et lütfenn…nasıl belim ağrıyo allahtan koltuk rahatt da…o şeki,lde yazıyom şu an 😀 cezalar olabailirrr… 😀 ama bana değill… 😀 yani siz bilin… 😀

  2. cemre Says:

    hehehehehehe bakiyorum eslerinizin dakikalarini sayiyorsnuz heheheheheheh

  3. emel Says:

    adaşım sen yorgun argın gelmişin bacım sana ceza yok onlar kendilerini bilirler ceza alacaklar demi meralimmmmmm:)

  4. cemre Says:

    neyse siz merak etmeyin ayladan size sira gelmez kapilari acip kapatmaktan ayalya cok güzel cezalrim var

  5. emel Says:

    korkunun gözünü seveyim meralim 🙂

  6. adaşım benim ki demez ban bi şey dee…beni pc başında gördümü istekleri bitmez…onu geitr bunu geitrr…tv izler birazz..özellikle sporr….izlerken de gırtlak durmaz..ya meyve ya çerez….bende o yüzden yatayım kii.. 😀 kendi de üşenir hazırlamaya.. 😀

  7. cemre Says:

    evet evet ceza alicaklari biliyorum ama sizde tedbirinizi alirsiniz artik 😀

  8. ayy kıyamam ben adaşımaaa…be nasıl da beni savunurr…
    dün işleimin arasında bile geldimm gıı..ben geldimm kimse yokk..benden sonra gelmiş herkezz.. 😀 akşam da yoruldummm sonra geleyim dedim eşim pc başında
    ydıı..bende ses etmedimm …yattım sonraa…
    sevosumm evett kafayı yemiştir meralimm…işte pc den oluncaa..napsın bacımm…

  9. neyse canlarımm ben çıkıyım artııkkk…yarın erkenciyimm…gidip yatayımm…
    sizlerii çokkk öpüyorumm ve seviyorummm……
    yarın belki gelemem…..yarın misafirrlerim var ve de akşama yemeğe annemler kalcaklarr…herhalde..belli değil ama..o yüzden gelemem belkii..anca koşturmaca…
    kib..aeoo…
    benden bu kadarrrr….
    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrr

  10. cemre Says:

    emelimmm misafirlerin akrabami yoksa arkadas cevrenmi bacim cok yorm akendini

  11. tekrar hayırlı olsun canlarımm editörr seçilenlerr….. 😀
    ve de sabah kapıları açanlara da
    GÜNAYDINLARRRRRRRRRRRRRR

  12. cemre Says:

    tmm emelim bende seni cok öptüm bacimmmmmmmmmmm yorma kendini neyse bu seferlikte affetik ama her zaman olamz 😀 aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyy

  13. teyzemler..kızlarıı…gelinelrr..annemlerr..annemin yengelerii…baya bi kalabalık meralimm..benim akrabalarım bacımm….

  14. emel Says:

    ii gecler adaşım allah rahatlık versin bavım görüşürz kolay gelsin öptümmm

  15. cemre Says:

    sagolasin bacim tesekürler sizleri icin en iyi hanimlari size yoluyacagiz bizlerle güzel sohpet etmek icin b

  16. cemre Says:

    anladim bacim sana kolay gelsinn

  17. merallllllllllll yerimm senii gııııı…hem funda da gelmemiş bugün ….ona da bi şey desene..ama ona denmez gerçi o da editörrr… 😀 hehehe sen bize uzanıyonn hemii…bak adaşımla bir olur seni bi yeriz sormaa… 😀 di,mi adaşımmmm

    ayy gene çenem düştü…kopamaıyom sizdennn…. 😀

  18. sizlere de iyi geceler canlarımm…
    bu seferr gerçekten gittiiimmmm…
    sizlerii çokk öpüyorummm…
    by by

    emel2 bu sefer hakketeen kaçarrrrrrrrrr 😀

  19. cemre Says:

    fundanin pc sorun var diye yirtiyor hem dedigin gibi oda editör hehehehe ama pc düzelsin onada kurtulus yok 😀

  20. cemre Says:

    tmm emelu kac bacim geliyorum öptümm 😀

  21. emel Says:

    bende kaçar herkese ii geceler a.e.o. byyyyyyyyy
    sabahçılara günaydınnnnnn
    hatice ablam açar kapıları günaydın abalm öptüm seniii

  22. fatmAsi Says:

    günaydın… hatice ablam dişin nasıl oldu ? İyisin inşşşş… neysem benim çıkmam lazım akşam gelirim ama şimdilik byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  23. fatmAsi Says:

    site nasıl bıraktıysam aynı ne yani kimse gelmedi mi 😦

  24. cemre Says:

    fatmacim sen yanlsi yerdesin kuzum bak sitenin bay sayfasinda meralin sevidklerine ilk sayfasi yaziyor bir ordayiz daha henüz yeni ögrendigim icin kilip yada resim ekliyemedim canim biz ordaiz oraya gel 😀

Bir Cevap Yazın

