BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

425 Yanıt to “BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN”

  1. duyguu 2 Says:

    YOK ABLA YA NE GEZER ORDAN BURDAN UĞRAŞA URAŞA TESADÜF ESERİ GİRİYORUM NASIL CANIM SIKILIYOR BU DURUMA BİR BİLSENN

  2. cemre Says:

    ama anlamaz fatos bana isi yokta siteyimi takip edecek

  3. duyguu 2 Says:

    SAOL ABLASI ALLAH RAZI OLSUN İYİYİM ŞU AN Bİ PROBLEM YOK

  4. cemre Says:

    hm analdim ya ins bir yolu bulunur kuzummmmmmm

  5. cemre Says:

    yavvvvvvvv ana gralice nerdesin isteriz isteriz sayfa isteriz gel ac daaaaaaaaaaaa

  6. duyguu 2 Says:

    YAA KUSURA BAKMAYIN DA BEN ANA SAYFAYA HİÇ GİREMİYORUM FATOŞCUM Bİ YORUMLARA BAKABİLİYORUM ABLASI O DA BAZI SAYFALARA UZUN ZAMANDIR GİREMEDİĞİM İÇİN SENİN İSİM OLAYINA OYÜZDEN FRANSIZ KALMIŞ BULUNUYORUM

  7. duyguu 2 Says:

    ANA KRALİÇEM GELDİ KAYBOLDU SEN AÇ SAYFAYI ABLA

  8. cemre Says:

    yok tatlum ana gralice bize koclardan sayfa acacakti öyle anlastik simdi acsam olmaz ama oda yok oldu yavvvvvv nereye gittiiiiiiiiiii

  9. duyguu 2 Says:

    HMMM NETİ KOPMUŞTUR BELKİM

  10. cemre Says:

    peki duygum ben sana yeni yaptigim klibin linkini atayim buraya sen izle okeyyyyyyyyy

  11. cemre Says:

    bak izle bakalim duygum ablanin yeni kilibini nasil bulcan imzani atarsin artik 😀

  12. duyguu 2 Says:

    OKEY ABLACIM

  13. cemre Says:

    dinledinmi duygum alo nerdesiniz yavvvvvvvv

  14. cemre Says:

    hatice sultanimda galiba gelen gidende gelemdi özledik ablamu ya gelsede hasret gidersekkkkkk

  15. cemre Says:

    bakin alo millet benim uykum var gelin sabah 4.30 uyanmsim daha uyumadim gözlerim gidiyor heran gidebilirim

  16. ada Says:

    pufff 😦

  17. cemre Says:

    alo bakin cikiyorummmmmmmmm ahanda cikiyommmmmm bakin ayagim sitenin disinda kaldiiiii

  18. cemre Says:

    niye pufledin fatosummmmmmmmmm

  19. ada Says:

    şu büyükleri anlamak ne zor azizim 😦 hayatımın birinci dereceden iki bilinmeyenli denkleminde x annem y babam 😦 şu denklemi çözen beri gelsin

  20. cemre Says:

    ahanda ciktim sayfa beni deli etti yorumu itiklemekten iflahim kesildi bu uyku halimleeee gözler sag sol yapiyor yani hakimiyetimden ciktilar o yüzden ben bu gecelik kacayim haydi hepinizi cok öptümmm duygum tekrar gecmis olsun askim ins bir daha olmasin dikkat et kendine hadi byyyyyyyyyy aeo kib sizi cok seviyorummmmm arv kib bybybybybybybybybyby

  21. ada Says:

    bye abla bye

  22. sevim Says:

    geldimmmmmmmmmmmmmmmmm

  23. sevim Says:

    amnin kimler gelmisssss.canlar yaa annemle kamerada konusuyorduk.duygum ablasi cok gecmis olsun.meger sen ne atlatmissin.cok sükür düzelmissin.tavsiyelerinede cok katiliyorum evet dikkat etmmemiz lazim.fatosum ciragim sen daha burdamisin.meralim ne o giiiiiiiiiiii erkenden gitmissin.hayirdir daha saat kac.anlasildi bacim sohbetim sarmiyor seni anlasilan :)sanada tatli uykular bacim.

  24. sevim Says:

    neyse bende sayfa acip geliyom o zaman.

Bir Cevap Yazın

