meralin sevdiklerine ilk sayfasi- asi &demir klip yigidim

321 Yanıt to “meralin sevdiklerine ilk sayfasi- asi &demir klip yigidim”

  1. fatmAsi Says:

    ben iyiyim ablam sen nasılsın

  2. suruclu Says:

    sağol meral abla geldimi üst üste geliyor işte 2009 dan nefret ettim ya hiç rahat günüm olmadi bu sene tabiki cana gelen mala gelsin hiç önemli değil mal gelir can gelmez geri zaten bizde dedik bir kurban değil bir kaçtane kesmelk lazım abi diyor hergün bir vukat her gün sizdeyiz diye şaka yapıyorum fatma asi hoş geldin canım

  3. cemre Says:

    bene iyim ablam nasil olsun sükür iyiyiz sabah sohpeti yapiyorduk

  4. fatmAsi Says:

    bu arada sevim abla resimle uğraştını bilmiodum şaka niyetine söylemiştim kusura bkma abla bilsem çıkmazdım

  5. fatmAsi Says:

    h.b abla tekrar geçmiş olsun

  6. suruclu Says:

    bende dedim gençe çalışma dinlen diye yinede hakına hayırlısı olsun sağol fatma asicim allah razı olsun bende nazlı adımı biliyorsun zaten 24 yaşındayım şanlıurfada yaşıyorum memnun oldum tanıştığımıza

  7. fatmAsi Says:

    meral abla 306 yorum oldu 😀 ilk açtın sayfa bereketli geldi 😀

  8. cemre Says:

    yok kuzum zaten o resim isi sen olmadan olmazdi yani süpriz olamazdi sen hangi resim istiyorsan bul arastir cünkü resime sen kara vercen 😀 gencer abin bir ara gelince sorariz yada diger melis ablan yada funda ,gözdeme sorariz sevim ablanla yaparsiniz bir ara

  9. fatmAsi Says:

    bende memnune oldum abla

  10. cemre Says:

    evet canalrim 300 astik siz konusa durun ben bir sayfaa acmaya calsim 😀

  11. suruclu Says:

    sağol canım benim bide abimi önümüzdeki ay evlenecek ev tutuk temizliğiyle uğraşıyoruz hiç boş günüm yok fırsat bulup da gelemiyorum sizi unuttum sanmayın her an aklımdasınız

  12. fatmAsi Says:

    ilgin için teşekkürler abla snra link atarım

  13. suruclu Says:

    meral abla sen sayfayı aç annem kahvaltıya çağırıyor geri gelecem söz öptüm ikinizi

  14. fatmAsi Says:

    kolay gelsin nazlı abla bi ara beni efkar bsmıştı doğrusu herkes nie gelmio die ama galiba yavaş yavaş toplanıyoruz, meral abla sayfa açmana gerek yok melis ablam açmış zaten uğraşma die diorum

  15. fatmAsi Says:

    tmm abla bende seni öptüm afiyet olsun…

  16. fatmAsi Says:

    meral abla benimde çıkmam lazım okul olmasa kalırdım kusura bkma ablacım akşam geliri herhalde öptüm seni bb

  17. karşıyakalı Says:

    CANLARIM NE YAPIYORSUNUZ.
    ELİMDE TOZ BEZİ.BİLGİSAYAR MASASININ TOZUNU ALAYIM DEDİM.
    BİRDE SİTEME BAKAYIM DEDİM.
    AMAN NAZLIM GELMİŞ.GEÇMİŞ OLSUN CANIM.HEPSİNE ÇOK ÜZÜLDÜM.
    İNŞALLAH BİRDAHA ÜZÜCÜ ŞEYLER YAŞAMAZSINIZ.
    TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN BİRTANEM.
    FATOŞUM MERALİM SİZLERDE İYİMİSİNİZ.

  18. cemre Says:

    ay olmadi heheh neyse durun size actim yeni sayfa ordan devam edin ben burayi yorumalra kapatayim

  19. karşıyakalı Says:

    MERALİM DAİLYMOTİON DEMİR VE ASİNİN KLİBİ ÇIKIYOR.
    SAYFA AÇILMADI GUZUM.

  20. karşıyakalı Says:

    MERALLLLL BEN BURDA KALDIM.SAYFA AÇILDIMI.
    AL BENİDE .

  21. cemre Says:

    acildi ablam sen bas sayfaya gec bizi bulursun 😀

Yorumlar kapatıldı.

