hasretinizle yaniyor yüregimiz

363 Yanıt to “hasretinizle yaniyor yüregimiz”

  1. FATOŞUM ÇIKTINMI HASTANEDEN.
    HADİ GEL İKİ ÇİFT LAFLIYALIM.

  2. MÜJGANIM NASIL OLDU ACABA .
    ŞEKERRRRR HALA BURNUNU ÇEKİYORMUSUNNNNNNN. 🙂

  3. ANLAŞILDI BU GÜN BENDEN BAŞKA KİMSE GELMİYECEK. 😦

  4. GELMEYENLERE BİR SESLENEYİM.
    KADRİYEEEEEEEEEE
    AYŞEGÜLLLLLLLLLLL
    NAZLIIIIIIIIIIIIIIII
    FUNDAAAAAAAAAA

  5. SEVİM BACIMIN İÇİ KAYIN VALİDEN NASIL OLDU.
    GÜZEL GELİNLİK YAPIYORSUN DEYİLMİ. 🙂

  6. BENDE GİDİYORUM. HADİ BANA EYVALLAH
    BYE BYE

  7. Türk Kadının Görevleri!

    Birinci vazifen bulaşık, çamaşır ve kocana
    sahip çıkmaktır.

    Mevcudiyetinin yegane temeli
    budur.

    Kocan en kıymetli hazinendir.

    Seni bu
    hazineden mahrum etmek isteyecek kaynanan ve
    görümcelerin olabilir.

    Birgün evliliğini
    kurtarmak mecburiyetine düşersen vazifeye
    atılmak için bulaşık ve çamaşırı düşünmeyeceksin.
    Bu durum elektriğin ve suyun kesildiği anda
    ortaya çıkabilir.

    Evliliğine tecavüz etmek isteyen
    kaynanan görümcelerin ve hayatta emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler.

    Hayatta
    kılıbık kocan zor bir ihtimal de olsa da başka bir bayana göz dikmiş olabilir.

    Aileniz fakru zaruret
    içinde
    harap ve bitap düşmüş olabilir.

    Ey asil Türk kadını, işte bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen
    yuvanı kurtarmaktır.

    Anasının kuzusu olan kocanı adam etmek senin elindedir.

    İhtiyaç duyduğun
    merdane dolabın sol üst köşesinde saklıdır.

  8. Ben bir gelincik çiçeğiyim..
    Sana gül bahçesi vadedemem ben…
    Sadece yeni açmış gelincik çiçeğiyim
    Eline alsan incinirim,

    Yapraklarım solar,
    Ellerinden kayar giderim!…
    İşte bu kadar çaresizim…

    Ama aşılmaz dağların eteklerinde

    Acımasız rüzgara dairenebilirim
    En şiddetli yağan yağmura katlanabilirim
    Ardından gelirse kavurucu bir güneş
    Bunu da aşar, yaşar giderim.

    Ama, ne olur alma beni yerimden.
    Ben sana göre değilim!

    Bir gülün kokusunu, kalıcılığını hisettiremem
    İşte bu durumda hüzünlenirim

    Bırak benim yerim yurdum kıraç topraklar olsun
    Gönlünde olayım
    Sevgin bende daim olsun…

  9. günaydin hatice bacim ben de bi göz attim ve kahvaltiya gidiyorum bugünugruyamam malum yukarda bahsettigin gibikaynanam geliyor ne güzel yazilmis türkkadini gercekten dogru ellerine saglik bacim ben aksam gec saate kadar ayaktaydim bacim ama burda kimseler yoktu olsun ben asimlen bas bas oldum siteyi bekledik neyse umarim güzel bir hafta sonu gecirirsiniz kib. aeo. öptüm

  10. BİRSELİM SANADA GÜNAYDIN.
    BAK YİNE KARŞILAŞAMADIK.NEYSE CANIMSAĞLIK OLSUN.
    BİRDAHAKİ SEFERE İNŞALLAH.
    BİRSELİM GÖZÜN AYDIN OLSUN CANIM.
    MİSAFİRLERİN GELİYORMUŞ. EVET CANIM TÜRK KADINININ
    ASLİ VAZİFELERİNİ YAZMIŞLAR.
    GÜZELİM BE SENDE HASTASIN.TAM DÜZELMEDİN.MİSAFİRLERİN
    ÇOKMU KALCAKLAR.ALLAH KOLAYLIK VERSİN.
    BENDE SENİ ÖPÜYORUM.SANADA GÜZEL HAFTA SONU DİLİYORUM.
    HOŞÇAKAL BİRTANEM. BYE BYE.

  11. ayysu Says:

    hayırlı cumalaar

  12. ayysu Says:

    antikacım valla bande hemen hemen hergün vakit buldukca asi izliyorum ,eşin hakksız sayılmaz asi bitti biz bitiremedik 🙂

  13. ayysu Says:

    ablacım seslenmiiş duymadın kusura ,duysadım hemencik gelirdim 🙂

Bir Cevap Yazın

