asinin demire demirinde asiye olan sevdasi gibi sevgi emek ister.

394 Yanıt to “asinin demire demirinde asiye olan sevdasi gibi sevgi emek ister.”

  1. antika Says:

    sag ol canim kardesim bende seni öpüyorum gecmis olsun ben iyiyim ya sen nasilsin hastasin herhalde son iki yorumdan anladigim kadari ile

  2. günes Says:

    birselim bacim bende seni tane tane öpüyorum hosgeldin taaa nezamandir görüsemiyorduk iyisin insallah

  3. antika Says:

    iyiyim aylam sitenin günesi bende seni cok öpüyorum canim benim nasilsin kizlar nasil

  4. sevim Says:

    birselim bacim benim hosgelmissin.nasilsin bacim.duygum yerim seniiii :)o nsenin kalbimin güzelligi ablasii.

  5. cemre Says:

    olur birselim haklsin ben hala toparliyamdim bacim am aalisiriz bacim üzülme senin derdin sana zaten yetiyor

  6. duyguu 2 Says:

    hastaydım ablacım ama iyileştim tşk ederim sen nasılsın özlettin kendini

  7. antika Says:

    ben iyiyim sag ol duygucum
    sevim bacim ayni yollari tükettigim ama tanisamadigim bacim sen nasilsin gurban

  8. antika Says:

    sayfa degismemis gelen giden olmadi herhalde

  9. antika Says:

    eski günlere döndük gencer burayi kurmadan önce 3 kisi kaldigimizda sayfamiz agir agir ilerliyordu simdi o günleri hatirladim genc nerdesin kardesim özletin kendini

  10. antika Says:

    kimseler kalmadi tek yazan benim herhalde

  11. günes Says:

    sagol iyiyiz cok sükür birselim sen gelmeden toplumca gecmis olsun diyorduk hemen hemen her haneden hastamiz varr allahim bütün hastalarimiza acil sifalar versinnnn

  12. duyguu 2 Says:

    yok ablacım ben burdayım

  13. cemre Says:

    yok abcim ben burdayim sadece benim pc sorun var anlamdim yavsmi ilerliyor yada ben sayfa cayim sevim senmi acarsin benmi acayim bacim

  14. günes Says:

    burdayim birselim anca yziyorummm
    bende kardesimi cok özledim ne yapiyor ne ediyor haberim yokkk uzun zaman oluyor onunla konusali iyidir insallah

  15. antika Says:

    aylam simdi okudum kizin atesliymis gecmis olsun dikkat et

  16. cemre Says:

    sevimmmmmmmm ses ver bacim senmi acarsin benmiiiiiiiiiiii

  17. günes Says:

    ayy canlarim benim sayfa acan elleriniz dert görmesin ikinizde cok güzel aciyorsunuzzzzzz 🙂

  18. cemre Says:

    sen ne yaptin birselimmmmm aklin eminim bugünden beri yerinde degildi degilmi bacim

  19. antika Says:

    evet herkese acil sifalar diliyorum insaallah tez zamanda ayaklanirlar coluk cocuk hasta olacagina insan kendisi olsun istiyor

  20. duyguu 2 Says:

    aman da editör omuşlar sayfa da açarlarmışşşşşşşşşşş yerim ben bunları yaaaaaaaaaa 😀

  21. cemre Says:

    heheheh sagol aylammmmm yani sevimim ned olsa bende büyükya sorayim dedim önce degilmi bacim sevim aloooooooooo nerdesin giii yoksa sayfami aciyorsun bacim ses verrrrrrrrrrr

  22. sevim Says:

    iyiyim birselim.haklisnn bacim.kimbilir belki görüyoruzda birbirimizi :)ama bilmiyoruz :)sen nasilsin.neler yapiyon bacim.

  23. cemre Says:

    ya duygum ne sandin bak bizler gece vardiyesindeki editöleriz heheheh 24 saat acigiz

  24. günes Says:

    sagol birselim ediyorum kuzuma cok iyi bakiyorummm bugün 4. gün atesleniyor birde bugün isal geldii tam olduuu
    yarin daha iyi olur insllah

  25. antika Says:

    evet bacim calistim kiza söz vermistim ikeaya götürdüm regal falan aldi derken aksam yemegi telasi sonrasi malum biraz tv izledim simdide sizleri görüp yatayim dedim

  26. sevim Says:

    meraslim ne sayfasi giiiiiiiiiiiiiii :)ben biraz uzanmisim hehehehehe :)ac bacim ac sormadan ac.istedigin zaman ac 🙂

  27. cemre Says:

    birselim bu arada genceri sordun unutum bacim gencer bugün baska bir ise basliyacakti kardesim basladi daha dogrusu sabah 7 cagrilastik onunla 🙂 umarim iyidir 😦 sevimmmmmmmmmmmmmmmm ne diyom bacim okusana bak

  28. duyguu 2 Says:

    yaaa ama nede sıkı çalışıyosunuz sayfalar kilpler falan insan editör oldu mu böyle en şahanesinden oluyo demekki 😀

  29. cemre Says:

    uzandinmi 😀 tm o zaman ben sayfa acayim baksana bacilarim zorlaniyor

  30. antika Says:

    neden bukadar atesli normal degil tekrar görtür bacim ben ates ile copk ugrastim 3 güne gecmesi gerekir yoksa baska biseymi var evet ishal de geldimi dahada zorlasir insaallah en kisa zamanda ayaklanir zor cocuk büyütmek resmen ömür törpüsü

  31. günes Says:

    meraslim sana kaldi sayfa acmakk sen bosver büyük kücük bacimin iciiii

  32. sevim Says:

    güle güle kullansin yegenim birselim.öp benden taraf bacim.ya duygum sen derslerle bogusurken bizde burda editörlükle ugrasiyorduk heheheheh :)ama benim daha cok yol katetmem lazim.meralim usta olmus bende onun ciragi hehehehehe 🙂

  33. antika Says:

    benim yazdiklarim aninda iletiliyor nedense

  34. günes Says:

    evet birselim doktor bir hafta normal diyor eyer gecmesse birdaha götürcemm

  35. sevim Says:

    benimkiside cabuk iletiyor.ama zorlaniyorlarsa ac bacim yeni sayfamiziiii.göreyim seni ustammmmm 🙂

  36. antika Says:

    dikkat et bacim cirak ustayi gecermis hehehe

  37. duyguu 2 Says:

    usta olmuş amaaa bak herşeyi gene de sana soruyor sevim ablammm bu da iri kemiklerinden olsa gerek yüce guruum 😛

  38. günes Says:

    canlarim kusura bakmayin ben cikmaliyim kiz cagriyor uyuyamiyor ona bakayimm
    sizleri tane tane öpüyorum kendinize iyi bakin olurmu
    hosca kalinnn

  39. sevim Says:

    birselim haklisin normalde 3 gün sürmeli.ama virüs varsa normal.benim oglan yakalanmisti kac kez gece acile götürdüm.bir kezde ayni gece 2 kez götürdüm doktor az kaldi beni kovuyordu :)sonra aldi karsina dediki oglunda virüs var.bu virüs ishalle yada istfrayla yada atesle cikar dedi.yani normalmis.sadece dedi 40 olursa o zaman doktora ´hemen götürün demisti.

  40. antika Says:

    bu gecenin fikrasini vermemisim

    Ali Mısır’da okuyan bir öğrenci. Sınavlar bitmiş ve yaz tatiline girecekler.. Babası Ali’ye telefon eder ve sınavların nasıl geçtiğini sorar. Ali de bilmediği halde “çok iyi geçti” der ve bunu üzerine babası onu İstanbul’a işlerinde yardım etmesi için çağırır. Ali gidecektir İstanbul’a ve arkadaşına son olarak şöyle der; “Ahmet sen notlarımı öğrenirsin ve beni ararsın. Eğer telefona babam çıkarsa Muhammed’in Ali’ye selamı var dersin; ben anlarım bir tane zayıfım olduğunu.” Ahmet notları öğrenir ve arar. Telefona babası çıkar ve Ahmet şöyle der: – Amcacım Ali’ye söyle ona bütün Ümmed-i Muhammed’in selamı var…

  41. sevim Says:

    meralim gelemiyoruz bacimmm.bir bak cabuk ol slm verip cikacam :)yarin is var bacim.

  42. sevim Says:

    hahahahahahahaa süper birselim.sagol bacim.güzel fikraymis.

  43. sevim Says:

    yoksam hepiniz ordamisinizz.merallllllllllllllllllll ben gelemiyom bacim.bana hata var diyor.hatta ana sayfada bile kocaman yaziyor.aloooooo korkuyom burda yanlizzzz

Yorumlar kapatıldı.

