asi & demir _ kalan zamanlar

HAZIRLIYAN :CEMRE

410 Yanıt to “asi & demir _ kalan zamanlar”

  1. cemre Says:

    müjganim sinavin iyi gecmesine sevindim kuzum ee o kadar calisiyorsunuz rabbim emeklerinizi bosa cikarmasin degilmi ins daha iyi yerlere gelirsin mugummmm e artik bize kac gün katilirsin degilmi kuzum senide cok öptüm kuzummmmmm

  2. cemre Says:

    bu arada emosummmmm klibi beyenmene sevindim bacimmmmm bende bunu cok sevdim daha cok müzigi cok güzellll asi müzigi olurda kötü olurmu degilmee 😀

  3. cemre Says:

    sevim bacimmmmmmmm nerdesinnnn hatice sultaniminda dedigi gibi sayfa zor gidiyor giiiiiii sen yeni kilp yapacaktin bacim sayfa acsan bacim bizde su yorumlari var gücümüzle göndermekten heder olduk kurtar bacim biziiiiiii 😀

  4. cemre Says:

    neyse ben cikiyorum ise gidecem aksam görüsürüz cok öptüm sizi byyyyyyyyyyyyyyyy

  5. ada Says:

    aboww bu ne yorum 403 olmuş 😀 sevim abla bi el at artık yorum okumuyorum artık hepiniz iyisiniz dimi

  6. ada Says:

    404. yorum 😀 sevim abla gelmek zorunda kalsın 😀

  7. ta ta taaammm 😀

    merhabaaaaaaaaaaaaaaa 😀
    nasılsınızz canlarımmm 😀

  8. ada Says:

    merhaba duygu abla nasılsın?

  9. ada Says:

    yorum 407 😀

Yorumlar kapatıldı.

