HOŞGELDİN YİĞİT EMİR PAŞA

Hazırlayan: Cemre 

545 Yanıt to “HOŞGELDİN YİĞİT EMİR PAŞA”

  1. antika Says:

    sevim bacim basin sag olsun kardesim allah sabirlik versin

    emel bacim allah babaannene acilsifalar versin

    bu arada canim gözdemde dogum yapmis allah anali babali hayirli evlat etsin uzun ömürlü bahti güzel olsun insaallah

  2. ya ne diyom bu tomris karısının gözünü para hırsı bürümüş 3 dizi 1de filmi nasıl idare ediyor uzaylımı neee manyak kadınn hırsından bizim dizimizide maffettii yeni projeleri görünce hemen diziyi bastan savma bitirdi 😀 😀 bi buluyukm kör kuyuya atmayan ne olsun 😀 ne olsun

  3. ablammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm canımsınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn hg nasılsınnnnnnnnnnnnn

  4. antika Says:

    hosbuldum duygucum
    meralimmmmmmmmmmmm
    fundammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    nöreüyonuz cadimda gelmis hem sabah hem aksam hayirdirrrrrrrrr
    eeeeeeee nasilsiniz bakalimmmmmmmmmmmmmmm görüsmeyeli

  5. cemre Says:

    ooooooooo birselim bacim h.g nasilsinnnn özlettin bacim kendiniiiiiiiiiii

  6. antika Says:

    iyi diyelim iyi olsun be ablacim
    sen nasilsinnnnn cok özlettin kendini

  7. cemre Says:

    duygum sen komsudanmi giriyon kuzummmmmmmmmmmmmmmmm ah canim ya kiyamam sanaaaaaaaaaaaaaaaa

  8. sevim abla ben yavas yavas tango yapadurum sen gel yoksaaaa olmaz böyle ısınmam lazım evettt kimm partnerim olcekkk ablalarımm…

  9. antika Says:

    hosvbuldum ruh ikizim gelecek halde degildimde bebisi merak ettim gözdemle bakayim haber varmi dedim sükür dogum yapmis hemde yigenimile ayni gün de fakat bizimki 19 oldu

  10. ddökülün dökülünn

    bismillahirrahmanirrahimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  11. cemre Says:

    fundaaaaaaaa giiiiiiiiiiiii sevim ablani duymadinmi ondan bize hayir yokkkkkkk bize sayfa ac kuzummmmm bu pasa cok obur ya hem yorumalrimizi yutuyor hemde cok agir gidiyorrrrr sevim saramsindan kafasini kaldiripta bize sayfa acana kadar ay bacayi gecer 😀

  12. ablammm iyisin dimiii bakaleee neden üzgünsünn gııı abla sen bana kızmadın demi
    abla ben seni cok özledimmm biliyon demi ama sende bisey var gibi geldi bana iyisin demi..

  13. meral abla sen acsana gııı ben sifremi unuttummu naptın acılmıyo gıııııı biraderim gelsin halletcem inlşllah

  14. cemre Says:

    öylemi birselim niye gelecek halde degildin yarama bir durum yok degilmiiiiiiiii demek seninde yiyenin oldu gözünüz aydin bacim anali babali büyüsüsn

  15. cemre Says:

    gi acmasina acayimdaa dedim sevim bacim acsinnnnnn yani yoksa acarim bacima hic firsat kalmiyor sayfa icin 😀

  16. ana bi geldim herkez sustuu nolduu gııııııııı antikammm nerdesinnn ana benii görünce gettiii 😦 ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neyin varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  17. antika Says:

    ben üzgünüm esim hasta hastanede vede cok yorgunum kizim anca iyilesti laramin bogazina kamis batti delik oldu pazartesi onunile hastanede gecti gecemiz

  18. cemre Says:

    aaaa cok gecmis olsun bacimmmmmmmmmmmmmmmm ne kamisii nasil oldu ensitemize ne oldu bacimmm ins önemli birsey yokturrrrrrrrrrr 😦

  19. antika Says:

    ben teldeyim

  20. cemre Says:

    okey bacim ya cok üzüldüm peki lara nasillll isn birseycigi kalmadi tüh ya ne sansizlikkkkkkkkk 😦

  21. cemre Says:

    funda giiiiiiiiiiiiiii burdayikkkkkk sen nerdesinnnnnnnnnnnnn sesin kesildiiiiiiiiiiiiiiii

  22. aaaaaaaaaa yapma yaaaaaaaaaaaaaaa cok üzüldümm

  23. antika Says:

    geldim

  24. cemre Says:

    evet bacim analt hele ne oldu ya sendede ne sassizlik bacim yaaaaaaaaaaaa

  25. bacım içeri gittim geldimm ablammm cok üzüldüm gecmiş olsunn nasıl battıu kamısss allah korumus umarım birşeyi yokturr..enişteme ne olduu ablamm tlf kapatınca yaz lütfen

  26. sevim Says:

    geldimmmm heheheheh :9sayfa acip geliyom okeyyyy

  27. sansızlık degil cnm sınavv rabbim sınıyorrr..bununla gecmiş olsunn ablam okuyorum buyur söz sende

  28. cemre Says:

    birselim bekliyoruz bacim yaaaaaaaaaaaaaaa

  29. sevim Says:

    sayfa acip geliyom hheheheheh :)hazir reklam heheheheh 🙂

  30. cemre Says:

    amanim benim yorum yine gitti vay obur körpe pasa vayyy 🙂

  31. iyi akşamlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 😀 😀 😀

  32. antika Says:

    laram pazartesi dogum gününe davetliydi bi eylence yerinde onu götürdüm bunlara icecek almislar kamisli ama kamis kalin vede ucu sivri donuk dondurma icin hani bardakta dondurulmus dondurmalar varya bende almya gittim yanima gelirken cocugun biri bardaga bi vur bunuda kamis agzindaiken kamis bademciginin yanina bat delik oldu kanlar akmaya baslayinca delikde büyük kaptigim gibi hastaneye dediki doktor dikemem ayni bademcik ameliyati gibi yara var antibiotik verdi derken evdeydik bugün gene okula gitti bugünde esim eve bi telefon isten has´taneye kaldirildim böbrek tasim varmis demezmi ben sok agriile yatirdilar yarin belli olacak alinacakmi lazerlene cekmi iste böyle bis hastanesiz yapamiyoruz allah beterinden saklasin ne diyelim

  33. cemre Says:

    sanadaaaaaa bedemummmmmmmmmm h.g nasilsinn zonguldakkkk 😀

  34. antika Says:

    artik sinirlerimde kaldirmiyor beynimde cok yoruldummmmmmmmmmmmmmmm

  35. antika Says:

    duygucum hosgeldin ablacim

  36. cemre Says:

    ayyyyy bacim ya cok üzüldümm ins ensitenin birseycigi kalmaz yani düsürür allah kolayik versin bacim laramda ins düzelir peki simdi nasil bacim kiyamam birseyde yiyemez simdiiiii 😦 allah beterinden sakalsin abcim sen en iismi kurban kes bacim kazalrin belalrin gitmesi icin

  37. antika Says:

    evet aklima geldi babamlar geliyorlar cuma aksami 1 hafta bendeler onlar gidince kestiricem babam türkiyede fakir fukaraya versin laram simdi iyi antibiotik iyi geldi bugün yemek yiye bildi

  38. cemre Says:

    evet haklisin bacimmm insan bir an geliyor artik yasadiklari birikinti yapiyor sanki yorgun düsüyor ve dahada kaldiramiyacagini isyan edisi gelyior bacim am sen güclü ol bacim ne yapacaksinn yinede allahim daha kötüsündenn saklasin geldimi hepsi bir geliyor 😦

  39. ablam gecmiş olsunn okurken bende sok oldumm ablacım sabrın sonu selamettir canım benimm ins birdaha hastane yüzü görmessinn en nefret ettigim yer hastane her gitmemdeee girerken midem bulanır deli olurum içeri giresim gelmez…

  40. cemre Says:

    iyi bacim sevindimmmm ya iyi olsundaaa gecer ins bacimmm

  41. antika Says:

    bizden bu aralar gitmiyor ya ondan iyice bunaldim

  42. cemre Says:

    evet benimde nefret etim yer hastanedir her hastaneye girdigmde ne zaman cikacagim burdan diyorum 😦

  43. antika Says:

    öylede fundam allah düsürmesin ama yoklugunuda göstermesin benim kiz cok yatti büyügü onun icin alisigim ama genede artik ölüm hastalik üst üste gelince kac ay arkadasin oglunu bekledik bir umut sonra gömdük sonra yigenim kanser dendi sonra sükür degil ama hersey sinav isyan etmiyorum gercekten ama cok yoruldummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    dayanma gücüm kalmadi stressiz hayat istiyorum korkusuzzzzzzzzzzzz

  44. çoookkk geçmiş olsunn ablacımmmm.
    nasıl olsun zonguldak ben bıraktım geldimm evimeee ohhhh 😀 😀
    pazar gecesi gidicemm. 😀 😀 sizler nasılsınızzz.funda hanımlarııı görüyorummm oooooooooooooooooooo demek istiyorummmm 😀

Bir Cevap Yazın

