asi & demir tarkannn

006ataturkveharitacopy4pt0fitz2ce1

342 Yanıt to “asi & demir tarkannn”

  1. sevim Says:

    emelim zaten belli oluyor ya.diziler bitince aninda nefesi burda aliyom heheheheheh :)meralim sagolll.kirmadin bizi :)ellerine saglik 🙂

  2. emel Says:

    kızlar nerdesiniz msnede ne yapıyonuz heeeeeeeeeeeeeee buraya gelin çabuk hehehehe:)

  3. emel Says:

    ben çıkıyorum meralim sevimim aylammmmmmmm
    hepiniz kocaman öptüm a.e.o. canlarım ii geceler byyyyyyyyyyyyyyyy

  4. sevim Says:

    emelim bende seni cok öptüm bacim.aeo.hayirli geceler tatli rüyalar bacim.bye

  5. cemre Says:

    bende cikiyorum herkese yi gecelerrrrrrrrr hatice ablam günaydin seni cok öpüyommmmmmmmmmmmm

  6. sevim Says:

    canlar bende cikiyom.hepinizi cok öptümm.yarin görüsürüz.sizi cok seviyommmm.byeee

  7. günes Says:

    canlarimmm beni cok güldürdünüz bugün allahimda sizi güldürsün emiiiii
    hebinize allahim rahatlik versinnnn
    iyi gecelerrrrrrr

  8. günes Says:

    bende bende cok cok tane tane öpüyorummmmmm
    canim ablam gelemedii birdahaaaaa

  9. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.
    HAYIRLI SABAHLAR.

  10. ada Says:

    günaydın nasılsınız bugün?

  11. karşıyakalı Says:

    BU GÜN 10 KASIM.
    ATATÜRKÜN ÖLÜM YILDÖNÜMÜ.
    CUMHURİYETİMİZİN KURUCUSUSEVGİLİ ATATÜTÜRKÜ
    RAHMETLE ANIYORUZ.NURLAR İÇİNDE YATSIN.
    BU GÜN ÜZGÜR VE BAĞIMSIZ OLARAK BU GÜZEL VATANDA
    YAŞIYORSAK ATATÜRK VE SİLAH ARKADAŞLARINA BORÇLUYUZ.
    ATATÜRKÜMÜZ VE BİNLERCE ŞEHİDİMİZE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM.

  12. karşıyakalı Says:

    ADA DİYE BİRİ YENİ GELMİŞ SİTEMİZE,
    HEMDEEEEE AYLAMA SARKINTILIK ETMİŞ.
    ULEYNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    ADAMISIN KARAMISIN YEDİM SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

  13. karşıyakalı Says:

    Babası öldü.
    Yetim büyüdü.
    Üvey evlat oldu.
    Tutuklandı.
    Hapse atıldı.
    Sürüldü.
    İşsiz kaldı.
    Şöyle yazıyordu o sıkıntılı günlerde kaleme aldığı günlüğüne;
    ‘Harcamalarım
    fazla değil, zira gelirim hep az.’
    Hastalandı, böbreklerinden.
    Vuruldu, göğsünden.
    Mesleğinden atıldı.
    İdama çarptırıldı.
    Kardeşleri öldü.
    Çocuğu olmadı.
    Boşandı.
    Karaciğeri iflas etti.

    Evet…

    Mustafa Kemal Atatürk bu…

    Evladı olmayan bir yetimin, duygularını anlatın…
    Anlatın ki, o yetimin, evlatlarımıza bıraktığı hediyenin kıymetini anlasın evlatlarımız.

    Cumhuriyet, çocuklara anlatıldığı gibi, folklorik bir müsamere coşkusundan
    ibaret değil çünkü…

    Anlatın ki, kökeninde barınan derin hüznü kavrasınlar.

    İşte liste yukarıda.
    Kısacık ömründe bir insanın başına ne felaket gelebilirse gelmiş…

    Bunu anlatın…
    Direnen, teslim olmayan ruhu anlatın ..

    Korkmasınlar engellerden.
    Korkmasınlar yalnız kalmaktan.
    Korkmasınlar işsizlikten…
    Korkmasınlar parasızlıktan.
    Korkmasınlar alçaklardan.
    Korkmasınlar doğrulardan.

    Yürek dediğin…
    Sadece organ değil
    Bunu anlayın !!!

    AB Uyum yasaları gereğince devlet dairelerinden Atatürk resimlerinin kaldirilmasini protesto ediyoruz!!!

    Bir Anı …

    İzmir kurtulmuş, çok tatlı bir yorgunluk, Ankara’ya hareket edecekler…
    Trene binerler ve kompartımana çekilirler. Ertesi gün, yaveri, Atatürk’ün
    kompartımanının kapısını çalar. Atatürk, yorgun, bitkin bir halde kravatını
    yıkamaktadır. Yaveri; ‘Paşam bu ne hal, hiç uyumadınız herhalde, niye
    böylesiniz?’ der. ‘Çocuk, kompartımanıma yastıkla battaniye koymayı
    unutmuşsunuz. Kolumu yastık yaptım ağrıdı. Setremi yastık
    yaptım üşüdüm. Uyumadım kalktım’ der. Yaveri; ‘Aman paşam! Birimize haber verseydiniz. Hemen size bir yastıkla battaniye getirirdik’ der ve bir ülke kurtarmaktan dönen komutan tarihi bir cevap verir; ‘Geç fark ettim. Hepiniz en az benim kadar yorgundunuz, hiçbirinize kıyamadım. Önemli olan benim uyumam degil, milletimin rahat uyumasi ..’

    ATAMIZ SAYESİNDE ÖYLE RAHAT UYUYORUZ Kİ;

    HALA UYANAMADIK !!!

  14. karşıyakalı Says:

    CANLARIM BU YAZIYI DUYGU ÖĞRETMEN
    KONUYADAKİ DUYGU 2 MİZ BANA MAİL OLARAK ATMIŞ.
    BENİM ÇOK HOŞUMA GİTTİ.
    SİZDE OKUYUN SİZİNDE HOŞUNUZA GİDECEKTİR.
    DUYGUUUUUUUU 2 BİRTANEM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

  15. ada Says:

    ne kızıyon abla ya 😀

  16. ada Says:

    yazı çok güzel

  17. ada Says:

    hadi ben kaçtım atatürk ü anma programına yetişicem seni çok öpüyorum by

  18. karşıyakalı Says:

    Yıllar gelip geçti zaman değişti
    Bir sen değişmedin şu yüreğimde
    Dağlara kar düştü duman değişti
    Bir sen değişmedin sevdiğim bende

    Ovalar nehirler düzler değişti
    Baharlar rüzgarlar güzler değişti
    İnsanlar nesiller yüzler değişti
    Bir sen değişmedin şu yüreğimde

    Sen hala içimde incecik sancı
    Biricik sevdiğim başımın tacı
    Sevenler eskidi herkes yabancı
    Bir sen eskimedin şu yüreğimde

    Mevsimler takvimler yıllar eskidi
    Resimler kavimler kullar eskidi
    Gelenler gidenler yollar eskidi
    Bir sen eskimedin sevdiğim bende

    Şaşsa da yollarım kesilsede hız
    Gözlerin gönlümde sönmeyen yıldız
    Hala yavuklumsun o nazenin kız
    Bir sen değişmedin şu yüreğimde

    Kurallar töreler bazlar değişti
    Sevdalar sevgiler hazlar değişti
    Kadınlar gelinler kızlar değişti
    Bir sen değişmedin şu yeryüzünde

    Eserken başımda kavak yelleri
    Bağlanmıştı gönlüm öyle serseri
    Sen hala sevecen nazlı cilveli
    Hiç mi değişmedin sevdiğim bende

    Bakışlar işmarlar gözler değişti
    Şarkılar duygular sözler değişti
    Saçlara ak düştü yüzler değişti
    Bir sen değişmedin sevdiğim bende

    alıntıdır.

  19. karşıyakalı Says:

    fatoşum sanada günaydın kuzusu.

  20. karşıyakalı Says:

    ben sana kızmadımki.
    ada diye biri aylama sarkmış………..
    ona kızdım. ada senin arkadaşınmı……..on tane gülen yüz……..
    fatoş adayı biliyorum
    vede şaka yaptım.
    hadi git törene gel .bende seni burda bekliyom canısı.

  21. karşıyakalı Says:

    ya yukarda yanlış yazmışım. KONYA yerine KONUYA yazmışım.
    özür .

  22. karşıyakalı Says:

    Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
    Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
    Sevmek için güzele mi bakmalı?
    Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
    Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
    Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
    Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
    Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
    Solması için gülü dalından mı koparmalı?
    Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
    Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
    Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?

    MESUT YAVUZ

  23. emel2 asill Says:

    slmmmmmmm
    ben geldimmmmmmmmmmmmmmm

  24. emel2 asill Says:

    herkeze günaydınlarrrrrrrrrrrrrrrrrr
    bursa inegöl oylat kaplıcalrından kucak dolusu sevgilerrr… 😀
    eee kimseler yok galibaaa…. 😀

  25. emel2 asill Says:

    hatcemm ablamm seni az farkla kaçırmışım….
    ee canlarım nassınız bakemm…bende yürüyüşe çıkmıştım yeğenlee…baktımm netcafe yeni açılıyoo..maaşalllah ilk müşteri benimm… 😀 bakınn sabah sabah bile buraya geliyomm.. 😀

  26. emel2 asill Says:

    canlarımm yorumm falan okumuyorumm..artıkk eve gidince kısmetse… 😀
    umarımm herkez iyidir..benim keyfim yerindee…sadece evimi..eşimii ve sizleri özledimm …he bi de pc mi… 😀

  27. emel2 asill Says:

    neyse canlarımm kimseler yokk..ben sonra gene gelmeye çalışırımm..hepinizi çokk seviyorumm ve öpüyorumm…
    şmdk benden bu kadar….
    aeo..kib..
    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrr 😀

  28. cemre Says:

    günaydinlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr herkese hatice sultanim ve emosum sizi cok öptümmmmmmm 😀 bak emsoum görüyonmuu biz aliskanlik yapiyoz degilmi heheheh iyi bacim gelemene sevindim özletme kendini böyle iyi eglenceler

  29. cemre Says:

    evet bugün 10 kasim sevgili atatürkümüz büyük önderimizi saygi ve saygiyla aniyoruz ,allah rahmet etsin tekrar kurdugu cumhüriyeti ins bizlerde ve bizleden sonra gelecek nesiller en iyi sekilde muhafaza edecegiz ins.

  30. cemre Says:

    neyse bugünlük kisa keseyim az islerim var evde disarda ara ara gelrim yine , bu arada hatice sultanim tasidin yazilar icin tesekürler cok güzel sagolsin abla cok anlamli siirlerde güzel ,kactim emosum gibi byyyyyyyyyy

  31. karşıyakalı Says:

    MERALİMMMMMMM
    SENİ KAÇIRDIMMI.TÜH DİYECEKTİMKİ
    BU SAYFANIN BAŞINA BİR ATATÜRK RESMİ KOY.
    10 KASIM ÖLÜM YILDÖNÜMÜ ANISINA.
    NEYSE BACIM SANA KOLAY GELSİN.
    BİRŞEY DEYİL MERALİM .SENDE SAĞOL CANIMIN İÇİ.

  32. cemre Says:

    evet abla haklisin bak hic akilma gelmedi tesekkürler hatirlatigin icin ekledim ama büyük bulamadim bulursan degisitririm

  33. cemre Says:

    sevimmm giiii ordamisinnn seni gördümmmmmm sobeeeeeeeee 😀

  34. sevim Says:

    canalr iyisinizdir umarim.hemen cikmam lazim.umarim sayfaya getirdigim resmi ve sözü begenirsiniz.öptümm.byee

  35. sevim Says:

    giiiiiiiiiii sen nerden gördün beni heheheheheh

  36. cemre Says:

    bende resim ekledim bacim ama sayfaa actigin iyi oldu sagolasin

  37. sevim Says:

    sayfa acmadim bacimmm.sadece resim getirdim.evet seninkinide gördüm.dedim birtane daha olsun heheheheh

  38. cemre Says:

    sevim gi sayfami actin sayfa acmsiin bacim burayi yorumalra kapat bacimmmmmmmm

  39. cemre Says:

    ama sayfa acilmis bacim olsun sen kapat bu sayfayiiii o sayfadan devam edelim

  40. sevim Says:

    acelem var ondan heheheheheh.akil etmedim bak atatürkle ilgili klip yapardim.resimleriyle sözlerinide eklerdim :(öyle sayfa acardim

  41. cemre Says:

    neyse bacim sen git ben düzeltrim sen acmis oldun isin varsa sen cik bacim ben geirini yaparim

Yorumlar kapatıldı.

