asi & demir _kalirmiyim ölürmüyüm

335 Yanıt to “asi & demir _kalirmiyim ölürmüyüm”

  1. meralllllllllllllllllll bacımm seni 4 dk ylamı kaçırdımmm… 😦 anacımm bi dön bi bak arkana….adaşımm canımm sana da kolay gelsinn…seni bu saatte burda görmekk ne güzell…. 😀

  2. canlarımm bende bu aralar pek gelemiyomm… 😦 kusuruma bakmayınn…bi yandan da bayram telaşesii…koşturup duruyomm..bi yandan da hala gribim devam ediyoo..
    ee herkaz nasıll bakemm..umarım herkez iyidir..inş…

  3. cemre Says:

    emelerin birini ugurladik sükür digeri geldi h.g emosumm nasilsin bacim iyimsin yok gi ben burdayimmmmm geleni gideni ugurluyorummmmmm

  4. dün de gelemedimm..dünn günüm vardıı..biraz oraya gittimm…sonra eşimle pazara çıktıkk..yemek bulaşıkk…bi yandan da temizlik yapıyorumm. 😦 yarında gene biraz çarşı işim var ama bakemm çıkabilcem mii.. 😦

  5. ada Says:

    slm kimler var bakemmm ooo 1.emel ve 2.emel abla,meral abla

  6. cemre Says:

    hastamisin emosum gecmsi olsun bacim , bu arada basin sagolsun bacim allah sizlere uzun ömür versinnnn allah rahmet etsin

  7. cemre Says:

    emosss gi daha beni görmedinmiiiiiiiiiiiii ayolllll burdayimmmmmmmmmmmmmmmmm

  8. ada Says:

    ozan hasta mı 😦 geçmiş olsun sevim abla , emel abla sende mi hastasın?

  9. meralllllllllllllllllllllllllllllllll bacımmm şükürr gitmemişsinn.. 😀 canım benimm h.g bende h.b… 😀 iyiyim bacımm..sen nasınn evdekilerr nasıll bacımm…düğün de bitmişş…annenleri de gördünn…senin adına çok sevindim bacımm…evlenen teyzenin kızına da mutluluklarrr….allah mesur etsin bacımm…
    evet adaşımm gitti ben geldimm.. 😀 birimiz gidiyo birimiz geliyoo.. 😀 site boş kalmasınnn… 😀 sende müdavimmm olarakk karşılıyon canım geleni gidennii… 😀 sağolasınnncanım benimm…
    valla özlemişim seni bacımm…senii çokkk öpüyorummm….

  10. cemre Says:

    h.g fatosum nasilsinnnnnnnn ablasi iyimsinnnnnnnnnn

  11. gördümmm meralimmmmm canımmm…görmemii… gııı 😀
    adacımm sende h.g canımm..sen nassınn…derslerr evdekiler nasıllarr..bu arada geçmiş olsun canımm umarım daha iyisindirrr…aman dikkat et canımm…

  12. ada Says:

    geçmiş olsun emel abla nasılsınız?

  13. ozanım hastamıı..aa üzüldüm şmdd..geçmiş olsunn canım benimm..sevsoumda üzülmüştiür..bacımda benim gibi hastalarla uğraşıyorr… 😦 allahım şifa versinn…

  14. cemre Says:

    bend esizi cok özledim emosum evet dügün teyzemin kizinindi güzeldi annemleride gördüm ama hem mutlu oluyon ayrilincada hüzünlü oluyon

  15. ada Says:

    iyiyim ablalarım, evdekilerde bende iyiyim emel abla başın saolsun tekrar daha iyisin inş

  16. cemre Says:

    öyle emosum allah sifa versin bu sene herkes hastalikla ugrasiyor hastalara acil sifalr versin rabbim

  17. sağolasın meralimm ..evet yengemin eniştesi öldüü…ani bi ölümm…gizli kalp varmışş…sabah namazını kılmış adamcazz..kahvaltıda ölüsünü bulmuş eşii…çok samimiyizz..o yüzden hala şoktayım bacımm…inanamıyozz…allah rahmet eylsin başka dicek bi şey yokk…yarın 7 si işte…yarın akşama 7 mevlüdü varrr…bayrma mı geldi bize yoksa ne bilmiyomm…

    sağolsın adacımm…iyi gibiyim iştee…ialaçlarlaa..

  18. ada Says:

    yorumlar 316 😀 meral abla yaptıın klibi 4 qösle bekliyorum 😀

  19. sağolsun canlarımm..evet yaa bu sene hep hastalıklarr…allahım beterinden korusunn…ya bi düzgün yatıp dinlenemiyom ki mertalimm…bi kardeşlerime bi evee…koşturup dururyomm..ıhlkamura duruyom ayaktaa..bi de antibiyotiklerle..boğazlarm şiştii..o da ateş yapıyoo…işte böyle..bayramda geliyoo..daha tatlımı yapamadım inan..kayıbnvalidem aradı buugünn teyzelerle eşimin teyzeleriyel yapıyolarmış baklava..gidemedim inan…artık başka bi tatlı yaparım dedimm…
    meralim ne güzel annenleri de gördün bacımm…evet ayrılmak zsonra çok zor gelmştir..napcan bacımm..sağolsunlar da hasretlik biter baımm….

  20. ada Says:

    yarım saat kadar işim çıktı gelicem inş döndüğümde burda olursunuz

  21. cemre Says:

    hehehehheheh cok sabirsizsin fatosum acarim gi az daha bekle

  22. meralimmm nereye kayboldunn gıı..zazten fazla kalamıcamm…birazdan çıkarımm.. 😀

    adacımm canımm ee sen anlatt..daha ne var ne yok canımm…

  23. cemre Says:

    allah rahmet etsin tekrar bacim demek vadesi o kadarmis ne yapacannn, üzülsekte gideni geri getiremiyoruz malesef ,sende dikkat et kendine bacimmmmmm dedigin gibi ihlamur kaynat ic terle bacim

  24. tamam fatoşumm sen keyfine bak ablamm..seni çokk öpüyorumm by byyy canımm….

  25. cemre Says:

    tmm fatosum öptüm canim seni aeo geldiginde klibi görürsün 🙂

  26. evett bacımm ölüme çare yok meralimm…sağolasın meralimmm…inan işlenirken bilee dinlene dinlene iş yapıyomm… bi cam siliyomm biraz dinleniyomm.. 😀 ayy uyşuğun teki oldum anlıcan bacımm…fazl derine inmedim zatenn bayramdan sonra iyice dip köşe yaparım dedimm..iyileşeyimm dee…işler hep olurr…sağlık önemlii…

  27. cemre Says:

    burdayim bacim burdayim arada msn funda var onunla görüyüsüyom bir yandan evde harp cikti bacimmmmm kusura bakma

  28. evet bende de sayfa ağırlaştıı..baya…neyee meralim sen halledersin sonra.a.. 😀 editörümmmmmmmmm benimmmmmmmm 😀

  29. aa fundaylamıı…slm söyle fındıkkurdumaa benimm…
    harp bi de çıktıı hemii…yerimm ben onlarıı..ee olur öyle şeylerrr…

  30. cemre Says:

    tmm emosum acarim bacim ne demek siz isteyinn yeterki bacimmmmmm 🙂

  31. cemre Says:

    he bacim ya daha yeni aldik tv kumandasini kavga ettiler ben alcam diye yere atip ikiye böldülerrrrrrrr

  32. meralimmm bacımm benim çıkmam lazımm 😦 kusuruma bakmaa…bi yandan yemekle uğraşıyomm..bi yandann perdeleri asmam lazımm… 😀 senii çok öpüyorumm…
    by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrr 😀

  33. cemre Says:

    e emosum yaptinmi tatlilarini böreklerini yapmissindir sennnnnnnnnn 🙂

  34. cemre Says:

    tmm emosum öptüm bacim seni kolay gelsin sanaaaaaaaa gel bacim özletme öptüm görüsürükkkkk

Yorumlar kapatıldı.

