asi &demir – gecmez yara

00000kp9cc7pq4

334 Yanıt to “asi &demir – gecmez yara”

  1. fatmAsi Says:

    tubacı abla allah zihin açıklııı versin

  2. fatmAsi Says:

    Tuba evleniyor
    19 Ekim, 2009, Pazartesi 10:03

    Güzel yıldız Tuba Büyüküstün sevgilisinin evlenme teklifini kabul etti. Çiftin nikah tarihi bile şimdiden belli. Bu şanslı adam kim dersiniz?

    Tuba Büyüküstün, görüntü yönetmeni sevgilisi Sami Saydan’ın evlilik teklifini kabul etti. Çift dizinin çekimleri tamamlandıktan sonra nikah masasına oturacak Genç oyuncu Tuba Büyüküstün ile görüntü yönetmeni sevgilisi Sami Saydan’ın 1 yıllık ilişkileri evliliğe gidiyor.

    Görüntü yönetmenliğini yaptığı ‘Kasaba’ isimli dizi nedeniyle Antakya’da bulunan Sami Saydan, kendisine sürpriz yapıp sete gelen Büyüküstün’e burada evlenme teklifi yaptı. Bu teklifi hiç düşünmeden kabul eden Büyüküstün, düğün için ise başrolünde oynadığı ‘Benim Güzel Meleğim’ isimli dizinin çekimlerinin bitmesini bekliyor.

    Yani çift önümüzdeki yaz başı nikah masasına oturmayı planlıyor. İkilinin evlilik kararında Ağustos ayında 1 haftalığına gittikleri Paris ve Barselona tatilinin etkili olduğu konuşuluyor. Bu tatil sonrası birbirlerinden ayrı kalamayan çiftten Sami Saydan, sevgilisine olan özlemi yüzünden geçen hafta işinden ayrılmıştı.

  3. fatmAsi Says:

    Tuba evlendi
    30 Ocak, 2009, Cuma 16:50

    Ünlü oyuncunun en büyük isteklerinden biri gerçekleşti.

    TV dizisi ‘Asi’deki rolüyle beğeni toplayan oyuncu Tuba Büyüküstün, kazandığını gayrimenkule yatırıyor. Günaydın’da yer alan habere göre, bugüne kadar ailesiyle birlikte oturan ve anne babasına olan düşkünlüğüyle bilinen Büyüküstün, sonunda istediği eve kavuştu. İstanbul Bebek’te teraslı bir daire satın alan ve içini istediği gibi dekore ettiren Büyüküstün, köpeği için de özel bir yaşam alanı sağladı. Yeni evini istediği gibi döşeyen Büyüküstün, geçtiğimiz günlerde bunun şerefine yakın dostlarına yemek daveti verdi. Tuba Büyüküstün’ün üç oda bir salondan oluşan ev için 300 bin dolar ödediği söyleniyor. Ünlü oyuncunun bu konudaki en büyük destekçisi ise babası…

  4. ada Says:

    aannnaaaaaaaaaaaaaaaa fatmasiymişim 😀 bu pc de ne zaman açsam fatmasi kalıo adım kusura bakmayınnnn 😀

  5. ada Says:

    eeeeeee daha gelmicek msiniz hadi yaffffff 😦

  6. ada Says:

    Asi: İyi akşamlar.
    Demir: İyi akşamlar.
    (Asi içeri gitmeye yeltenir.)
    Demir: Girme. (Asi Demir’e bakar.) Biraz bekle 2dk.
    Asi: Defne’yi yalnız mı bırakayım?
    Demir: İçerde ne olacaksa olacak. İkimiz de engel olamayız artık. Ok yaydan çıktı. Şimdi onlar evli ailelerin tepkisiyle onlar muhatap olmalı.
    Asi: Bizimkilerin tepkisini düşünemiyorum bile.
    Demir: Bizim cephede de pek kolay olmayacak. Leyla teyzemi yumuşacatıp durumu hafifletebilirse şanslıyız.
    Asi: Siz hep böyle birbirinizi idare eder misiniz? Leyla her konuda yanında hayatında vazgeçilmez olmuş. Teyzen her şeyi adım adım düzenliyor. Biri seni büyüten, diğeri geleceğini düzeleyecek olan iki kadından bahsediyoruz.
    Demir: Asi sen ne söylemeye çalışıyorsun?
    Asi: Cevabını bildiğin soruları neden soruyorsun.
    Demir:Sen ne söylemeye çalışıyorsun Asi?
    Asi: Düşün.

    Demir: Bu imaları bırakıp açık konuş Asi. Böyle üstü kapalı konuşmalardan çok yoruldum.
    Asi: Peki. O zaman İstanbul’dan başlayalım.
    Demir: Olur başla.
    Asi kadının odandan çıktığını gördüm.Neden aranızda bir şey olmamış gibi yapıyorsun?
    Demir: Çünkü olmadı.
    Asi: Tabi. Ayakkabılarını da öylesine çıkardı heralde.
    Demir:Bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum. Çok çirkin geliyor.
    Asi: İstanbul’da hiç de öyle gelmiyordu.
    Demir:Sen beni hiç tanımıyorsun Asi.(üzgün bakar.) Öyle kadınlarla işim olmaz benim. Çabaları boşunadır.
    Asi: Ama Leyla gibi biri olabilir.
    Demir: Leyla benim kardeşim sayılır ne diyorsun sen.
    Asi:Birbirinizi o kadar iyi tanıyorsunuz ki. Aslında o senin için ideal bir eş olabilir.
    Demir: Ben nasıl biriyle evlenmek istediğimi çok iyi biliyorum Asi.
    (Asi başka tarafa bakar Demir Asi’ye bakmaya devam eder.)
    Demir: O kızın gözleri uçurum gibi dikine bakmalı,
    Gözleriyle bütün dünyaya meydan okumalı,(burda Asi Demir’e bakıyor.)
    Saçlarının arasından rüzgar geçmeli,
    Yüzü tarlalarda kavrulmuş olmalı güneşten,
    Atının üstünde gururla oturmalı,
    Çamurların arasında prenses gibi dolaşmalı, (Bakışmaları süper burada)
    Küstahlığı erdem gibi taşımalı,
    Kimseye boyun eğmemeli bana bile,
    Bütün bunlara rağmen gözleri sevgi dolu olmalı…
    Böyle bir kız tanıyor musun???
    İŞTE BÖYLE BİR KIZLA EVLENİRİM ASİ. TABİ O DA BENİ İSTERSE???

  7. ada Says:

    ne sahneydi beeeeeeeeeee 😦

  8. ada Says:

    çımam lazım çoq öpüyorum sizzi byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  9. emel Says:

    anaaaaaaaaaaaaaaaaaa niye kimseler gelmemiş acabaaaaaaaaaaaaaaa tabi dün gece geç yattık herkes uyya kalmıştır eminim zaten bend eyatıyodum bi bakayım bacılarıma demiştim ama bacılarım yerlerinde yeller esiyoooooooooooooo:)

  10. emel Says:

    ahhhhhhhhhhhhhhh fatoşum nasılda anılarımı canlardın gı bak şimdi içim sız etti ne günlerdi beeeeeeeeeee
    fatoşum hatrımı sormuşun ablam ben iyim balım sen nasılsın derslerin nasıl güzelim
    seni kocaman öptüm canımmmmmmmmmmm

  11. emel Says:

    bakın ben geldim haberiniz olsun bacılarım ceza filan istememe o kadarrrrrrrrrrrrrrrr
    şimdi kaçıyorum herkese ii gecelerrrrrrrrrrrr site ahalisiiiiiiiii kapıları tmm kapatmayım belki gelen olurrrrrrr bu saaten sonrada anca benim gibi adaşım gelir belki:)

  12. emel Says:

    günayydınn hatice ablam ve şabah şekerleriiiiiiiiiiiiiiiiiiii seni kocaman öptüm ablacımmmmmmmmmm

  13. antika Says:

    güzel sitem gününüz aydin olsun

    kimsecikler gelmemis sonra gene ugrarim kib.öptüm

  14. ada Says:

    günaydın günaydın günaydın günaydın günaydın günaydın

  15. ada Says:

    derslerim iyi emel abla iyi olmana sevindim bende seni çok öpüyorum , birsel abla h.g nasılsın

  16. ada Says:

    10 dk ile kaçırmışım birsel abla seni kısmet deilmiş neyse bende snra gelirim byyy

  17. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.
    GÜNAYDIN EMELİM .BENDE SENİ ÖPÜYORUM CANIM.
    GÜNAYDIN BİRSELİM,ANNENLER GİTTİLERMİ.
    GİTTİLERSE ALLAH KAVUŞTURSUN.SENİDE ÖPÜYORUM CANIM.
    GÜNAYDIN FATOŞUM SANADA DERSLERİNDE BAŞARILAR DİLİYORUM.
    TUBAYLA İLGİLİ BİLGİLER GETİRMİŞSİN.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
    YA ALTINDAKİ BÖLÜMDE NE GÜZELDİ.
    AHHHH AHHHHH NE GÜNLERDİ.SENİDE ÖPTÜM KUZUM.

  18. karşıyakalı Says:

    HAYIRLI SABAHLAR ,HAYIRLI CUMALAR.
    SOFRALARINIZ VE CÜZDANLARINIZ BEREKETLİ OLSUN.
    ALLAH HEPİMİZE SAĞLIK SIHHAT HUZUR VE MUTLULUK VERSİN.

  19. karşıyakalı Says:

    HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  20. karşıyakalı Says:

    TEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  21. karşıyakalı Says:

    ULENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    YİNE YALNIZIM BU KOSKOCA SİTEDE SESİM ÇIN ÇIN ÖTÜYORRRRRRRR

  22. karşıyakalı Says:

    Rabbim
    Bir insan koy kalbime
    Ama o insan senin de
    sevdigin olsun

    Ve bana öyle bir insan sevdir ki
    O insanin kalbi Seninle sevisen bir mabed olsun.
    Beni öyle bir insanla bulustur ki benden önce
    Onunla bulusmus olan sen olasin

    Onunla el ele tutustugumuzda
    Ikimizin uzerinde Senin elin olsun

    Bana öyle gözler göster ki
    Ben o gözlerden sana bakayim

    Bana öyle bir sevgili ver ki
    O gözler cennete acilan iki pencere olsun

    Onunla oyle bir yolda yürüyelim ki
    Kilavuzumuz sen olasin ey Rabbim

    Oyle bir sevgili verki bana
    Ona sarildigimda kainat bize baksin
    Birbirine sarilsin

    Sevgimiz kurtla kuzulari baristirsin
    Bize bakip seytan Adem’e secde etsin
    Günah sevap ugruna kendini feda etsin
    Olüler birer birer uyansin sevgimizle

    Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim!
    Sevgimizde Muhammed sevilsin

    Oyle sevelimki birbirimizi
    Hz. Hatice göklerden bize seslensin
    Ve desin ki

    “Bak ya Muhammed bak su sevgililere onlar bizde… bizde onlardayiz.

  23. ada Says:

    ablam yalnız mı kaldın kusura bakma asiye bakıodum

  24. ada Says:

    saol ablacım getirdin bilgiler için de teşekkür ederim

  25. karşıyakalı Says:

    GÖZLER YALAN SÖYLEMEZ

    Gözler vardır içinde maziler hatırlanır
    Gemiler uçsuz bucaksız denizlere salınır
    Anılar hatıralar limanlarına varılır
    Yolcusunu alan sessiz sessiz limandan ayrılır

    Sözler vardır kelimeler çaresiz kalır
    Gözler ozan olup da sazını çalır
    Notalar harf düzeninde yerini alır
    Unutulmaz parça olup gönüllerde kalı…r

    Gözler vardır ok gibi saplanır
    Ceylanlar hep boğazlarından avlanır
    Yara derin yürek buna nasıl katlanır
    Kat kat olmuş acılar içerlerde saklanır

    Gözler vardır içinde sular akar
    Bembeyaz sayfalar ortaya çıkar
    Karalanmış sayfaları bir bir yakar
    Yaratılmış herşeye ilahi gözle bakar

  26. ada Says:

    abla çıktın herhalde bende çıkıyım okula gitcem çok öpüyorum seni byyy

  27. karşıyakalı Says:

    SEN VE

    BEN

    Sen ve ben gül dalinda

    Sen çiçek ben yapragim

    Aylasiriz seninle nisan yagmurlarini

    Iliklerimize kadar islaniriz ama yine güleriz

    Çünkü beraberiz

    Ne zamanki sonbahar gelir

    Savururu bizi pervasizca

    Iste o zaman çikariz gökyüzüne

    Sen ay ben yildiz

    Gün yüzü görmesekte

    Karanligi bile paylasmak güzel seninle

  28. karşıyakalı Says:

    AMAN FATOŞUM GÖRMEDİM SENİ .
    HADİ GİT OKULUNA ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN.
    ÖPTÜM SENİ BYYYY

  29. ada Says:

    burdaymışsın nasılsın abla

  30. ada Says:

    tamam ablacım geç kalmayayım öptüm seni kib bb

  31. karşıyakalı Says:

    İYİYİM CANIM SEN NASILSIN.

  32. karşıyakalı Says:

    GÜLE GÜLE BYYY BYYY

  33. karşıyakalı Says:

    MERALİMMMMMMMMMMM
    CANIM AYLA BU SAYFAYA GİREMİYORMUŞ.
    TEEEEEEE ARKALARDA BİR SAYFADA KONUŞTUK.
    GARİBİM ORDA YALNIZ SIKIŞTIM KALDIM BENİ KURTARIN DİYE
    BAĞIRIYORDU.ANA SAYFADAN AYLAMIN ÜSTÜNE TIKLAYIP YANINA GİTTİM.
    YENİ SAYFA AÇARSAN YANIMIZA GELEBİLCEK.CANIM SENMİ AÇIYORSUN SEVİMMİ AÇIYORSUN BİLMİYORUM.
    HADİ BEN HEPİNİZİ ÖPTÜM HOŞÇAKALIN.BYYYYY.

  34. cemre Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/11/13/asi-demir-_-turnalar/#comment-133292

    ah bacim benim demek kaldin eskilerde gel butarafa

Yorumlar kapatıldı.

