asi & demir nostaljisi devam ediyor

96289774vm7

300 Yanıt to “asi & demir nostaljisi devam ediyor”

  1. cemre Says:

    nazlim sende yoksun ack günüdrr sabah sekeri nerdesin sabah sekrleri artik ugrayamiyor ne yazikki gülnarim ugrardi oda artik derslerden pek ugrayamyior

  2. cemre Says:

    ablam fundayi sormussun iyi ne yapsin biraz gülüstük aksam msn birazda yemeklere giristik yani midemiz bir an zil caldi susun yoksa bana birseyler atinda yiyeim diye 😀

  3. suruclu Says:

    selam meral abla hala ordaysan geldim

  4. cemre Says:

    yani karalisiniz gelmemekte öylemiiiiiiiiiiiiiiii

  5. suruclu Says:

    meral abla harikasın sen ya videoyu izledim çok güzel devamını istiyoruz senden

  6. cemre Says:

    a nazlim bak iyi insan lafin üstüne gelirmsi nasilsin ablasi iyimsin gut gutgidakmsin 😀

  7. suruclu Says:

    yeminimi bozdum abla geldim yukarıya bak koskaca beni görmüyormusun

  8. cemre Says:

    öylemi izledinmi nazlim bumuydu senin istedigin eyer hosunuz gittiyse devami gelecek insallah yani özet olarak getiriyorum bölüm olarak onu bende bilmiyorum yani ama bence bizler icin asi demri sahneleri önemli kuzum zaten degilmi .

  9. suruclu Says:

    çok şükür meral abla iyiyim aynen öyle oldu sen nasılsın iyimisin ablacım

  10. cemre Says:

    hehhehehe tm kuzum gördüm seni görmemmi e ne var ne yok sizinkiler ne durumda yaramaz bir durum yok degilmi hani bir ara kuzenin , kardesini kaza gecirmisti iyiler degilmi..

  11. suruclu Says:

    evet abla zaten asi ve demir sahnelerini sadece izlemiyormuyuz teşekür ederim kürtlerin değimiyle spas ablacım

  12. cemre Says:

    bende iyim ablasi nasil olsun ugrasip duruyoruz is güc coluk cocuk hersey ayni 😀

  13. cemre Says:

    hehehhe rica ederim nazlim birsey degil ama ben kürceyi tam bilmedigim icin yani bilmiyor derken anliyorum ama konusamiyorum yazmasini bilmiyorum bari birsey degil nasildi nazlim hatirlat bu ablana 🙂

  14. suruclu Says:

    hepsi iyiler çok şükür bugün yengem aradı kurban kesecez dedi bir tek sen bize lazımsın dedi ailede en sağlam benim sağolsun iki yengem sürekli hasta ablamda bebekle uğraşıyor bi ben kalıyorum ne yapim elimden geleni yapmaya çalışıyorum

  15. cemre Says:

    bu arada duyuruyu okudunmu nazlim yukarlarda kaldi gerci ben onu düzenliyip ana sayfaya yazacagim pazar günü siteinin kurulusnu kutlamayi düsünüyoruz ama saati yazmadim onuda tam emin olum eklerim gerci öglendne sonra olurki cünkü gencerde anca o zaman gele bilri tabi bir aksilik cikmassa ins cikmaz

  16. cemre Says:

    öylemi yengelerinede allah acil sifalar versin aman nazlim desene bir sen saglamsin dikkat et kendini bak güclü yekiii sende hasta olmayasin canim

  17. suruclu Says:

    abla bende evde kürtçe türkçe karışık konuşuyorum türkçe kendimi daha iyi ifade ediyorum tamam neydi bişey değil ne tıştek evet buydu

  18. suruclu Says:

    aaaaaaaaa ne güzel inşallah bende o gün orda olurum vay be kaçıncı yılıydı sağol ablacım kendime bakmaya çalışıyorum işte

  19. cemre Says:

    hm tmm nazlim ben evlenemden önce ailem bizle konusmazdi ama akrabalarimiz gelince konusrulardi bende öyle ögrendim yani hic konusmadigi icin dilim dönmüyor zaten evlendim esim bayburtlu evdede konuslmayinca hic konusmadim ama yinede anliyorum ama sayilari hic bilmiyorum.

  20. cemre Says:

    daha ilk yili nazlim kurulusu tarihi ama acilsi tarihide 8 kasim gencer kardesimiz 19 ekimde kurmus yürürlüge 8 kasimda koymus 😀 ama iyikide kurmus allah ne muradi versin kardesimin yoksa bizler bu kadar iyi insani nerden taniyip bulacaktik 🙂

  21. cemre Says:

    nazlimuuuuuu alooooooooo sesümmmmmm gelürmiiiiiiiiiiii netinmi gitti kuzummmmmmmmmmmmmm.

  22. suruclu Says:

    hıııım bence iki dilide aynı anda konuşulusa evde ikisinide öğrenirsin benim yeğenlerim şimdi iki dilide biliyorlar abla ne zamandır almanyadasın sayılar çok kolay biraz ingilizceye benziyor bir iki üç yek do se böyle gidiyor 100 den sonra bende bilmiyorum karıştırıyorum

  23. suruclu Says:

    ilk yılımız daha önce de bir site vardı ondan sordum evet ya gerçekten çok teşekürler genç kardeşimize allah razı olsun ne kadar değerli arkadaşlarımız oldu

  24. cemre Says:

    heheheh evet ablasi sayilari 5 e kadar biliyorum ama tabi ne kadar dil bilsen iyidir e bir dil bir isan degilmi , ben 17 senedir ablasi ama ben birde istanbul dogma büyüme yani kendi memleketimde bile hic yasamadim belki yasasaydim yine konusurdum

  25. suruclu Says:

    meral abla daha burdayım yukarıya bir bak

  26. cemre Says:

    ha evet nazlim anladim ,yok zaten bildigim kadar gencer o sitede daha bir yili dolmadan bu siteyi acmislardi.

  27. cemre Says:

    gördüm nazlimu gördüm 😀

  28. suruclu Says:

    yine iyi biliyorsun baya olmuş gideli memleketinde büyümüş olsaydın şimdi daha iyi bilirdin ayıptır sorması memleket nire ablacım

  29. cemre Says:

    benimmi abalsi elaziggg

  30. suruclu Says:

    aslında daha önce bu siteyi bilmiyordum başka bir sitenin yorumlarını sadece okuyordum taki genç dizini bir bölümün seneryosunu o siteye taşıyana kadar sonra bu siteyi keşfettim her zaman okuyordum yorumları çok beğeniyordum ne güzel arkadaşlar diyordum yiğenimin sayesinde buraya yazma başladım iyiki gelmişim buraya

  31. suruclu Says:

    aaaa güzelmiş

  32. cemre Says:

    yoksa nazlim sendemi o sitredeyin bende genceri öyle tanidim yani o siteye bir senaryo getirmsiti ve burasi oldugunu sonradan ögrendim iyikide getirmis cünkü o site ile bu site arasinda cok fark var belkide sende benim girdigim siteden bahsediyorsun

  33. suruclu Says:

    özellikle senin elanur abla ve fundanın yorumlarını çok beğeniyordum aslında herkes burayla nasıl tanıştığını siteyle ilgili anısını anlatsa ne güzel olur

  34. cemre Says:

    evet nazlim aynen ben burayi dedimya gencerin o siteye senaryo getirmisti ve ta oa zaman kanim isinmisti gencere sonra orda bazi sorunlar yasadik ve ben ciktim ordan ve en iyi yerin burasi oldugunu düsündüm vede hakli ciktim burdan daha sicak site ve insanlari bulamazdim

  35. suruclu Says:

    galiba abla ama onlar burdaki kadar samimi değildi bence sağolsun gencer o senaryo sayesinde hepimizi olmamız gereken yere getirdi itiraf ediyorum bende ordaydım ama hiç yazmadım

  36. cemre Says:

    tesekürler nazlim ,keske yine eski günlere dönsek degilmi gözde gelse fundamiz gelse gencer gelse ne güzel olurdu ama ins yine döneriz o günlere 🙂

  37. suruclu Says:

    hakında hayırlısı olmuş tabi bizimde o senaryoyu okuduğumda ne yalan söylim ben gerçekten inanmıştım bazılar inanmamıştı sonra huzursuzluk çıkmıştı o sitede çoğu kavga etmişti

  38. cemre Says:

    evet nazlim ordakiler burdaki gibi samimi degildiler yani ayni siteden bahsediyorsak orda saygi denen birsey yoktu yani burda tam bir aile olduk herseyde bir hayir varmsi demekki bizim gercek olmamiz gereken yer burasymsi gencerde bizlere vesile oldu allah kardesimin tutugunu altin etsin hic bir zaman darda birakmasin

  39. suruclu Says:

    inşallah ablacım inşallah ne güzel olurdu neyse çok özür diliyorum gitmem lazım annem çağırıyor geliyorum geliyorum diyorum ama gitmedim bir türlü neyse kendine çok iyi bak öpüyorum seni

  40. cemre Says:

    heheheh evet birseyler olmustu ama ben inananlar arasindayim yani eyer ayni siteden bahsediyorsak

  41. suruclu Says:

    amin ablacım aynen dediğin gibiydi iyiki burdayız hoşçakal ablacım

  42. cemre Says:

    tmm nazlimmm yine gel özletme kendini seni cok öptümm aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyy

  43. cemre Says:

    güle güleeeeeee kuzummmmmmmmmm

  44. suruclu Says:

    evet ondan bahsediyoruz neyse kaçtım ben

  45. sevim Says:

    slm kisa da olsa ben geldim :)ISE GITMEDEN BIR SLM VEREYIM DEDIM CANLARIMA:NAZLIMI KACIRMISIM:MERALIM BURDA GALIBA 🙂

  46. sevim Says:

    masallah sevim meralim gideli 3 saat olmus hehehehh :)bu gece biraz gec gelebilirim.gelemesemde kiiii gelecem insallah.yarindan itibaren 3 gün yokum.pazar aksama büyük ihtimalle burdayim yineee.o zaman bende gideyim görüsmek üzere.byeee

  47. sevim Says:

    ha meralim aksam balo yu konusuruz bacim.sana baglanmirim.bakalim ne cikaracaz oratya heheheheh :)ama maskeli balooo ona göreeeee :)lütfen herlkes kiyafetiyle gelsin.yanliz ben gec katilacam ona göre :)emelimden assolistligi almak icin hehehehehehehe :)HADI SEVIMU HESASTAN KACAR

  48. ilknur Says:

    Selam ben geldim ablalarım kusura bakmayın canım abllarım ben cıkmıstım yazdıklarınız görmedim bir türlü konusamadık iyi ablacıgım cezadan kurtuldum 😀 ben calıskan bir yegeniniz kuzunuz olmak istioyrum onun icinde zor giriyorum kusura bakmayın ve hepinizi coook öptüm

  49. cemre Says:

    hayirli aksamlarrrrrrrrrrrrrrrr

Yorumlar kapatıldı.

