asi & demirin 1.bölümden güzel sahneler

327 Yanıt to “asi & demirin 1.bölümden güzel sahneler”

  1. fatmAsi Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ayla abla çok geçmiş olsun

  2. fatmAsi Says:

    kimse yok herhalde bende çıkıyorum öyleyse hoşçakalın çok öptüm sizi bb

  3. cemre Says:

    slm fatosum , hatice ablam bugün gelmemis acaba yine hastami oldu umarim iyidir

  4. cemre Says:

    birselimde uzun zamandir yok nerdesin bacim ins yaramaz bir durum yoktur arada görüntü yap bacim

  5. cemre Says:

    bu arada dün demeyi unuttum duygum evine gitmis galiba sevindim dudum bana bak zonguldaga giderken epey bir erzak al kuzum ac kalma oralarda alirsin tabi benimkide laf aklin basina gelmistir degilmi ac kalinca 😀

  6. cemre Says:

    sevim gralicem sen nerdesin yoksun bacimmmmm dün gecede gelmemissin bak sayfa acmiyorum sana birakiyorum bugünkü sayfa senden bacim ona göre 😀

  7. sevim Says:

    geldim bacim.tmm sayfayi acarim aksammm.biraz daha dolsun.klipte hazirr hehehehe :)NASILSIN BACIM dügün nasildi

  8. sevim Says:

    meralim 2 saat evvel burdaymissin bacim.aylamda gelmis.ikinizi kacirmisim tühhhhh :(ben iyiyim malum hafta sonu.pc el degistiriyor sirayla.simdilik bende.bakalim esimin eline ne zaman gececek hehehehe :)belkide hic 🙂

  9. sevim Says:

    kimseler yokk.hatcem sende yoksun.insallah iyisindir ablam.merakta birakma bizi.neyse aksama gelir sa<fayi acarim.insallah becerebilirim heheheheheee.ha bu arada anneme video yaptim.bir eksigi kaldi.güzel süpriz olacak anama :)HADFI BYE:

  10. fatmAsi Says:

    merhaba sevim abla ,meral abla kaçırmışım sizi 😦

  11. fatmAsi Says:

    meral abla çok geçmiş olsun yusufta hastaymış,funda ablamın pc de olmamış daha 😦 tanışamadıkkkkk 😦

  12. fatmAsi Says:

    bende çıkıyorum hoşçakalın…

  13. karşıyakalı Says:

    SELAM CANLARIM.
    BEN GELDİM AMA KİMSELER YOK GALİBA. 😦

  14. karşıyakalı Says:

    AYLAM GELMİŞ.YASEMİN HASTA OLMUŞ KIYAMAM GUZUMA GEÇMİŞ OLSUN.BENDE GECE RAHATSIZLANDIM.BİR ÜŞÜME BİR TİTREME HAYRET BİRŞEY. BU DA NERDEN ÇIKTI ALLAH ALLAH…..
    YAŞLANDIM ONDANMI DÜZELEMİYORUM ACABA. 🙂
    BU GÜN PAZARA GİTTİK.
    EŞİM HADİ KALK GİYİN GİDELİM BİRAZ AÇILIRSIN.YÜZÜNE HAVA VURSUN DEDİ.GİTTİK GELDİK İYİ OLDU.YATTIKÇA YATASI GELİYOR İNSANIN.
    TURŞULUK MALZEME ALDIK .
    TURŞU KURCAM.
    BAŞKA BİRDE YEMEK YAPTIM,BAŞKADA BİRŞEY YAPMADIM.

  15. karşıyakalı Says:

    HADİ GELİN ARTIK.BEN YAŞLI VEDE HASTA BİR KADINIM. 🙂

  16. karşıyakalı Says:

    BEN BİRAZ NETTE DOLAŞAYIM GELEYİM.
    SÖRF TAHTAM KIRILDI. 🙂 SADECE DOLAŞIP GELCEM. 🙂

  17. karşıyakalı Says:

    bende küçük harfle yazayım. bakalım alışabilecekmiyim…….

  18. cemre Says:

    ablam canimmm nasilsin iyimisin yinemi titretme aldi bir doktora git abla belkide vucudunda iltihap vardir iyi bak kendine sen bize lazimsinnnnnnn güzel ablam 🙂

  19. cemre Says:

    sörf tahtan kirildiysa ben sana yenisini hemde altin kaplama olanindan alrim güzel ablam sanada öyle layiktir degilmi 😀

  20. cemre Says:

    abla sörfmü ediyorsun ama abla dikkat et kiriksa fazla zorlama gel buraya sana bir sarilayim 😀

  21. cemre Says:

    abla bende sörf yaptim ama seni bulamadim hangi bölgedesin abla yüksek dalgalara dikkat et 😀

  22. cemre Says:

    aa dogru tahtan kirilmis heheheh ben kafayi iyice yedim allah sonumu hayir etisn ben kactim sonra görüsürüz byyyyyyy

  23. karşıyakalı Says:

    meralllllllll.
    geldim bacım.
    tahtam kırıldı dedim.sende bana altın kaplamamı alcannnnnn.
    ay çok sevindim canım.teşekkür ederim.

  24. karşıyakalı Says:

    DUR YOLCU

    Dur yolcu! Bilmeden gelip bastığın
    Bu toprak,bir devrin battığı yerdir.
    Eğil de kulak ver bu sessiz yığın
    Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
    Bu ıssız, gölgesiz yolun sonunda,
    Gördüğün bu tümsek, Anadolu’nda
    İstiklal uğruna, namus yolunda,
    Can veren Mehmet’in yattığı yerdir.
    Bu tümsek, koparken büyük zelzele
    Son vatan parçası geçerken ele
    Mehmet’in düşmanı boğduğu sele
    Mübarek kanını kattığı yerdir.
    Düşün ki haşrolan kan, kemik, etin
    Yaptığı bu tümsek amansız çetin
    Bir harbin sonunda bütün milletin
    Hürriyet zevkini tattığı yerdir

    Necmettin HALİL ONAN

  25. karşıyakalı Says:

    meralimmmm çanakkalenin oralarda dolaştım.
    bak şiir buldum getirdim……

  26. karşıyakalı Says:

    YAŞAM İÇİN ÖNERİLER

    Kepekli pirinçten çok ye.
    İnsanlara beklediklerinden daha çok şey ver ve bunu zevk alarak yap.

    En sevdiğin şiiri ezberle.

    Dinlediğin her şeye inanma, sahip olduğun her şeyi harcama ve istediğin kadar uyuma.

    ‘Seni seviyorum’ dediğinde, cidden söyle.
    Üzgünüm dediğinde, o kişinin gözlerinin içine bak.

    Evlenmeden önce en az 6 ay nişanlı kal.
    İlk bakışta aşka inan.
    Başkalarının düşleriyle asla alay etme.

    Tutkuyla ve derinden sev. Sonradan yara alabilirsin belki, ama hayatı komple yaşamanın tek yolu budur.

    Anlaşmazlık durumlarında, dürüst ol.
    Kimseyi kırma, hakaret etme.

    İnsanları akrabalarına göre yargılama.
    Yavaş konuş, ama hızlı düşün.

    Biri sana, yanıt vermek istemediğin bir soru yöneltirse, gülümse ve en büyük aşkın ve en büyük başarıların daha büyük riskleri olduğunu hatırla.

    Anneni ara.

    Biri hapşırdığında ‘çok yaşa’ de.
    Kaybettiğinde, ders al.

    3 ‘S’yi unutma: Kendine Saygı; başkalarına Saygı; herşeyde Sorumluluk.

    Küçük bir anlaşmazlığın büyük bir arkadaşlığı bozmasına izin verme.

    Hata yaptığını farkettiğinde, onu hemen düzelt.

    Telefona cevap verirken gülümse.Seni arayan kişi bunu sesinden anlayacaktır.

    Konuşmaktan, sohbetten hoşlanan bir kadın/erkekle evlen. Yaşlandığınızda, konuşma yeteneğiniz her şeyden daha önemli olacak.
    Biraz yalnız kal.

    Değişikliklere kucak aç, ama değerlerini yitirme.

    Suskunluğun, bazen, en iyi yanıt olduğunu unutma.

    Daha çok kitap oku, daha az televizyon seyret.

    İyi ve saygın bir hayat sür. İleride, yaşlandığında ve geçmişi hatırladığında, bir kez daha nasıl zevk aldığını göreceksin.

    Allah`a güven ama arabanı kilitle. (Deveni bağla sonra tevekkül et).

    Evde sevgi dolu bir atmosfer önemlidir.Huzurlu ve uyumlu bir ortam yaratmak için elinden geleni yap.

    Sevdiklerinle anlaşmazlığa düştüğünde, o anki duruma önem ver.

    Geçmişte çok yaşama.
    Satırlar arasını oku.

    Bildiklerini paylaş. Ölümsüzlüğü elde etmenin bir yoludur.

    Gezegenimize karşı nazik ol.

    Dua et. Duada, ölçülemeyecek bir güç saklıdır.·

    Sana sevgi gösterisinde bulunan birini engelleme.

    Başkalarının işine burnunu sokma.

    Onu öperken gözlerini kapatmayan bir kadın/erkeğe güvenme.

    Yılda bir kez hiç gitmediğin bir yere git.

    Çok para kazanıyorsan eğer, hayattayken, başkalarına yardım et. Bu, Şansın sana verebileceği en büyük tatmindir. Unutma, istediklerini elde edememek, bazen büyük bir şanstır.

    Bütün kuralları öğren, sonra bazılarına uyma.

    İki insan arasındaki aşkın birbirine duydukları gereksinimden daha büyük olduğu ilişkinin, en iyi ilişki olduğunu unutma.

    Başarını, onu elde etmek için vazgeçmek zorunda kaldığın şeylere bağlantılı olarak değerlendir.

Bir Cevap Yazın

