asi & demir _ lale devri

1380751134

433 Yanıt to “asi & demir _ lale devri”

  1. sevim Says:

    elimden geleni yapmaya calisiyommm bacimm.ben üstüme düseni yapayimda gerisi boss.
    birselime gelince evet bacim.evvelsi gün iyi olmustu biraz.dün yine kötülemisss.anlamadigim bacim neden hastanede kalmadigi.acaba gerekmi duymuyorlarrr

  2. günes Says:

    h.g meralim seni öpüyom giiiiiii

    evet sevimimm keske sende bizle olabilsen bizde seni düsünücez bacimm
    neden oralara yerlestin giiii 🙂

  3. ulen beni görmediler dahaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. günes Says:

    belkide öyle sevimimm burdada cok domuz giripliler var ama evde tedavi oluyorlarrrrr

  5. aylam gi bugün senin köyünden egctim gi ebv arkadasin olmasaydi aksam bir ce yapacaktim sana korwestheim gittim bugün 🙂

  6. günes Says:

    gördük giiiiiiiiii koskoca seni 🙂
    nasilsin iyisin bacimm nerelere gittin birde üsene üsene gitmisin niye gii üsendinnn

  7. aylam sizin olanrdada varmi o pis hastalikkkkkkkkkk

  8. sevim Says:

    vayyyyyyyyyyyyyy meralim gelmis.hosgelmissin bacimm.nasilsin.evet giiiiiiiiiiiiiii yakin olsaydimda gelebilseydim :(ama olsunnn bende böyle idare ederim artik :(onuda duydum bacim.1 yasindaki cocuk ölmüs.bugün alam gazetesine baktim.düsseldorfta artik millet domuz asisini vurlmak istemiyorlarmis.daha düne kadar dolup tasiyormus klinikler asi icin.kuyruklar oluyormus.birde bizim bu bölgede daha cok yogun görülüyormus domuz gribi.allah bizleri korusun.aminn

  9. sevim Says:

    heheheheheh seni nasil görmem kalbimin cigeri :)kirmizi kirmizi heheheheh 🙂

  10. günes Says:

    aaaaaaaaa öylemi meralim ne güzellll güzel olurdu giiii gelseydin bacimmmm

    evet meralim bugün okuldan mektup geldiii ve yaziyor cok cocuk yakalanmis o giribe ama okul kapanmayacakmis cünkü tek okullarda deyil heryere yayilmis bu giripp ondan yanii
    denizin sinifinda bir kiz da yakalanmisssss ve 11 cocuk yoktu okuldaaa
    yaseminin 6 cocuk yokmus

  11. sevim Says:

    pis hastalik heryerde bacimmm.millet kiriliyorrrr.bir kontrol altina alinamadi gitti.herseyi sap diye buluyrlar bu illete tasm bir cözüm bulamdilarrrr.

  12. geldim okuyorummmmmmmmm sevim gi sayfa acmiyacanmi bize bacimmmmmmmmmmmmm

  13. günes Says:

    evet sevimim yani insan asi olmayada korkuyorrrrr allahim bütün insanlari korusun aminnn

  14. amana ylam dikkat edin yani ne gerekiyorsa yaptirin bacim

  15. eeeeee nasilsniz hatunlar iyisinizzzzzzzzzzzz

  16. günes Says:

    hemen gelirim bekleyinnnnn

  17. o degilde hatice sultan fazla ugramamis abidinle ne yapti acepppp

  18. sevim Says:

    öylemi aylam.allah sifalr versin yavrucaklara.o kücücük bedenleri nasil kaldirir bu hastaligi.biz zor kaldirirken.bizede mektup geldi bacim.
    diyorki eger grip olursa cocugunuz ille domuz gribi degil,evde tutundiyor.atesliyse muhakkak doktora götürün ve bizi bilgilendirin diye.cocuklar bol bol bacim sabah kara biberli bol limonlu corba icir bacim.vücudu korur mikroplardan.cok faydasi var bacim.

  19. sevim bacim yorumlar gec gidiyor bende gelene kadar bize söyle iscak bir sayfaa carsin ha hadi bacim öptüm mucukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 😀

  20. sevim Says:

    müge anli bugün diyorr sabah programinda.vurulun.herseyde birseyler ariyorsunuz diye.orda olsaydim diyecektim sen bunu önce bu ülkenin baskanina söyle diye :)adam resmen cikti ben asi olmam.önce bana yan etkilerini tam söylesinler ondan sonra.ama yoktum isteeee :)iri kemikligimi bir görseydi müge hanim heheheheheh 🙂

  21. sevim Says:

    giiiiiiiiiiiiii benimkisi gidiyoooo.sayfayi yarin acacam bacimmm.öbürgün bende olmayabilirim.ondannn.biraz daha dolsunn.hem sen nereye gittin giiiiiiiiiiiiiii hemende öpüyük konduruyon heheheh :)gel burayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  22. sevim Says:

    aaaaaaaaaaaaaaa hesasatan gitmislerrr :(neyse ben o zaman sayfa ACAYIMMM .9

  23. sevim sen ac giiiii yarin sen aksam girersin ancaaaaaaaaaa o zamanda kadar millet sinir eder sayfa yorumlari ataan kadar hep baksan gi 400 olmusssssssssssss

  24. sen ac ben öbür gün aksam üzeri giderim gitmeden 2 sayfa birden acarim olmassa sen yine bakarsin arada

  25. günes Says:

    canlar kurbanlarr ben lap topu yarim saatline babamiza vermeliyimmm görüsürüzzzzzz

  26. sevim Says:

    kizlar devam edin heheheh ben klip ariyomm 🙂

  27. sevim Says:

    yok bacim sen git gözün arkada kalmasin.halledriz biz heheheheh :)2 sayfa acildimi karistiriyorlar bacim.sonrada birbirimizi bulamiyoz heheheh :)neyse ben arayayim.yada simdi kendim yapacam.bakalim

  28. tllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll siz takilinnnnnnnn uzuncaaaaaaaaaa

  29. sevimgi yoksa ben sana vereyim bacim

  30. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.

  31. karşıyakalı Says:

    İMDATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
    ÖBÜR SAYFAYA GİREMİYORUM.

  32. karşıyakalı Says:

    MERALİMMMMM GEL SAYFAYI DEĞİŞTİRRRRR.

Bir Cevap Yazın

