sitemizin findikkurdu,hosgeldin fundamiz

488 Yanıt to “sitemizin findikkurdu,hosgeldin fundamiz”

  1. ayy amam çok kokuyoo yaa ..ben bile zor içiyom meralimm..çocuklar napsın bacımm….
    evettt diyom yaaa gözetleniyoruzz…gelen buyursun gelsin bacımm..kapımız herkeze açık diyee.. 😀

  2. cemre Says:

    evet bacim en iyisimi evden elinden geldigi kadar cikmamak oluyor bu durumdaaaa dedigin gibi el yüz iyice yikansin yoksa allah muhafaza

  3. cemre Says:

    evet emelim haklsin bacimmmmmmmmmm bak sitemizde allahima bin sükür herseyimiz var yok yokkkkk 😀

  4. ee akşamm coşmuşunuz bakemm…. 😀 gece vardiyesi az eksikle tam kadro burdaymışş..eski günlerdeki gibi… 😀 çok sevindim görüncee…

  5. cemre Says:

    bu arada bizim ana gralice tesrif edemediler bu gece aski menuya takilsmitir kesin 😀

  6. evet bizdede bitmedi daha aşk-ı memnuu 😀 sevosumm onu izliyodurr…bide sizde geriden gidiyo…bizde birazdan biter…
    ana kraliçemiz öyle gelirr…. 😀
    evet sitemzide herşeyy varr bacımm…yokkk yokkkkk 😀

  7. cemre Says:

    evet bacim aynen eski gece vardiyesine döndük bir gencerim yok 😦 oda elinde olmuyan nedenlerden gelemiyor , ya bak sen sevimle emel bir olup beni ezi verecektiler ama beni alt edemediler 😀

  8. o gelir ben giderimm 😀 şmd de benim dizi başlıcakk… 😀 dermişimmm… 😀 eşim gelen kadar burdayımm… ama

  9. evet okudumm…koptum gülmekten… 😀 sen merak etme bacımm seni kim ezebilirkii… 😀 sevosumun çin işkencesi bile seni alt edemez….merak etmee.. 😀 adaşım da az değill haaa… 😀

  10. cemre Says:

    hatice ablamda gezmelerde aslinda bu ara ablami fazla saga sola göndermiyelim malum hastalik var ortalikalrda alalh korusun ama ne yapsin oda kardes cagazini gezdirmek ister

  11. olsun gencerim yok ama ..gene de bizimledri..kardeşimm..kalbi burdadırr…ayy fundamın da geldiği nasıl belli…hele birselimin tekerlemeleri süperrr…. 😀 çok güldüm okuyuncaa… 😀

  12. cemre Says:

    heheheheheheh evet ya zaten adasin kazani karistirannnnnnnnnnn 😀 ama karisindakini unutuyor heheheheheheheh

  13. cemre Says:

    hehehehe evet aynen bacim bende cok güldüm peki duygunun attigi su linki izledinmi kari koca kavgasini koptum bennnnnnnnnnnnnnnn

  14. evet karaburuna gtmiş…ablamm da..çok güzel bi yerdir karaburunn..
    evet napsın ablam kardeşini gezdiriyodurr…bizde haftaya kaplıucaya gidiyoz valla..korkuyom bi yandan da ..artık bol bol yıkancaz napalım… 😀

  15. evettt yaaa ….ona da çok güldümm meralimm…çok güldümm….

  16. cemre Says:

    evet dogru emelim sende gidiyormsssun bacim sanda simdiden iyi eglencelerrrrrrrrrr gez bacim gez ama insanlari uzaktan izle fazla yaklasma 😀

  17. kadın adamın konuşmasına fırsat vermiyoo yaa…. 😀 adamı delirtiyoo…

  18. cemre Says:

    sayfamiz yine doldu sevim bacimi bekliyorumki gelsinnnnnn oda yokkkkkkkkk bacimmmmm

  19. evet baya doldu sayfamızz…bi el atın bacımm…

  20. cemre Says:

    hahahahahahahah evet yaaaaaaaaa allah adama sabir versin öyle kadinin kahrini cekmek cok zor valla adami delirtmissss hehehehehe

  21. sağol bacımm…iyi olcak inş…dinlencem inş…bol bol da yüzücem…
    yokk zatenn hava soğukk ..fazla yürüyüş yapamayızz..yeğen üşümesinn..diyee..oteldee…herşey var zatenn..bol bol ıstıraat yanii senin anlıcann..

  22. cemre Says:

    evet bacim ben bir klip bakayim söyle güzel varmi

  23. eee kadının fendi erkeği yendii..benim adam çok seyreder denk geldimi böyle programlarıı… 😀 ben izlemem de…ama kopuyoo insann gülerkenn..
    adam el kaldırıyoo kadın da altında kalmıyo baksana.. 😀 nerdeyse adamı dövcekk… 😀

  24. tamam bacım sen baakk…ama bende çıkıyorummm..eşim geldii..biraz işi var pc dee…kusuruma bakmaa… 😦 seni çokk öpüyorumm..gelmeye çalışırımm…benimde dizi başladıı…zatenn..ondan erken gelmiş..pc ona kalsın diyee.. 😀 uyanık sporr… 😀
    herkeze şmdik iyi gecelerr.r…hepinizi çokk öpüyorummm…
    by byy aeo..kib..
    emel2 kaçarrrrrrrrrrrr 😀

  25. cemre Says:

    ya ama kadin hic iflisni bozmuyorrrrrrrrrr

  26. sevim Says:

    slm canlarim.biraz gecikmeli olarak geldimm.nasilsiniz.masallah sayfamiz dolmusta 1 günde 🙂

  27. sevim Says:

    emosum gittinmi bak seni saniyeyle kaciridm :)neyse bacim esin isini halletsin.seni cok öptüm bacim.meralim sen nasilsin kadin kocasinimi dövüyorrrr :)nerdeeeeeeeee

  28. cemre Says:

    tmm emelim cok öptüm bacimmmmmmmmmm ben bakinayim yine görüsürüz byyyyyy emosummmmmmmmmmmmm

  29. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmm h.g bacim hemen el at sayfayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  30. sevim Says:

    aski memnuya bakmiyordum heheheh :)bvideoya cekiyordum.cünkü esim alman kanalindaki dizisine bakti.bu arada son yorumlara baktimda meralim demissinki beni haltedemediler :)seni yerimmmm hehehehheh :)ve birsey daha evet bacim haklisn dün eskiye dönüs yaptik bir eksikle genc kardesim yoktu 😦

  31. cemre Says:

    nasilsin sevim ana gralicemmmm iyimisinnnnnnnnnnnn dizin bitti öyle geldin degilmiiii seni seniiiiiiiiiiiii

  32. sevim Says:

    bacim iyi degilim.acilar icindeyim :)sayfaya sen el at bacim :)sira senin kalbimin cigeri

  33. sevim Says:

    bugün biraz kendimi hasladim :)etimin tadina bakmak istedimmm :)ay bu halimle bile espirik yapiyom yaaa 🙂 🙂 🙂

  34. sevim Says:

    sen nereye kayboldun bacim.klipmi aramaya gittin.iyi bulda gel bacimm 🙂

  35. cemre Says:

    amanimmmmmmmmmmmmmm ne oldubacim hayirdirrrrrrrrrrrrrrrrr yaktinmi bacim kendiniiiiiiiiiiiiiiiiii

  36. sevim Says:

    he bacim yaktimmm.kaynar suyu üsütüme döktüm bacim.karin bölgesine.nasil oldu anlamadim.bosuna demiyorlar kaza geliyorum demez

  37. sevim Says:

    neyse gecer buda.ben alsigim aciya.nede olsa iri kemiklerim heheheheheh :)sen nasilsin neler yaptin bacim

Yorumlar kapatıldı.

