asi & demirin unutulmaz sahneleri

272 Yanıt to “asi & demirin unutulmaz sahneleri”

  1. cemre Says:

    emelimmmm h.g bacimmmmmmmmmmmmmmmm nasilsin gu tgut musun

  2. cemre Says:

    eeeee kimse yokmu gelennnnnnnnnnnnnnnnnnn

  3. cemre Says:

    emele bak yarim saat bile sürmüyecekti peh peh peh oldu ne kadarrrrr 😀

  4. günes Says:

    ben geldimmmmmmmmmmmmmmm

  5. cemre Says:

    amanimmmmmm aylammmmm h.g bacimmmmmm nasilsin sonunda nerdesin sen ya yarin gideceksin ortalrda yoksun sen kacak seniiiiiiiiiiiiiiiiii

  6. günes Says:

    meralim hosbuldum bacimmm
    sagol ben iyim sennnnnn

    evet meralimm islerim vardi bacimm ancak gelebildimmm

  7. cemre Says:

    yaaa bizim emellere ne oldu alo bursaaaaa izmir sesimiz gelürmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  8. cemre Says:

    bend eiyima ylam bugün seni gördüm daha iyi oldummmmmm cok heyecan varmi bacimmmmmm ne güzel yarin türkiyeye gidiyorsunn 🙂

  9. günes Says:

    gelceklermiii meralimm

  10. emel Says:

    geldimmm canlarımmmmmmmmmmmmmmm

  11. cemre Says:

    emel gi senin yarim saatin bumuydu bacimmmmmmm 😀 bu arada h.g nasilsinnnnnn

  12. emel Says:

    aylam h.g. bacım özledim nerdesin giiiiiiii ne var ne yokhazırlıklar tmmm bacımmmmmmm

  13. günes Says:

    heyecan olmazmi meralimmmm ailemi cok özledimmm
    hem ilk defa yanniz kizlarla gidiyorum hemide allahin izniyle gözdemi ve kuzusunu görücemmm

  14. emel Says:

    ya bacım ben aşagıdaydım yukarı çıktım görümceler karnı açıkmış buraya geldiler bişeyler yedik lafladık anca geldim giiiiiiiiiii

  15. emel Says:

    ne güzel aylam allah yolunu açık etsin balımm hayırlısıyla git gel inşallah

  16. günes Says:

    hosgeldin emelimmmm bende seni coook özledim bacimmmm
    evet hazirliklar tamamdir bir iki birsey kaldi onlarida yarin halledem insallah
    sen nasilsin kuzular nasil iyiler insallah

  17. emel Says:

    bende guzularımd aiyiler teyzesi seninlkiler nasıl okuldan izinmi aldınızzzzzzz

  18. günes Says:

    emelim haftaya zaten tatil bizdeeee ama iki gün izin alicaktik ama ikiside girip bizde hastalar diycezzzz persembe ve cuma icinnn cünkü ikisininde imtanlari var belki izin vermezler diyeee korktumm

  19. emel Says:

    hım hayırlısı olsun bacımmmmmmmmm

  20. emel Says:

    ay buraya 10 dakkada bi yorum atıyoz nerde oldugumuzu anlayacaklar 🙂

  21. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/10/21/2829/#comment-127555

    canlar burdan devamm edelim hehehehehehe

  22. sevda Says:

    beni aranıza alabilirmisiniz

Bir Cevap Yazın

