asi & demir- can hatice- dogum günü kizina

1demethuzunhh0

yg70

392 Yanıt to “asi & demir- can hatice- dogum günü kizina”

  1. sevim Says:

    aslinda oynamamam lazim ama yigit emirim gelmis dünyaya hosgelmis sefalar getirmissss.cok sükür sag salim ikside nkurtuldularrr.
    EEEE NE DURUYORSUNUZ BAKEMMMMMMMM SIRAYA GECINNNN MERALIM VER KIRMIZI MENDILIIII BACIM,HA SÖYLEEEE HAZIRMIYIZZZZZZZZ

  2. fatmAsi Says:

    h.g sevim abla nasılsın

  3. sevim Says:

    GITMEYINNNN TAM MENDILI ALDIMMMMM FATOSSSSSSSSSSSS MERALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ZEHRAM SEN BURDAMISINNNNN 🙂
    O ZHAMAN BENDE YANLIZ OYNARIMMMMMM:GEC SEVIM ORTAYAAA.
    SEMMAME SEMAMME SEMAME BUKEY TLILILILILILILILI HEYEHEYHEYHEHYHEYHEYHEYHEYHE TEYTEYTEYTETYTEYTEYTEYYYYYYY TLILILILILILILILILILIIIIIIII KIM TUTAR YIGIT EMIRIN TEYZESINIIII TEYTEYTEYTEYTEYTETYETLILILILILILILILILILILILILILI

  4. fatmAsi Says:

    ablalarım çıkmam lasım müsade var mı ?

  5. sevim Says:

    IYIYIM ABLASI SU AN HALAYDAYIM:AMA SEN GIDIYON ANLASILANN GIT ABLASI MÜSADE SENINNN:AKSAMA BURDA OL AMA :)BU BIR EMIRDIR HEHEHEHEHEHE :)seni cok öptümmm teyteyteyteyteyyyyyyy

  6. fatmAsi Says:

    tamam gitmiyorummmmmmmmmmm

  7. sevim Says:

    caneycaney vaney iste meydaney iyi günün dostu nerdesin haney haneyyyyyyy tey teyntey rteyyyyyyyyy tlilililililili haydaaaaaaaaa gaz verelimmmmmm cosalimmmm sevimmmmmmmmm 🙂

  8. fatmAsi Says:

    heheheheheeeeeee tamam abla aksam burdayım çok öpüyorum seni byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  9. sevim Says:

    ucuyorummmm peh peh pehhhhh sen neymissin be sevim heheheheheheheh :)hizinada yetisilmiyorrr ipin ucu bendedir ley ley leyle hanim bir ucu bedendir teyteyteyteyteyteyteyyyyyy tlililiulilililililiililili heyeheyheyheyheyyyyyyyyyyy gün bizim günümüzzzz yigt emirimizin günü gözdemin gücük bacimin gücücüüüüüüüüüüü teyteyteyteytetyeyyyyy

  10. sevim Says:

    bende seni kuzum kücük prensesimmmm.amanin oynamaya oynamaya hamlanmisimmmmm heheheheheheheh 🙂

  11. sevim Says:

    offfffff yoruldummmmm acep birde kolbastimi oynasam :)hazir kimse yokken heheheheheheh 🙂

  12. sevim Says:

    eeeeeeeeee benim yine yorumum biryerlere gitti ama nereyeeee heheheheheeh :)oynarken yollarsam báska sitelere böylede gider heheheheheeheh :)ne demistim tasmam.kolbasti oynayayim demistim kimse yokken 🙂

  13. sevim Says:

    güm güm gümmmm kolbastiyla cosalaim hoptek hoptek oynayalimmmm offf bu cok zormus canim heheheheheheh :)o ddegilde ayaklar kollar gövde bir yana gidiyor tekrar geri gitirmek zor oluyor heheheheheheh 🙂

  14. sevim Says:

    benden bu kadarrr ama simdilik 🙂 :).meralim cagrini gördümmmm bacim.simdii :)kesin yigit emirimin müjdesini vermek icindi demi bacim.sagolll.bende msj cekmisstim.ama biliyom simdi gözdem bitkindirr.o yüzden yarin aramaya düsünüyorumm.

  15. sevim Says:

    bu arada benim kacak dudum gelmisssss.ablasi nerelerdesin özledik seni.elizabetimiz :)demek sinavlar basladi.allah kolaylik versin duygum insallah hepsinden basariyla gecersin.ama yinede hatcemin dedgi gibi 5 dk olsa gel biliyorsun merak ediyoruz.

  16. sevim Says:

    melisimde yok ne zamandan beri.msn görünmüyor.ne yapsin oida ögretmen oldu beyaz güvercinim.gittigi okul yanlis hatirlamiyorsam 2.30 saat sürüyormuss.kjesin aksamalri yoruluyorrr o yüzden gelemiyorrr.iyi olsunda varsin gelmesin.özledik beyaz güvercinim.

  17. sevim Says:

    duygu2 ablasi sende yoksun ortadaa.neden acep.siyasete baya baglandinda yolunumu bulamiyon :)anlasilan sende yogunsun.senide özledik ablasi.arada ceeee de yeter.bak zehra bir ceeee diyor gidiyor hehehehehehe 🙂

  18. sevim Says:

    ilknrum ablasi biz sana dedik annen neden gelmiyor al gel dedik.sen gittin kendinde gelmez oldun :)iyimisin ablasi arada kafani uzati´verde merak etmeyelimm.demi yani :)senide cok öpyürummm

  19. cemre Says:

    SEVIMIM BACIMMMMMMMMMMMMMM KURBANNNNNNNN YALLNIMZI HALAY CEKIYORSUNNNNNNNNNNN

  20. cemre Says:

    BACIKO GÖZÜMÜZ AYDIN SONUNDA UFAK PASA TESRIF ETTI COK SEVINDIKKKK K ONUN SEREFINE SAYFA ACALIM DEDIM BU GÖREVI SANA BIRAKTIM AKSAM KACTA GELIRSIN BACIM

  21. sevim Says:

    ve diger gelmeyenler hepinize ayri ayri yazmak isterdim ama zamanim kalmadi.umarim iyisinizdir.sizleri özledik.

    hatcem bacim gözün aydin.kardesin geliyormus bugün.umarim güzel zaman gecirrirsiniz bacim.kardesin gidene kadar anlasilan senide göremiyecez.senide cok öpyürummm.iyi eglenceler kardesinle beraberr.
    veeee emossssss ne o giiiii adasinin yerinimi aldinda gece geliyon :)özledim senide bacim.annene hayirli yolculuklar diliyorum.tez zamanda kavusmaniz dilegiyleee.emelimmmmmm senin sesinde cikmiyor bu aralarrr.iyisin demi.
    veeeeee ben artikin cikiyorum.aksama gelirimmmm insallah.hepinizi cok seviyorummmm.aeo.
    sevimuuuuu kacarrrrr :)byeeee

  22. sevim Says:

    meralimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  23. cemre Says:

    EVET BACIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  24. sevim Says:

    bacim o seref sana ait.sayfayi aylar evvelinde hazirlamistin.aksama acarsin bacim.bende gururla vede gözleri yasli bir sekildeee hem bakar hem yazarim bu güzel sayfaya

  25. cemre Says:

    OLSUN BACIM FARK ETMEZ YANI SENDE ACABILIRSIN

  26. sevim Says:

    bu arada gözümüz aydin bacimm.nihayetinde yigit emeirimiz geldi :).demek agliyorduu.kesin neden rahatimi bozdunuz diye agliyordur :)ayy yerim ben onuuuuuu

  27. sevim Says:

    ha sen ha bennn sonucta biriz bacim.pazar gününnün sayfasini beraber yapariz okey

  28. cemre Says:

    HEHEHEHEHEH EVET YA AGLIYORDU DAHA AGLAMASINI BILE BILMIYORDU PASAMIZ NASIL AGLASAM BÖYLEMI SÖYLEMI DIYORDUUUUUUUUU YANI HALA RITIM BOZUKLUGU VARDI AGLARKEN HEHEHEHEHHEEH AY COK KÖTÜ OLDUM AGLIYACAKTIM BEN BEBEK AGLAMALRINA DAYANAMAM BENDE AGLARIM 😦 BENIMKILER AGALRDI BENDE ONLARLA AGALRDIM HEHEHEHEHE AMA ALSITIM BIRAZDA OLSA

  29. sevim Says:

    sen nasilsinnnn iyiymisin.demek sesini duydun yegenimizi

  30. cemre Says:

    OKEY BACIM AMA PAZAR GÜNÜ ICIN ARTIK BIR DUYURU SAYFASI HAZIRLA BACIM AKSAM PASAININ SAYFASINI DOLDURALIM ARTIK DUYURU SAYFASINI AC BACIM INS BU SEFER HERKES KATILA BILIR

  31. cemre Says:

    NEYSE BACIM SENDE ISE GIDECEKSIN BENDE AKSAM GÖRSÜÜRZ TEKRAR GÖZÜMÜZ AYDIN BACIM ALLAHIM HEP BÖYLE SEVINCLI GÜNLER YASATSIN BIZLERE SENI COKKKK ÖPTÜM AKSAM GÖRÜSMEK ÜZERE BACIM BY

  32. sevim Says:

    hahahahahaha cok güzel analttin bacimm 🙂 :)evet bende dayanamiyom bebek aglamalarina.ama olsun derlerki cigerleri büyüyormus hehehehe :)artik ne kadar dogru onu bilemem 🙂

  33. sevim Says:

    tmm.aksam onu konusuruz bacim.seni cok öpyürum.sende ise gidecen.aeo.byeeeeee.

  34. inanmıyorummmmmmmmmmmmmm yaaaaaaaaaa yiğitttttttttttt emirimizzzzzzzzzz doğmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş gözdeeeeeeeeeeeeeee ablaaaaaa gözünnnnnnnnnnn aydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn gözümüzzzzz aydın sitemizinnnnn paşasııııı doğduuuuuuuuuuuuuuuuuuu hoşşşşşşşşşşgeldinnnnnnnnnnnnnnnnn bebekkkkkkkk sefalarrrrrrr getirdinnnnnnnnnnnnnnn

  35. sayfaa çokk güzell olduu merall ablamm yazıı filann zehra benn erkenn kutlamıştımm doğumm gününüü şimdidee geçç kutluyorumm goğumm günün kutlu olsun bii kezz dahaaaaaaaa

  36. emel Says:

    beni merak eden bacılarım saolun çok teşekür ederim iyim babanem çok kötü 2 gün annemlerdeydim dün babannemi yogun bakıma aldılar o yüzden gelemiyordum
    bugün daha iyiiymiş hayırlısı artık
    zeharacım dogum günün kutlu olsun bacım kusura bakma geç oldu ama
    gözdemmmmmmmmm canım çok sevindim bebegini güle güle büyüt allah analı babalı büyütsün canımm hayırlı evlat olusun inşallahh bacımmmmmmmmm

  37. emel Says:

    bu akşam gelmeye çalışırım hepinizi öpüyorum a.e.o byyyyyyyyyyyyyyy

  38. fatmAsi Says:

    ¡¥¡ aKşaMLaR… emel abla çok geçmiş olsun 😦 allah acil şifalar versin

  39. fatmAsi Says:

    müjgan ablamda gelmiş sen nasılsın abla dersler nası? fırsat bulamıyosun galiba

  40. https://asidizisi.wordpress.com/2009/10/26/hosgeldin-yigit-emir-pasa/

    …………………………………………………………………………………….

Yorumlar kapatıldı.

