wordpress asi ailesi & dostlugun simgesi

hazirliyan= cemre (meral)

461 Yanıt to “wordpress asi ailesi & dostlugun simgesi”

  1. günes Says:

    bak görüyormusun sapin arkadasi beni daha görmediiiiiiiiii 🙂
    beni görecek ve cevap verecekkkkkkk 🙂
    bende cevap bekliyommm 🙂

  2. cemre Says:

    aylammmmmm ne örüyon bacim gi benim sucum yoktu fundain hepsi ama bacim sende keklik olmasaydin hahahahahahahahaahhaahhaah

  3. sevim Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaa ne sayfasiiii.sen ayni videonlan yine ac bacimmm.o kadar emek harcamissin birgünde hemen asagiya koymak dogru olaz demi yani 🙂

  4. günes Says:

    gelll bende gelicemmmm

    sükür meralimmm beni gördün bacimmmmm

  5. cemre Says:

    aylam giiiiiiiiiiiiiiiiiiiii görmemi seni günes gibi actin bacimmmmmmmmmm h.g bacimm nasilsinnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  6. sevim Says:

    meral sizde ben yokken böyle sakalar yapiyorsunuz hahahahahahah :)ay bir an evvel anlatin yaaaaaaaaaaa :)aylam nirdesinn giiiiiiiiiii.bak msn bekliyom hahahahahahahah 🙂

  7. cemre Says:

    olurmu gi sevim ayni videodan ac iste bir sayfadan hani aylanin cok beynedigi vardi tarkanin ondanmi acsak ne heheheheheheheheheheh

  8. sevim Says:

    meral hadi biraz msn de konusalim 🙂

  9. günes Says:

    meralimmm canimmm hosbuldum sende hosgeldin bacimmmm
    hem ben varya cok sevindirik olurummm o videoyu koyarsanizzz daha hic biryerde görmedimmm tarkanimi duyayim birazzz bide bizimkileri göreyim doya doyaaaaa 🙂 🙂
    hadi göreyim siziiiii bu gece rekor kirarizzz sayfa cok acildi diyee 🙂

  10. sevim Says:

    meralim hadi bir sayfa ac bacim
    bu agirlöasti heheheheheheh 🙂

Yorumlar kapatıldı.

