nice saglikli uzun yillara emosumuz

DSC03828

hazirliyan :sevim

377 Yanıt to “nice saglikli uzun yillara emosumuz”

  1. sevim Says:

    allah razi olsun bacim.ama ne yaparsin takdir ilahi.benim icin cok farkliydi teyzem.ana yarisi derler ya.onun gibi birsey.ümit yokmus bacim.beyin buu iflas ederse biter ömür.su an orda olmayi o kadar cok istiyorumki bacim.annemin yaninda olmak destek olmakkk.

  2. cemre Says:

    anladim bacim demek beyin iflas etti allahim hakinda hayirlsi nasip etsin kimseyi yatak ömrüde vermesin bacim ne yapcaskin biz insan oglu 1 saniyeye garantimiz varmiki allah sabir versin sizlere evaltlarina bacim zor cok zordur eminim 😦

  3. sevim Says:

    evet su an konusuyoruz ama dedgin gibi 1dk sonrasinin garantisini kim verebilir.allah elden ayaktan düsürmesin kimseye kimseyi muhtac etmesin bacim.aminn

  4. cemre Says:

    evet bacim haklisin benimde kaynanam beyin ifals etmisti ve 2 gün anca yasadi tabi istersinannenin yaninda olmak destek olmak peki düsünüyormsun gideceksimin

  5. sevim Says:

    neyse demek 7 kilo manti yaptiniz.peki bunu yani 7 kilo mantigi bir kisi icinmi yaptiniz 🙂

  6. cemre Says:

    amin bacim aminnn bir gün allah cektirsin 3 gün toprak bacim kimseye muhtac etmesin yaradanim bakan icinde zor hasta icinde zor eziyet bacim allah sabir versin ne yapcaksin üzülme sen annene teselli ver bari bacim

  7. sevim Says:

    bilemiyom bacim.annem gel derse giderim.bugün dedim gelme yavrum dedi.seninde cocuugun var okula gidiyordiye.iste anne bu acisinda bile beni düsünüyor.analar böyledir iste bacim.

  8. cemre Says:

    söyle oluyor bacim burda baska bir kermes var oraya yapildi ama yani burda tek kisi 10 kilo yapanalr bile var buzluklarina dolduruyorlar ama ben o kadar fazla yapmiyorum izine gitmeden 4 kilo yaptim yani bititkce taze taze yaparim o kadarda iyi degil fazla derin dondurucuda beklemsi bittigi zaman yine yaparim ama burda 10 kilo yapanlr var evlerine 🙂

  9. cemre Says:

    evet bacim haklisinnnn allah yardimciniz olsun allahim fazalda cektirmesin

  10. sevim Says:

    aksam yine arayacam.burasida olmassa meralim inan kafayi yerim.sanki burasi bana terapi gibi geliyor.rahatlatiyorr inan.sizlerle kendimi daha iyi hissediyom.iyiki varsiniz

  11. sevim Says:

    masallah meralim 10 kilo.ye ye bitmez bacim 🙂 afiyet seker olsun bacima.yerken benide düsünüp benden tarafta ye olürmüüüüüüüüü 🙂

  12. cemre Says:

    biliyorum bacim haklisin insan konusacak paylasacak birilerini ariyor her an iyiki dedigin gibi burasi var allah ayirmasin bizleri bacim , sende iyiki varsin bacim inanki üzüldüm su an seni anliyorum nasil üzüldügünü alalh sabir versin abcim

  13. cemre Says:

    hehehheh tm bacim senin yerine yerim artik kendi yerime yemem cünkü zaten beinmkisi yetiyor bana 🙂

  14. sevim Says:

    sagol bacim.yinede iyiyim.insan uzak olunca.

  15. sevim Says:

    ye ye yeeeee :)hatta deki sesliiii buda sevim bacim icin heheheheheheh 🙂

  16. cemre Says:

    tmm bacim okey senin icin hatta 2 tabak yiyecegim sen yeterki iste 🙂

  17. sevim Says:

    ayla simdi ne güzel türkiyede.ailesiyle beraberrr.güzel zaman gecirsin bacim hakkediyor.gözdemde tarcinli sütlaci yesinnn :)aksama cocugunu kucagina alsin :)baska ne vardi giiiiiiiiiiiiiiiii

  18. sevim Says:

    ha bu arada ben rüyamda asimi gördüm yine meralim :)hemde cok :)tek hatirladigim cok iyi arkadas oldugumuz heheheheh 🙂

  19. sevim Says:

    meral giiii nereye gittin.bak son dakikamin icine girdim.ise gidecem hazirlanipppp 🙂

  20. cemre Says:

    heheheheheheh he gi degilmi ne güzel alyamiz simdi kalbi pitir pitir atiyordurrrrrr atsin atsin , evet gözdeme dedim ye tarcinli sütlaci ins aksma asancilarin baslar 😀 gülüyor ilk defa böyle dua edeni gördüm sancisi baslasin diye hehehehehehehehehe

  21. cemre Says:

    hahahahahahahhahahahaah cok sükürrrr sevim bacim demek sonunda asi ile gercek arkadasligi yakaliya bildin bak buna sevindim arkadas olarak degilmi 😀

  22. cemre Says:

    burdayim bacim burdayim klip arastiriyorum sayfa biraz agirlastida yeni sayfa acayim diyorum sen ne dersin

  23. sevim Says:

    hahahahahahaa evet bu sefer arkadas olarak heheheheheheh :)yani bu sefer normaldi 🙂 🙂 🙂
    dogru demis gözdem.ilk defa sancilari tutsun diye cabaliyoruz :)hayirlisiyla bir atlatsa rahatlayacak bacim benim.insallah hersey güzel gecer bacim

  24. cemre Says:

    ins bacim ins cabucak gelir pasamiz 😀

  25. sevim Says:

    bacim sen nasil istiyorsan öyle yap.sayfa acilacaksa ac bacimmm :)iyi sen klip ara o zaman meralim bende yavs yavas hazirlanayim.malum is saati geldi.insallah aksama görüsürüz bacim.seni cok öptümm.byee.

  26. cemre Says:

    tmm bacim bende seni cok öptüm alalh sabir versin bacim üzme kendie desem ates düstügü yeri yakar am abacim yinede metanetli ol bizler hep yanindayiz güzel bacim kolay gelsin aeo kib byyyyyyyy

Yorumlar kapatıldı.

