Asi & Demir _ Turnalar

miscellaneous_528

440 Yanıt to “Asi & Demir _ Turnalar”

  1. ada Says:

    ayla abla o klibi ekliodum şimdiii çok sewiorummmm bunu saolll sen eklemişsinnn

  2. cemre Says:

    hee bacim benim icin yapilmis 😀

  3. günes Says:

    fatosum seninkide cook güzell onuda görmemistim yeni gördüm danke canimmm

  4. cemre Says:

    aylammmmmm giiiiii sen sevim bacimi hissedebiliyonmu bacimmmmmmmmmm varmi bizim gittigmiz yerlerde bir kolasan et bacimmmm 😀

  5. ada Says:

    nhylingo arkadaş yapmış yapıcanı yine 😀

  6. ada Says:

    siz nerelere gittiniz ki abla 😀

  7. günes Says:

    sevimmmm gii nirdesin bacimmm bence bu kiliple bir sayfa acilsinnn
    demirin kilibiyleee 🙂 meralime özellllll

  8. günes Says:

    evet fatosum bende cok seviyorummm ay allahim hagisini sevmiyorum kiiii

  9. ada Says:

    NE DEMEK AYLA ABLA NHYLİNGO ARKADAŞIN ELİNE SAĞLIK

  10. cemre Says:

    tmm birde adacigimi dinliyeyim

  11. günes Says:

    nhylingo arkadasta güzel kilipler yapiyor elleri dert görmesinnn

  12. ada Says:

    çıkmam lazım malesef sizi çok öpüyorummmm kendinize iyi bakınnn canım ablalarım

  13. günes Says:

    buralarda ama göremiyorumm aman kaybolmasindaaaaaaa 🙂

  14. cemre Says:

    adacim buda güzelmis gününü gün eden bunuda dinlemsitim ben gecen sen sabha kadar hep klip izlerdimmmmmm

  15. cemre Says:

    nerdeki bu bacim acep kendin nerelere vurduuuuuuuuuuuu

  16. günes Says:

    güle güle fatosum birtanem bende seni tane tane öpüyorum sende kendine iyi bak olurmuuu

  17. cemre Says:

    tmm fatosum öptüm seni kuzum klipler icinde tesekürler kuzum

  18. günes Says:

    birazdan gelirim 🙂

  19. cemre Says:

    okey aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  20. cemre Says:

    elüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü sevimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gralicemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ses ver yavrimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  21. günes Says:

    ben geldimm giii bu sevim nirde yokmu dahaaaaaaa

  22. cemre Says:

    yok bacim yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  23. günes Says:

    gazeteye ilan mi versekkkkk 🙂

  24. cemre Says:

    verelim bacim verelim yoksa bu bizim baci gazete dedinde gazete okuyorda daldimi neeeeeeeee 😀

  25. cemre Says:

    ay yoksa bize cüs dedide bizmi görmedik dur bir bakem yorumlara

  26. sevim Says:

    canlar ben sayfa aciyom okeyy

  27. cemre Says:

    sevim Diyor ki:
    14/11/2009 20:24

    ne kabardi meralimmm.anlamadimm heheheh 🙂 aylam siz nerdesiniz kiiii tek siz varsiniz heheheh 🙂
    yok bacim cüsde dememsi en son yorumu bu olmus

  28. günes Says:

    evet giii kacirmis olabilirizzzz
    ama görmedimdeeeeee
    meral yoksa sana kilipmi hazirliyor bacimmm 🙂
    yeni sayfa icin

  29. cemre Says:

    ahanda geldi kacak bacimiz nerdesin gi sevimmmmmmmmmmm gazeteye ilan verecektik bacim yaaaaaa tmm ac bacimmmmm

  30. günes Says:

    ayy inanamiyorum bu bizi aramaya cikmissssss merallll

    tabi ararkende kaybolmusturrrrrrrrrrrr

  31. cemre Says:

    yok aylammmmmmmmmmmm sevim bacim acsin bize söyle sicak süprizli bir sayfaaaaaaaaaaaa 😀 geldi gi kacak bacimiz

  32. günes Says:

    hehehe evet bak sayfa hazirliyormussssss

  33. cemre Says:

    aylam geldi geldi bacim bak onun hemen üstünü oku ben sevim yeni sayfa acana kadar geliyorum ok

  34. günes Says:

    ok canimmmm

  35. ada Says:

    yeniden geldimmmmm 😀

  36. ada Says:

    sevim abla bulunmuşşşş 😀

  37. ada Says:

    abimin pc bozuktu benimkini istedi gitti gelmez dedim 😀 ama geldiii 😀

  38. ada Says:

    eee siz neere gittiniz

  39. ada Says:

    sayfayı beraber mi açmaya karar verdiniz yoksa 😀

Bir Cevap Yazın

