asi& demir- ander sevdaluk

497 Yanıt to “asi& demir- ander sevdaluk”

  1. günes Says:

    yav bende yetisemiyom yavas cekin birazz gerci gecen kardesimin dününde biraz öyrendim ama genede yavas olun lennn

  2. cemre Says:

    ne halkiiiiii dudu hanim halkmi kaldi giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 😀 😀

  3. cemre Says:

    melisimmmm h.g ablasiii nasilsin iyimsinnnn

  4. sevim Says:

    ooooooooooooo ablam buyirr kirmizi mendiliiii :)sen dururken demi ne haddime :)de hadin dizilelim tekrar 🙂

  5. slm ayla abla.bende seni çok özledim.

    evet sitemizin açılış yıl dönümü kutlu olsun….

    hoş geldin kankaaaa

  6. emel Says:

    ay canlarım size doyum olmuyo amma malesef gitmek zorundayım biliyosunuz mazeretim var gençerim senlede fazla konuşamadık ablam ama gitmek zorundayım kenidne ii baaaaaaaaak ablası
    duygum senide çok öptüm balım sende kusura bakmaaaaaaaa
    hatice ablam
    meralim
    sevimim
    aylam
    zehram sizleride öptüm görüşüürz byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  7. günes Says:

    melisim sende hosgeldin güzelimmmm senide cok özledimmm nerelerdesin sen bakayimmmmmmmm

  8. ya tamam yaa 😀 😀 ne fenasınız yaaa 😀 😀

    biri selam vermez öbürü halk mı kaldı der ölcem yaa 😀

  9. sevim Says:

    sanslisin aylammmm :)hatcem gecti halayin basina 🙂

  10. zEhRa Says:

    ley de ley deley de ley ley 😀 alaahhhhhhhhh 😀 şimdi halay zamanı salla salla kafayı 😀

  11. karşıyakalı Says:

    AMANIN BEN HALAYDAYKEN KİMLER GELMİŞ.
    GENÇERİM
    MELİSİM
    DUYGUM HOŞGELDİNİZ.BEN ÇOK ÖZLEDİM SİZLERİ.

  12. SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR MAŞALLAH BİRİ BENİ TAKMIYOOO ÇOKK AYIP ÇOKKK

  13. cemre Says:

    zehra nerdesin gi hani sezenlerrrrrrrrrrrrr

  14. emel Says:

    o melisimde gelmiş h.g. ablam senide öptüm görüşüürz canımmmmmmmmmm

  15. günes Says:

    güle güle emelim bende seni tane tane öpüyorummm canim bacimmm

  16. HOŞÇAKAL EMEL ABLACIMMM

    SULTANIMM HOSBULDUK BIZDE SENI COK OZLEDIM.GENCERI BILMEM AMA BEN OZLEDIM.ONUN OYLE DUYGULARI YOKTUR BI KERE OZLEMMIS 🙂

  17. cemre Says:

    gencerrrrrrrrrrrrrrrr pasamu dudu takta kiz yoksa bizle konusmaya niyeti yokkkkkk slm ver pasamu duduyaaaaaa 😀 😀 😀

  18. tmm sayın abla.fazla konuşamasakta görüştüğümüze sevindim.kib.byy

  19. cemre Says:

    admin beyyyyy sayfa sizi bekliyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  20. karşıyakalı Says:

    SAYFA ÇOK AĞIR GİDİYOR.4 EDİTÖRÜMÜZ BİR ADMİNİMİZ VAR.
    SAYFAAAAAAAAA

  21. günes Says:

    dudum hosgeldin dedim ya kuzummmmm
    ama tane tane öpmeyi unuttum bak tane tane öpüyorum kuzummmm

  22. AYLA ABLACIMMM NASILSINNN İYİ MİSİNN

  23. zEhRa Says:

    meleğim hg

  24. meral abla ben bu pcden videoları izliyemiyom malesef.yani sayfayı sen açsan daha iyi olcak.

  25. AMAN VERMEESİNN YAAA HASTAAA RUHHHLU NE KADAR GICIK Bİ INSAN YAA.BÖYLE İNSANI ÇİLEDEN ÇİKARIYOOO 😀

  26. cemre Says:

    emelim güle güle bacim seni cok öptüm katilimda bulundugun icin cok tesekürler isin olmasa kalirdin ama saglik olsun aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  27. karşıyakalı Says:

    1. ELİZABETİM YAVRU KRALİÇEM NASIL GİDİYOR ZONGULDAK.
    ALIŞABİLDİNMİ.
    EMELİM GÜLE GÜLE CANIM.HOŞÇAKAL.

  28. cemre Says:

    okkkkkkk bekleyin ayrilamyin geliyorummmmmm

  29. ENERJİM SEN AC SAYFAYI 🙂 BAZILARI GOREMIOMUS FALAN.

  30. günes Says:

    gencer net kafeden mi yaziyorsun ablacimmm
    eyer ordan yaziyorsan insallah temizdir tozlu deyildirrrrr

  31. BU ŞEHİR BANA ALIŞSIN YAA BEN NEDEN AONA ALIŞAYIM Dİ Mİ AMA 😀 😀

  32. sevim Says:

    melism h.g ablasi nasilsin.baya özlettin kendini beyaz güvercinim.emelim balam gittinmi.tmm seni doya doya öpüyom.bacim.kendine iyi bak.nede güzel cekiyormussun halayi hatcemmmm :)senden ögrenecegim cok sey varrrr 🙂

  33. evet ayla abla netcafeden yazıyorum.en azından diğerlerine göre daha temiz.

  34. sevimmm ablaccımm iyisin umarımmmm sende.funda neden gelemdi?

  35. karşıyakalı Says:

    GENÇERİM SEN NASILSIN.NASIL GİDİYOR İŞLERİN.
    ÇOK YORULUYORMUSUN.

  36. günes Says:

    dudum sagol ben iyim kuzummmm senide heran yiye bilirim coook tatlisinnn cook

  37. kankaaaaaaa nirye kayboldun yaaaa

  38. evet net cafeden yazıo 😀
    askere ne zaman gıdıyomus kendısı bi sorunuz şu arkadasa

  39. sevim Says:

    tmm meralim gitti sayfayi acmaya.zaten sabirsizlanmistim nerde kaldi bu yeni syayfa diye 🙂

  40. sağol hatice abla.iyiyim allaha şükür.sende iyisindir umarım

  41. karşıyakalı Says:

    MELİSİM BEYAZ GÜVERCİNİM.SESİN ÇIKMIYOR.
    NASILSIN.GİTTİNM,İ YOKSA.

  42. abla ben tatlı olsam ne yazar sevgili biricklerimden biri bana küsmüş 😦 neyse artık talihim yok bahtım kara 😦

  43. evet yeni sayfa için bende sabırsızlnıyorum ama malesef burda videolar açılmıyo.yani izliyemiycem 😦

  44. hb iyim sizler nasilsiniz ? herkez burda ne guzel

  45. hb iyim sizler nasilsiniz ? herkez burda ne guzel .

  46. sevim Says:

    duygum iyiyim.sen nasilsin okul nasil gidiyorrr.

Yorumlar kapatıldı.

