wordpress ailesi nice yillara hep beraber

hazirliyan: cemre ( meral )

485 Yanıt to “wordpress ailesi nice yillara hep beraber”

  1. sevim Says:

    geleim 3 günlük tatilime.güzel gecti canlarim.gercektende cok güzel bir sehirmis.izlenim olarak istanbulu cok ánimsatti.öncelikle trafigiyle :)sokaklariyla cok sicak boir sehirdi.yanliz biolmis olsaydim 3 gün degilde 4 yada 5 günlügüne giderdim.sebep o zaman heryeri daha rahat gezip görme sansim olurdu.ve simdide yine burda sizinleyim.simdi bana biraz müsade gelecem.ben gelene kadarda en azindan birileri burda olsunnnnnn. o kadarrrrrrrrrrr :)kizdirmayin su iri kemik editörünüzü hehehehehe 🙂

  2. karşıyakalı Says:

    vay sevgili editörüm sen parislere git gez gel yıldönümüzde bulunma
    sonrada bize fırça at iyi valla.korkuttun beni.
    gideyimde iri kemik editörümüzü kızdırmayayım dedim. 🙂

  3. karşıyakalı Says:

    neyse ana graliçem şaka bir yana ALLAH içine sindirsin.
    çok iyi yapmışsınız.benim yerimede eyfelde bir resim çektirseydin.
    bizde bu gün gençerim geldi hoşça vakit geçirdik.
    gençerim 3 tane net kafe deyiştirdi.bizimle birlikte olabilmek için.
    2 saatte 500 e yakın yorum yaptık iyi deyilmi.
    senin yerin belliydi bacım.çok fazla halay oynıyamadık.
    ben çok güzel ıslık çaldım.çünkü zılgıt çekmeyi bilmiyorum. 🙂
    senle msnde buluşalım.sana bir şey vercem.olurmu.

  4. emel Says:

    sevimim bacım h.g. balaımmmmmm tatilinin güzele geçemesine çok sevindim bacımmmmmmm
    ayrıca benim için o yazdıgın bütün güzel dilleklerin içinde çok teşekür ediyorum ve seni kocaman öpüyorum balımmmmmmmmm bende sizleri görmeyi sıkı sıkı sarılmayı çok istiyorum dag daga kavuşmazmış ama insan inasana kavuşurmuş bacım kısmetse görüşürüzzzzzzzz

  5. emel Says:

    hatice ablam nasılsın balım iyimisinnnn

  6. karşıyakalı Says:

    emelim iyi akşamlar.

  7. karşıyakalı Says:

    iyiyim birtanem .sen nasılsın canım.

  8. emel Says:

    hatice ablam ben birazdan gelcem görümcemler alt katta benimkiler tuturdu aşagıda yatalım bizde diye bi bakayım onlara hemen geliyorummm

  9. karşıyakalı Says:

    tamam canım.

  10. emel Says:

    hatice ablacım burdamısın canım ya kusura bakma ikna aedemedim saat 11 oldu kızım sabahçı 6 da kalkıyo aşagıya inip başında durmam lazımki uyusun yoksa uyumaz sabhata zor kalkar eşimde işte kaynamalr sen tek ne yapcan yukarda sende burda yat dediler bişey diyemedim istemeyerekte olsa gitmek zorundayımmmmmm

  11. emel Says:

    artık yarın gece görüşürüz inşalahhhhbugece beni mazur görün hepinizi öpüyorummmmm ii gceler byyyyyy

  12. slmm ben geldimm…herkeze iyi gecelerr…..
    annemler şmd gitti 5 dk ya geliyomm canlarrr….haberiniz olaa…bi kahve alayımmm sohbete geliyommm….

  13. geldimmmmmm

  14. ee nassınız bakemmm görüşmeyelii…abovvvvvvv adaşımı az farkla kaçırmışımm…. 😦 neyse gene görüşürüz adaşımm…
    sevosummmmmmmm bacımmm paris güzeeliii… 😀 geldinmi bacımmm…h.g canımmmm bak birileri gelsin demişin bende sesini duydum ve geldimm…. 😀

  15. hatcem ablamm sende mi gittinn…..
    yaa nedir bende ki bı şanss anlamadım gitttii…
    meralllllll bacım sende ortalarda görükmüyonn….
    aylamda gelmiş….aylam canım benimm seninle de bayadır karşılaşamıyozz…. 😦
    fatoşum canıum sende gelmişin ama sana da yetişemedimm…. 😦
    aaa üzüldüm şmd ama….
    gelin gariii….
    bakın yorgunum ve her an çıkabilirimm…

  16. cemre Diyor ki:

    18/10/2009 18:23
    öylemi emosum yani sana yine hasretiz öylemi saglik olsunn

    Genç Diyor ki:

    18/10/2009 18:29
    kendinize çok iyi bakın.hep beraber daha nice mutlu yıllar geçiririz inşallah.allaha emanet olun.byyyyyyy

    canlarım benimmm…yaa…sizler de iyi ki varsınız….bende çok mutluyumm…ve inşallah gencerimin dediği gibi daha nice yıldönümleri kutlarızz…. birliktee….

  17. sayfa baya doldu ve gelen giden yokk…..
    editörrrrrrrrrrr hanımlarrrrrrrrrrrrr nerdesin yavvvv 😀
    nerde bu millettt
    nerde bu devlett…
    nerde bu sitenin güzelleriiiiii 😀
    gelin gariii….

  18. gökyüzünde yalnız gezen yıldızlarrrrrrrr
    yeryüzünde sizin kadar yalnızızmmmmmmmmm
    bir haykırsam belki duyulurr sesimmm….
    ben yalnızım
    ben yalnızım
    YALNIZIMMMMMMM 😦

  19. sesümmmmmmm
    gelürmüüüüüüüüüüüüü 😀

  20. inegöllll beklemede…..
    ses 1 2
    ses 1 2 😀
    aloooooooooooooo
    anacım bekliyom burlardaaaa…..
    gelen giden yokkkk……

  21. canlarım gelen yok…bu gece kimseler yok galibaa… 😦
    neyse bu da benim şansımaa….. 😦
    gidip bende ortalığı toplayımm barii….
    sizlerde parti yorgunluğunu atamadınız herhaldee… 😀
    neyse bana müsadee….
    herkezi kocaman öpüyorummmmm…..
    aeo
    kib
    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrr 😀
    yarın görüşmek üzeree….inaşllahhhhhh 😀

  22. günes Says:

    iyi geceler canlarimmmmm
    emelim seni kacirdimmi

  23. günes Says:

    dogum günü cocugunuda kacirmisimmm

  24. günes Says:

    ablammmm gelcekmisinnnn bekliyeyimmi

    sevim bacimm hayirlisiyla gelmisin evine hosgeldin bacimm
    pariste günlerin cok güzel gecmisss sizin icin cok sevindim bacimin iciiii

  25. günes Says:

    fundam msn deydi ama sesi cikmadiii
    duygum 2 onunda sesi cikmadi isareti var diye rahatsiz etmek istemedimmm
    burdada kimsenin sesi cikmiyorrr
    gencerin dedi gibi benimde bugün hersey alehime gidiyorrr hicbirsey istedim gibi olmuyorrr fatosumuda kacirmisimm
    neyse gece vardiyesine katilayim dedim kimse yok bugünn
    bende yatiyorum görüsürüzzzzzzzzz
    ane tane öpüldünüzzzz

  26. sevim Says:

    alöööööööööööööö ordasinizmiiiii :)herkescikler gitmislermi acep :)hatcem emelim emosummm 😦

  27. sevim Says:

    KUSURA BAKAMYIN AMA BIRAZ ISIM VARDI:neyse madem gitmissiniz o zaman yarin görüsürüz.hatcem tmm yarin msn de görüsürüz.hepinizi cok öptüm.iyi aksamlarrrr.byeeee.sayfayi yarin meral bacim halleder :)meralllllllllllllll yeni saYFA öperellerinden hehehehhe :)birdahakide benden ok 🙂
    sevimuuu kacarrr

  28. fatmAsi Says:

    iyi geceler…

  29. fatmAsi Says:

    bu saatten sonra gelen olmaz herhalde yıne de gelirseniz seslenin gelen olmazsa bb

  30. fatmAsi Says:

    kendinize iyi bakın hepinizi çok seviyorum hoşçakalın…

  31. karşıyakalı Says:

    Günaydın canlarım.
    Hayırlı sabahlar.yeni bir haftaya daha başladık.
    herkese sağlıklı güzel bir hafta diliyorum.
    çalışanların işleri rast gitsin.
    öğrencilerimize zihin açıklığı versin ALLAH ım.
    Ev hanımlarınada gayret kuvvet versin RABBİM.

  32. karşıyakalı Says:

    sayfamız çok dolu canlarım.yorumlar ittire kaktıra gidiyor.
    ben gidiyorum şimdilik hoşçakalınnnnn. byyy.

  33. cemre Says:

    günaydin bende herkese hayirli güzel bir hafta diliyorum , haklisin abla ben bir sayfa acayim hemen

  34. duyguu 2 Says:

    SLMLAR WORDPRESS AİLEM……….
    ÖNCELİKLE DÜN ARANIZDA OLAMADIM ELİMDE OLMAYAN NEDENLERDEN DOLAYI AMA KALBİM HEP BURDAYDI VE ANCAK ŞİMDİ GELEBİLDİM
    KURULUŞ YILDÖNÜMÜMÜZ KUTLU OLSUN..
    SEVGİ DOLU, DOSTLUK DOLU, ÇOK GÜZEL ARKADAŞLIKLARLA DOLU BU PLATFORMDA OLMAKTAN, SİZİ TANIMAKTAN, 2.AİLEM GİBİ HERŞEYİ PAYLAŞMAKTAN,DEĞER GÖRMEKTEN VE DEĞER VERMEKTEN,SAYGININ VE SEVGİNİN ERDEMLİĞİNİ BİLMEKTEN,ARANIZDA OLMAKTAN VE SİZİ TANIMAKTANN ÇOK ÇOOOK MUTLUYUM 🙂
    BU SİTEYİ KURDUĞU İÇİN,BİZLERİ TANIŞTIRMAYA VESİLE OLDUĞU İÇİN,DİZİMİZİ BU SİTEYLE DAHA DA Bİ ANLAMLI KILDIĞI İÇİN GENÇER ADMINIMIZE ÇOK TEŞEKKÜRLER…..
    VE SİZ WORDPRESS AİLESİNİN DEĞERLİ ÜYELERİ BU KADAR GÜZEL,SICAK VE SAMİMİ BİR DOSTLUK ORTAMI OUŞTURDUĞUNUZ İÇİN SİZLER DE ÇOK TEŞEKKÜRLER..
    NE MUTLU Kİ SİZLERİ TANIDIM VE NE MUTLU Kİ DOSTUMSUNUZ,CANLARIMSINIZ…
    VE BU SİTEDE EMEĞİ OLAN KLİPLERİ HAZIRLAYAN SAYFALARI AÇAN BİZİM GÖRÜŞMEMİZE,BERABER OLMAMIZA OLANAK SAĞLAYAN BÜTÜN EDİTÖRLERİMİZE EN İÇTEN SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.
    BİZ BİR BÜTÜNÜZ VE BU GÜZELLİĞİ BERABER PAYLAŞTIK…
    HEPİNİZİ ÇOKKKKKKK SEVİYORUM.
    BERABER DAHA NİCE SENELERE………………….. 🙂

Yorumlar kapatıldı.

