asi& demir sizlerin efsanesi unutulmaz

626bc76

226 Yanıt to “asi& demir sizlerin efsanesi unutulmaz”

  1. cemre Says:

    evet ya emel düsün bence hic kacirma

  2. fatmAsi Says:

    desler ve ben katlanıyoruz birbirimize 😀 emel abla senden iyi kaynana mı bulcm 😀

  3. fatmAsi Says:

    canlarım ya çok hoşsunuz 😀 nasıl seviyorum sizi…

  4. cemre Says:

    sagol fatosum ellerine saglik kuzum seni alan yasadi mest oldu vallahi mest oldu

  5. emel Says:

    tmm canım bakalım bu işe bende senden ii gelinmi bulcam
    ay bizamanlar fundayla böyle konuşuyodum o geldi aklıma ne günlerdi beeeee:)

  6. fatmAsi Says:

    eee siz anlatın kısa bi özet geçin gününüz nasıl geçti?

  7. emel Says:

    hep aynı fatoşum ev işleri yemek çocuklar bulaşık çamaşır maroton bi hayattttttttt

  8. cemre Says:

    günümüz güzel gecti fatosum is güc yemek temizlik bu saat oldu yani bir degisiklik yok kuzum birde sabah sayfa actim tek degisiklik bu 😀

  9. fatmAsi Says:

    heheee o zaman ben funda ablamın geleceğiyle oynamayayım 😀 genç yaşta hayallerini yıkmak olmaz şimdi 😀 sırf ablamı düşündümden yani 😀

  10. fatmAsi Says:

    allah kolaylık versin size samimiyim ev hanımlığı çok zor bi de anneysen 😀 ahhh canlarım kıyamam 😀

  11. fatmAsi Says:

    ablalarım benim çıkmam lazım iyi geceler çok öptüm sizi kib

  12. emel Says:

    tmm canım ii geceler a.e.o. ii dersler balım kendine ii bakkkkkkkkkkkk

  13. cemre Says:

    tmm fatosum bizde seni cok öptük kuzummm hizmetlerin icin cok tesekürler canim aeo kib byyyyyyyyyyyy

  14. karşıyakalı Says:

    İYİ GECELER.
    BEN GELDİM NASILSINIZ.

  15. karşıyakalı Says:

    NASILSINIZ BİRTANELERİM.

  16. cemre Says:

    hatice ablam ordamsinnnnnnnnnn

  17. emel Says:

    h.g. hatice ablam seni bu saate görmek ne güzelllllllllllllllll

  18. cemre Says:

    iyiyiz abalcim ne oslun emelimel karsilikli oturmus muhabet yapiyoruz 😀

  19. cemre Says:

    hatice ablam nerdesin ses ver

  20. emel Says:

    evet hatice ablam meralimle kamerda sohbet ediyozbi saatir sevimden bu gece bize fayda yok syfa açmakla ugraşıyo bacım bizim için çalışıyooooooooooo

  21. emel Says:

    hatice ablam gittinmi giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  22. karşıyakalı Says:

    HOŞBULDUK CANLARIM.İYİYİM SİZLER NASILSINIZ.
    MUHABBETİNİZ BOL OLSUN.İŞLERİMİ BİTİRDİM.
    YATMADAN SİTEME BAKAYIM DEDİM.BAKTIM SİZLER BURDASINIZ.
    MERHABA DİYEYİM DEDİM.

  23. karşıyakalı Says:

    EMELİM BURDAYIM BACİKOM.

  24. emel Says:

    hatice ablam sevimim sayfa açtı oraya gel canım oraya geçiyoruzzzzzzzzzzzz

  25. karşıyakalı Says:

    SEVİMCİM SAYFAMI AÇIYOR.
    HADİ AÇSIN ODA .HAYIRLI OLSUN. OH NE GÜZEL.
    SAYFA SIKINTISI ÇEKMEYİZ DEYİLMİ.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: