………DUYURUUU……………..

kinderen102kb5zc1

sevgili site halki ve bütün üyelerimize duyrulur.19 ekim günü sitemizin 1. kurulus yildönümüdür.

fakat sitenin kurucusu adminimiz  GENCER kardesimiz aramiza 18 ekim pazar günü katilacagindan

bu pazar saat14:00 dan sonra sitemizde hepberaber 1.yildönümünü vede eskileri anmak adina

siz saygi deger arkadaslarimizi kurulusundan bu yana kimler katildiysa bu dostluk kervanina burda görmek isteriz

gelirseniz bizleri cok memnun etmis olursunuz ,saygi ve sevgilerimi sunarim.

434 Yanıt to “………DUYURUUU……………..”

  1. fatmAsi Says:

    ewet abla öyle seviyorum ki sizi… … … …

  2. inan bugün o kadar yoruldumkii..eve geldimm ..eşyalrı bi yana attım ve buraya oturdumm…kendi kendimle zaman geçirmeyi özledim inan ablamm… 😀 eşim dedi ggezdireyim seni biraz turlanalım diye..dedim almayımm alana da mani olmayım diyee .: 😀 eve attım kendimmii…akşam yemeğinde bi de eltimler kalmadıı..miafiri gelcek diyee..her şey beim elllerimden öptü senin anlıcann… 😀 napayım kayınvalidemin bi allah razı olsun kızım demesi yetiyoo…yarın dinlenirim bol boll.. anneler için her şey yapılırr…

  3. bak senn itilmişş… 😀 hemii….göbeğini de kaşıyonmu gıı 😀 yerim senii…yokk sen geleceğin dr yani cerrahı olarak daha güzel bi şeyler bulalım bencee 😀 ama buda güzell… 😀 ayy ne güldümm allah da seni güldürsünn.. 😀

  4. fatmAsi Says:

    KIYAMAM YAAAA bu kadar yorma kendini canım ablammmmmmm

  5. fatmAsi Says:

    amin ablacımmm kakaılmışım benim 😀

  6. yarın büyük günn..gencerimide baya özledimm..canım kardeşimii…ayy çok heyecanlıyım..korkuyom bi aksilik çıkcak diyee…ne bileyimm net gider elektrikler gider diye korkuyom inan… 😀 bi şey olmazsa inş…
    inaşş herkez gelirrr….

    İ
    N
    Ş
    A
    L
    L
    A
    HHHHHHHHHHHHH

  7. napayım canım benimm…bazen böyle üst üste geliyo iştee… 😀 buna da şükür…koşturuyosun iştee… kasımın 8 nde 1 hafta tatile gidiyomm..inşallah orda bol bol dinlencemm.. 😀 şmd 4 göz onu bekliyomm… önümüzdeki hafta da annemlerde olurum herhalde annem yakında almanyaya gidicek çünküü.. 😦 ben işte böyle her yere yetişmeye çalışıyom ablasıı….

  8. fatmAsi Says:

    korkma ablacım hepimiz bi arada olucaz havai fişeklerle kutlucazzz ben hepinize hediye aldımmm

  9. nasıl başım ağrıyoo.. 😦 ilaç da aldım ama daha geçmedii…artık bi duş alıp yatarımm…
    ee daha ne var ne yokk fatoşumm…dersler nasıl balımm…evdekiler nasıl canımmm

  10. fatmAsi Says:

    aman git ablamda azıcık stres at dinlenmek hakkın dimi ama

  11. ayy yerim ben senii…ayy kızzzz ben hediye falan almadımm..napcaz şmdd….. 😦 tuhh bakk..bende en iyisi yiyecek bi şeyler yapayımm…telaşelerden çarşıya da çıkmadımm..en iyisi bende hepinize birer buse veririmm..napayım idare edersiniz artıkk 😀

  12. fatmAsi Says:

    geçmiş olsun abla dersler tam gaz devam 😀 evde herkes iiii sen nasılsın sizin evdekilr nasıl ablam

  13. evet inşş..fatoşumm…annem almanyaya bizde kızkardeşimle oylat kaplıcalarına gidiyozz…kasımın 8. nde.. 😀 bol bol yüzücem ve dinlenicemm.. 😀

  14. bende iyiim ablamm..enişten de iyi…bi yaramazlık yok yani ablacımm…asayiş berkemall… 😀

  15. fatmAsi Says:

    benim için en büyük hediye zaten ablam benim canım benim

  16. fatmAsi Says:

    eyi abla sevidimmmmmmmmmm

  17. tatile gidicem ama sizlerde aklım kalıcak gene… 😦 artık 1 hafta napalımm…hem beni özlersiniz… 😀 emel2 kaçarr demelerimii meselaa…anacım bi laf ettim benim slogan olduu…bi de verrr boşşşşş… 😀 bugün hatcem ablam bile sağolsun anmış beniii… 😀 heheh ben öyle işte adamın kafasına işlerim böylee.. 😀

  18. fatmAsi Says:

    ewet abla seni özlücezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 1 hafta katlanıcaz napalım

  19. yaa gene bizim burda nasıl lodos başladı.. 😦 dışarda berbat lodos varr…tenekeler dans ediyoo….resmen uçuyoo dışarsıı…allah hayır etsinn… 😦 gök gürültüsü ve rüzgardan çok korkarımm… 😦 allahtan bu gece yalnız değilimm…eşim evde…o olmadımı baya tırsıyomm 😀

  20. ayy canımm benimmm….bende hepicinizi çokkk özlücemm…

  21. fatmAsi Says:

    bende burdayım abla korkma 😀

  22. fatmAsi Says:

    ablam benim çıkmam lazım yoksa babam süre aşımına uğratır 😀 öptüm seni byyyyyyyyyyyyyy

  23. Hic haber almasanda,
    Hic görmesende,
    ne yaptigini bilmesende,
    adini duydugunda
    sevginin hücum ettigini
    fark edip,
    seni özledigim andir ……

  24. tamam fatoşumm seni çokk öpüyorumm canımmmm…iyi geceler ablacımm..tebi babanı kızdırma ablacımm…by byy
    aeo kib…seniii çokkkkkkkkkkkk seviyorummmm

  25. bende çıkıyorum canlarımm..herkezi kocaman öpüyorumm…meralim gece gelin demişş…uyumazsam gelirimm…bi bakem başım hala ağrıyoo..bi duş alıp yatıcamm… 😦 sizleri çok seviyorummmmm
    aeo kib…
    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrr 😀

  26. karşıyakalı Says:

    İyi geceler canlarım.
    emoşum kaçırdımmı seni.fatoşumda gitti.
    ben sağı solu toplıyayım derken gittiniz ha.

  27. karşıyakalı Says:

    yüce dağ başında yağan kar idim
    yağdı yağmur güneş vurdu eridim
    evvel yarin sevdiğide ben idim
    şimdi uzaklardan bakan ben oldum

    yüce dağ başında yatmış uyumuş
    ela gözlerini uyku bürümüş
    evvel güçcüğüdü şimdi büyümüş
    şimdi uzaklardan bakan ben oldum

  28. karşıyakalı Says:

    Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık
    Düşmüşüm Derdine Olmuşum Aşık
    Ağ Buğday Benizli Zülfü Dolaşık

    Dividim Kalemim Yazarım
    Böyle Bir Yavrunun Derdi Var Bende
    Yar Bende Oy Bende
    Aha Ben Gidiyom Sen Hemen Ağla
    Yan Ağla Dön Ağla

    Yüce Dağ Başından İndiremedim
    Yönünü Yönüme Döndüremedim
    Bir Yarin Aklını Kandıramadım

    Dividim Kalemim Yazarım
    Böyle Bir Yavrunun Derdi Var Bende
    Yar Bende Oy Bende
    Aha Ben Gidiyom Sen Hemen Ağla
    Yan Ağla Dön Ağla

  29. karşıyakalı Says:

    Yörü Bire Çiçek Dağı
    Sende Suna Boylum Kaldı
    Hep Kuşların Dönüm Çağı
    Bülbülün Goncası Soldu

    Bakarım Ki Yar Gelecek
    Yareme Melhem Olacak
    Mısır’a Sultan Olacak
    Yusuf’a Kenan’ım Geldi

    Göllerde Küçücük Suna
    Sesi Hayat Verir Cana
    Ben Ağlarım Yana Yana
    Firkatı Figanım Geldi

    Bakarım Ki Yar Gelecek
    Yareme Melhem Olacak
    Mısır’a Sultan Olacak
    Yusuf’a Kenan’ım Geldi

    Dedemoğlu Ne Hal Oldu
    Dünya Haldan Hala Kaldı
    Tez Seviştik Tez Ayrıldık
    Ahırı Pişmanım Geldi

    Bakarım Ki Yar Gelecek
    Yareme Melhem Olacak
    Mısır’a Sultan Olacak
    Yusuf’a Kenan’ım Geldi

  30. karşıyakalı Says:

    ben pc yi devrediyorum.
    sonra yine gelirim.byyy

  31. cemre Says:

    ablacimmmmmmmmmmm seni bir kac dakika arayla kacirdim yaaaaaaaaaaa

  32. cemre Says:

    hayirli akmasalr bu rarada herkese anca gele bildimmmmmm

  33. cemre Says:

    bak ya ablami 3 dakika arayla kacirdim oldumu simdii 😦 e simdi kimse gelmiyecekmiiii 😦

Yorumlar kapatıldı.

