asi &demir -olmuyor-sizsiz olmuyor

442 Yanıt to “asi &demir -olmuyor-sizsiz olmuyor”

  1. cemre Says:

    ahandaaaaa 400 oldu yokmu artiran

  2. bennnn arttırıommmm 😀 😀

  3. msnde kaynatınnnn anam 😀 😀

  4. DUDU MSNDE Bİ MELİS VAR ONLANDA YAZISMIYOM GII

  5. cemre Says:

    nasil gii ben yokmuyum gi bir melis diyonnnnnnnnnnnnnnn 😀

  6. cemre Says:

    ay yok bu kadin beni deli etti nereye gitti giiiiiiiiiiiiiii aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  7. 😀 😀 :Dhu huuuuu helllooooo 😀 😀

  8. cemre Says:

    olmadi sevim olmadi bir daha dene

  9. cemre Says:

    hellooooooooo duygum hello buyirrrrrrrrrrrrrrr 😀 😀

  10. meral var
    ben bılıommm 😀 yalan söyleme bana pinokyooo 😀

  11. günes Says:

    canlarrrrrrrrr kurbanlarrrrrrrrr
    ben son sayfaya giremiyorum bilirsinizzz arada sirada geliyor bu benim basimaaaa bu sayfayida sükür bulabildim hemen hemen hepsi yorumlara kapali diyor ondan eski sayfada girdim bir bu sayfayi buldummm artik bana kim yardim eder bilemiyorummm ama sesimi duyun nolurrrrr

  12. günes Says:

    beni duyuyormusunuzzzzzzzzzzzzzzz alooooooooooooooooooooooo
    sekerim ordamisin sen beni duyardinnnnn yanniz birakmazdinnnn

  13. günes Says:

    neyse insallah yeni sayfa acil bende yaza bilirimm yani beni anca yeni sayfa kurtarirrrrrr
    bacilarim size sesleniyorummmm lütfen yeni sayfa acin bu baciniz icinn hehehehe bu siradan bir sayfa olabilirirrrrr 🙂 yani acil ondann 🙂

  14. günes Says:

    hacce abam ordadirrrr simdi ama beni nasil duyacakki nasil görecekki ulennn neden hep benim basima gelirrrrr bu ablayamadim ama bir gün cikartirim insallah acaba pc denmi yoksa benim salalklimmi 🙂

  15. günes Says:

    allahim kimse duymuyor kiiiiiiiii 😦

  16. karşıyakalı Says:

    AYLAMMMMMMMM SARI PAPATYAM SENİN BURALARDA NE İŞİN VAR.
    YOLUNUMU KAYBETTİN.SENİ TESADÜFEN BULDUM.
    SİTEYE GİREYİM DEDİM.BENDEN BAŞKA KİMSE GELMEMİŞ.BİRDE FATOŞ GELDİ OKULA GİTTİ.
    AMA BAKIYORUM GİRİŞ SAYFASINDA SENİN FOTON VE YORUMUN VAR.SENİN ÜSTÜNE TIKLAYINCA SENİ BULDUM.
    KORKMA CANIM BEN YANINA GELDİM…. 🙂

  17. karşıyakalı Says:

    AYLAAAAAA KORKMA SENİ BULDUMMMMMMM.

  18. günes Says:

    canim ablamm gelde bukünkü yemek menüsünü konusalimmmm
    insan hergün düsünüyor ne yapsa diyeeee
    ben bugün tek bir corba yapacagim mercimek corbasi icine havuc kesicem öyle kaynatacammm 🙂 baska türlü büyük cadiya havuc yedirilemiyor böylede anlamiyorrrr 🙂 vitamini aliyorrrr 🙂

  19. karşıyakalı Says:

    BACILARIM BU GÜN GELMEDİLER .MERALİM GELİP YENİ SAYFA
    AÇARSA SENİ BURDAN KURTARIRIZ.
    UZAT ELİNİ BANA 🙂

  20. günes Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    inanmiyorum yaaaaaaaaaaaaaaaa
    canim ablam beni buldu duyduuuuuuuuuu
    ablacigim seni kocaman kocaman öpüyorummmmmmmmmmm

  21. karşıyakalı Says:

    HA HA HA HA KONUŞALIM CANIM. 🙂

  22. karşıyakalı Says:

    VALLA BULDUM AYLAM CANIM BENİM.

  23. günes Says:

    canim ablam artik kormuyorum sen yanimdasin yaaaaaaaa
    yaaaa abla ben arada böyle yolumu kaybediyorummmmm 🙂

  24. karşıyakalı Says:

    KALPLERİMİZ KARŞI KARŞIYAYAMIŞ AYLAMMMMMMM.

  25. günes Says:

    cok tesekür ederim ablacimmmmmmmm ama nasilda buldun helal olsunnnn

  26. karşıyakalı Says:

    CANIMMMMMMMMMM
    BİRKEREDE BANA OLMUŞTU.O ZAMAN GENÇTE VARDI.YORUMLARIMIN
    KULAĞINDAN ÇEKİP GETİRİYORDU.
    SONRA DÜZELDİ.

  27. günes Says:

    400 gecmesine ragmen sayfa iyi gidiyorrrrrr 🙂 simdilikkkk

  28. karşıyakalı Says:

    AYLAM SİTEYE BAKIYORUM KİMSE YOK.
    İLK SAYFADA SENİN YORUM YAZDIĞIN GÖRÜNÜYOR.
    SENİN ÜSTÜNE TIKLADIM.
    KUSURA BAKMA CANIN ACIMADI DEYİLMİ 🙂
    SENİN ÜSTÜNE TIKLAYINCA BULDUM SENİ
    AL BİR BARDAK SU İÇ.KORKAN KİŞİLERE SU İÇİRİRLER BİRTANEM.

  29. günes Says:

    evet ablaaaam gencerde bana cok yardimci olmustu melisim fundamm heheheh bakalim yeni kadro nasil cekecek kulaklardannnnn 🙂

  30. karşıyakalı Says:

    EVET SAYFA PIT DİYE GİDİYOR.
    YOKSA BU SAYFA BAKMADIM AMA SENİN SAYFANMIYDI. 🙂

  31. karşıyakalı Says:

    ABOVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
    AYIN İKİSİNDE AÇILAN SAYFAYA YAZIYOZ AYLAAAAAAAAAAA.

  32. günes Says:

    hehehehehe ablaaam ben gene birsey hissedir gibi oldum heheh demek senmisinnn 🙂 su icinde cook tesekürler ellerin dert görmesinnn canim ablammmmm

  33. günes Says:

    yok abam benim sayfam yorumlara kapatilmis hehehe ilk önce orayada bakmistim 🙂 🙂

  34. karşıyakalı Says:

    BEN BU GÜN LAHANA SARDIM ETLİ BİRDE PİLAV YAPTIM AYLAM
    EŞİM CUMA NAMAZINA GİTTİ GELİNCE YEMEĞE OTURALIM DİYE
    ERKEN YAPTIM YEMEĞİ.
    YEMEK ERKENDEN OLUNCA İYİ OLUYOR.
    SANKİ BİRİSİ YAPMIŞ GİBİ. 🙂

  35. günes Says:

    bugün giren artik bizim yanimiza gelir onlarda yolunu kaybedir yeni sayfa acilana kadarrrrrr 🙂

  36. karşıyakalı Says:

    HA HA HA HA HAAAAAAAA BÖYLE BAZI SAYFALARI KAPATMASINLAR BAK İŞE YARIYOR. 🙂

  37. günes Says:

    heheheh gercekten haklisin ablaaaaam sabah yemeyi isini yaparsan birdaha insan rahat ediyorrrr ayni senin fikrindeyimmm annemde kayin validemde bana ben kisken yeni evlendimde derdi bunu bende böyle öyrendimmmmmm ama bazen tabi evden cikarsam yetistiremiyrummm ama genelde öyle yapiyorummmmm 🙂

  38. karşıyakalı Says:

    AYLAMMMMMMM BANA İZİN VERİRMİSİN.
    OCAKTAKİ YEMEĞİME BAKAYIM OLURMU.TATLIM.
    SENİ YALNIZ BIRAKMAK İSTEMİYORUM AMA .ŞİMDİDEN ÖPÜYORUM GÜZEL BACIMI.HOŞÇAKAL TATLIM .EN YENİ SAYFADA GÖRÜŞÜRÜZ OLDUMU
    CANISIIII.

  39. günes Says:

    dimi ablaaaaaa hatta benim icin özel bir sayfa acik kalsinnn cünkü cok basima geliyorrrrrrrr 🙂

  40. günes Says:

    tabiki ablacim sen isine bak allah kolaylik versinnnnn benimde islerim varrrr seni tane tane öpüyorummmm yeni sayfada görüsürüzzzzz canim abammmmmm

  41. günes Says:

    günes hanim kacarrrrrrrrrrrrrrr 🙂

Bir Cevap Yazın

