ATAMIZ EMANETIN EMIN ELLERDE ÖYLEDE KALACAK:

atatrknxh4

BENIM NACIZ VÜCUDUM ELBET BIRGÜN TOPRAK OLACAKTIR
ANCAK TÜRKIYE CUMHURIYETI ILELEBET PAYIDAR KALACAKTIR
K.ATATÜRK

423 Yanıt to “ATAMIZ EMANETIN EMIN ELLERDE ÖYLEDE KALACAK:”

  1. günes Says:

    dudumm senide cook özledimmm biliyon dimiiiiii

  2. cemre Says:

    evet aylam dün yapamadin saglik olsun bacim olsun bugün 150 yorum yaprsin ödesiriz 😀

  3. günes Says:

    meralim senide özledimm giiii aradan tek bir gün gecsede 🙂

  4. cemre Says:

    dudum gi bende özledimde su gizli diyarlarda birakta konusmayi azcik katil ablana ya 😀

  5. günes Says:

    yaparim dimiiiiiii 😉

  6. ayysu Says:

    geldimmmmmmmmmmmmmm

  7. cemre Says:

    uyyyyyyy meral kurbann siyennnnnnnn meralinde seni cok özlediiiii aylam benimmmmmmmmmm nasilsin bacimmmmm 😀

  8. bende sizi çok özledimm ablacım.sabahtan beri yorum yazmaya çalışıom
    çok yavasladı.enerjim açıver sayfa 😀

  9. ya yoğun site katılamadım bi türli duuu kopcaazzz 😀 😀

  10. cemre Says:

    tmm acayim o zaman ben ana graliceye biraktim dedim oda gelemedi neyse acayim sayfa geliyorum siz cene yaristira durun 😀

  11. ayysu Says:

    özlemezmiyim aylam ama duygucumu uzan zamandır görmüyorum geçen hafta sonu goptaydım sinemaya geldim herkese dikkatli dikkatli baktım belki tesadüf olur diye 😀

  12. abooooooooooooooooooooo 😀 bir yağmur yağıyo anlatamam 😀

  13. günes Says:

    tekrar h.g. aysemm nasilsin iyisin dimiiiiiiii

    meralim sen bir cirpida aciverrrrr 🙂

  14. ayysu Says:

    nerdesin sen burda bişi yok yağacak gibi duruyo ama daha gelmedi

  15. ayysu Says:

    çok şükür aylacım iyiym sizi görünce daha da ii oluyorum

  16. ya ayşegül ablaaaa inanmıyorummm sana 😀 ben zonguldaktayım 😀
    bilmiyorum deme sağir sultana bile haber saldık 😀 😀

    hangi filme gittin 😀
    emin ol gop burdan kat kat büyük 😀

  17. günes Says:

    ayy canim benim kiyamamm

  18. bilmiyoooo bu vallahı bilmiyo 😀
    ben zonguldak’ı kazandım yaa maliye okuyom bilmiyo musn 😀

  19. ayysu Says:

    yaaaaaaaaa valla bilmiyodumm s-ben sağır sultandan da sağırın sen bilmiyomusun 😀 zonguldakdasın demek evet küçük evler tepelerde heran devrilecekmiş gibi durur 🙂

  20. günes Says:

    sagol gülüm bende cok iyimm gecen yakalayamadim seni simdide görünce sevindimmmm 🙂

  21. ayysu Says:

    bende gopta seni arıyorum bilsem ararmıyım 😀

  22. günes Says:

    ay durun hemen gelcem elime tatli birsey alayimmm 🙂 türkiyede aliskanlik olduuuu 10 günde okadar cok tatli yedim bilemessinizzz simdide zor geliyor tatlisizzz

Yorumlar kapatıldı.

