asi & demir _ odam kirectir benim

288 Yanıt to “asi & demir _ odam kirectir benim”

  1. fatmAsi Says:

    ayyy ablacım kusura bakma lütfen elektrikler kesildi 😦 yoksa yalnız bırakır mıyım seni 😦 elektrikler gelir gelmez buraya koştum ama senı kaçırmışım 😦

  2. fatmAsi Says:

    kasabanın tekrarı yayınlanıyor şimdi 😦 bi tuhaf oldum 😦 BU BİZE YAPILIR MI 😦 dizi güzeldir belki ama hiç bi dizi asi kadar güzel olamaz 😦 asyanın elinden başka biri tutuyo 😦 oysaki asi ya da demir tutmalıydı asyanın elini 😦 her bi sahnede içim sızlıyor 😦 bunu bize nasıl yaparlar 😦

  3. cemre Says:

    slm ben geldim öglen girdigimde net gitti sonrada yemek isler anca geldimmmmmmm tekrar merhaba

  4. cemre Says:

    degilmi fatoscum yaptilar iste giden gititi ne yapabilirizki 😦

  5. fatmAsi Says:

    merhaba abla nasılsın?

  6. cemre Says:

    iyim fotuscum sen nasilsin nasil oldun iyisin ins

  7. fatmAsi Says:

    yapmamalıydılar abla biz bunu hakedicek naptık 😦 yaprak sarması bilem 4. Yılında ama devam ettireceklermiş 😦

  8. fatmAsi Says:

    iyiyim ablacım seni gördüm daha iyi oldum

  9. cemre Says:

    öylemi devammi ettirecekler yapsinlar , asi bizim icin hep var olacak

  10. cemre Says:

    bu arada zehranin dogum günü bugünmü yarinmi ablam yarin demis müjganimda bugün demis neyse ben yine bir pasta eklerim bas sayfaya zehramiz icin yarin bile olsa simdiden dogum günü kutlu olsun saglikli nice mutlu yillar onun olsun

  11. cemre Says:

    sagil tatlim sen neler yaptin iyiisn okul nasil gidiyor

  12. fatmAsi Says:

    ewet ablacım gözde ablamın dedii gbi kalbimizdn alsınlar sıkıyosa

  13. fatmAsi Says:

    okul iyi ablacım, ufukta düğün var ona hazırlık yapıyorus 😀 teyzemin kısı evlenecek hebiniz davetlisiniz 😀

  14. fatmAsi Says:

    sen neler yapıyosun abla

  15. fatmAsi Says:

    abla burda mısın?

  16. fatmAsi Says:

    ablacım net mi gitti yine yoksa 😦

  17. cemre Says:

    yok ya kuzum net gitmedide bu seferde kapiya baktim o yüzden kayboldum neyse bugün hersey aleyhimize 😦 bunuda demir demsiti degilmi

  18. cemre Says:

    demek dügünüz var allah mutlu mesut etsin tabi ne demek bizim masamizi ayirt hemen geliriz tatlim 😀

  19. fatmAsi Says:

    tabi ablam size özel hizmet var 😀

  20. fatmAsi Says:

    abla amma çok seviliyosun ne tel susuyo ne kapı 😀

  21. cemre Says:

    e sen simdiden ne giyinsem diye düsünmeye baslamssindir 😀

  22. cemre Says:

    heheheh artik galiba öylemi desek yani cok sevildigim derler sagolsunlar belkide ben insanlari cok sevdigimi icinmidir sevgiler karsiliklidir 🙂

  23. fatmAsi Says:

    ablacım benim çıkmam lazım çok öpüyorum seni aen

  24. fatmAsi Says:

    yok be ablam ben pek takmam ne giysem die annem çok önem verir

  25. cemre Says:

    tmm tatlim cok öptüm seni sende aeo kib byyyyyyyyyy

  26. fatmAsi Says:

    sevilmiyecek insan mısın 😀 gözlerinin içi gülüyo 😀

  27. fatmAsi Says:

    bu arada eurovision a emre aydın aday gösterildi 😀 kendisini sewerım de 😀 neysem gerçekten gittim kib ablam

  28. karşıyakalı Says:

    iyi akşamlar güzellerim.
    ne yapıyorsunuz.meralim facede 25 ekim 1993 yazıyor doğum gününün
    karşısında.sen sayfanın başına değiştirdiğin zaman pasta koy istersen.
    tabi en güzelini sen bilirsin canımın içi.

  29. karşıyakalı Says:

    fatoş düğününüz var demek.
    ALLAH mutlu etsin.bir yastıkta kocasınlar .
    darısı bekearların başına….

  30. cemre Says:

    hayirli gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  31. cemre Says:

    tmm güzel ablacimmmmmm 😀

  32. cemre Says:

    kimsecikler yok tahmin ettim , gelirse ablam gelir, sevim bacimin gelen gideni olur gelemez haliyce,emmosumuz annesinde ,emelimiz anca asolist oldugu icin gece giris yapar 😀 birselimde yokmsu demis, ayllimizda bugün dügünleri var allah mutlu mesut etin ,dudu sirra kadem basti yok nerdeyse yuh dudu hicmi özlemedin kuzum ya 1 haftayi gecti yoksun , belki diger duygu gele bilir , fatosum gele bilir , baskada kim gelir bilmiyorum yani gelen olursa bu saydiklarimdan haric büyük bir süpriz yapmis olur 🙂

  33. cemre Says:

    neyse gelen giden yok ben cikayom yine ugramaya calisirim by

  34. karşıyakalı Says:

    canım meralim geldim canım.
    hadi birdaha bak bacım.

  35. fatmAsi Says:

    hayırlı geceler yatmadan bi bakıyım dedim ama kimseler yok galiba, hatice abla ve meral abla güzel dilekleriniz için saolun allah razı olsun

  36. fatmAsi Says:

    neysem uyku bastı beni 😀 sonra görüsürüs iyi geceler

  37. karşıyakalı Says:

    canlarım iyi geceler diliyorum.
    hoşçakalın.sabah görüşmek üzere .
    hepinizi çoooook öpüyorum.byyyy byyyy.

Yorumlar kapatıldı.

