NICE GÜZEL BAYRAMLARA

377 Yanıt to “NICE GÜZEL BAYRAMLARA”

  1. emel Says:

    eeeeeeeeeeeee başka ne bekliyonuz kanal dedenn hep dizimize haksızlık yaptıııııııı ginede yapıyo insan onu daha güzel bi saate koyarrrrrrrrr gerçi onun kasti tugba büyüküstüne ıhlamurlar altındayıda o saate veriyodu geçen yazz

  2. sevim Says:

    hehehehe meralimmm doktorlar derken diziden bahsetmiyom :)kanal d de doktorlar adli program yapiliyor.oda 7.30 basliyo.o yüzden sordum saat kacta asi diye :)o saate ben bakamam bacilarim.cocuga 6.45 kalkiyom.anca kahvaltisi yemegi derken bucuk oluyor.o zamanda bitiyo :)netten bakim daha iyi 🙂

  3. cemre Says:

    sevim gi desene ben senden erken kalkiyommmmmmmm 😀 netten ama tv daha bir zevkli oluyor gözdem biel izliyor kacirmiyor bak yigit emir gece ugrastirdigi halde

  4. sevim Says:

    eger ögeln koysalar bakilir bacilarim.mesela kanal d genco dizisini yayinliyordu öglen bakmama ragmen tekrar baktim.hele asiyi koysa ooooo yine reyting rekorlari kirar.ama ne yapyiorlar arka sokaklari veriyorlar öglen.

  5. cemre Says:

    sevimm gi msn mesaj biraktim bir ara bak oku ve üzerine düsen görevi uygula okey 😀

  6. emel Says:

    evet ya bari tel edelim o saate alsınlar asiyi he aynı gün hepimiz arasak belki dikkate alırlarrrrrrrrrrr

  7. sevim Says:

    masallah gözdeme.demek yigidimize kalkiyor zaten gece,birde asiyemi kalkiyo.haklisin meralim tv de daha güzel ama ben kalkamam bacim.ben zor cocuga kalkiyom heheheheh 🙂

  8. cemre Says:

    ay vala gidip gelip arka sokalri koyuyolar ayni seyi isitip milletin önüne koyuyolar bizim adamda izliyor

  9. sevim Says:

    bakayim giiiiiiiiiiiii.ne yolladin.dur bakip geliyom

  10. emel Says:

    benimde tmm kalktıgım saate denk geliyo saat 7 de kızı servise bindiriyom ondan sonra izlerim 🙂

  11. sevim Says:

    eee baska baska gut gut gutmusunuz :)anlatin birseyler yaaaaa

  12. emel Says:

    gut gutuz bacım ne olsun sen nasılsınnnnnnnn

  13. sevim Says:

    canlar ben cikiyom.biliyom hizli cikis yaptim :)ama güzellik uykum saatim geliyooo.hepinizi cok öptüm.yarin görüsmek üzere.byee

  14. emel Says:

    herkese hayırlı geceler a.e.o bacılarım kocaman öptüm sizi byyyyyyyyyyyyyyy

  15. cemre Says:

    bende cikiyorum herkese iyi gecelerrrrrrrrrrrrrr

  16. ela_nur Says:

    GÜNAYDIN GÜNAYDINNNNNNNNNNNNN ÇOK ÖZLEDİM KAPILARI AÇMAYI
    HEPİNİZ İÇİN BOL HAYIRLI BİR GÜN OLUR İNŞALLAH HATİCE ABLAM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN MİDEN AĞRIYORMUŞ GEÇMİŞ OLSUN KADİFEM BENİM
    BİRSELİM HOŞBULDUK HAYATIM SENİDE ÇOK ÖPÜYORUM BACIM HASTALANMIŞSINIZ ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM

    BU ARADA 1 AYLIK BİR ÖZET İSTİYORUM (BU BİR EMİRDİR 😀 ) KİM NERDE NELER OLDU ARTIK KİM YAZARSA ,BİLİYORSUNUZ BEN YORUMLARI OKUMADAN DURAMAM 😀 AMA 1 AYI OKUMAK ÇOK ZOR OLACAK PAŞAMIN YORUMLARINA TEK TEK BAKICAM ONUN İÇİN SAYFA AÇTIĞINIZI BİLİYORUM

  17. ela_nur Says:

    DUYGU Diyor ki:
    27/10/2009 11:48

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 😀 tehdit ediyosunnn beni demek enerjimmm 😀
    yakalarsammmm 😀 diyosunnn nerde gözdeee yaa 😀
    ustaammmm şiddett var 😀

    ay ne güldüm yaaaa 😀 😀 😀 yorum okumayı nede özlemişim
    yiğitin sayfasını yarıya kadar okudum hepinize bütün canlarıma güzel dilekleriniz için ve yanımda olduğunuz için çok teşekür ederim hepinizi ayrı ayrı öpüyorum ve çok seviyorum inanın bendeki değeriniz bir kat daha katlandı şimdi kalkıyorum dünden buyana kimseye rastalayamadım ama sağlık olsun görüşürüz inşallah ben oğluşumu doyurayım müsadenizle……………………

  18. karşıyakalı Says:

    GÖZDEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  19. karşıyakalı Says:

    CANIM GÜZEL BACIM SENİ KAÇIRDIMMI

  20. karşıyakalı Says:

    YİĞİDOMUN ANASI NASILSIN BİRTANEM.
    YA DÜN BEN ÜŞÜTTÜM HERHALDE.MİDEM RAHATSIZLANDI.BİR AĞIRLIK VARDI.AKŞAM HİÇ BİRŞEY YEMEDİM .SADECE BİR BARDAK SICAK SU İÇTİM YATTIM.ŞİMDİ İYİYİM ÇOK ŞÜKÜR.
    SEN OĞLUŞUNLA NE YAPIYORSUN.
    YİYİDOMU ÜZMÜYORSUN DEYİLMİ 🙂

  21. karşıyakalı Says:

    BAK GÖZDEMİ GÖRÜNCE GÜNAYDIN DEMEYİ UNUTTUM.
    GÖZDEM SANA FATOŞ ÖZET YAPSIN .O GÜZEL ÖZET YAPIYOR. 🙂

  22. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM .HAYIRLI SABAHLAR.
    HERKESE GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMELERİNİ DİLİYORUM.
    ŞU ANDA GENÇERİM SINAVDADIR.
    ALLAH KOLAYLIK VERSİN.SU GİBİ AKSIN GEÇSİN.
    İNŞALLAH SINAVI KAZANIP YEDEK SUBAY OLUR.HEM MAAŞINI ALIR,
    HEMDE ASKERLİĞİNİ YAPAR.
    ALLAH HAYIRLISI NE İSE ONU NASİP ETSİN.

  23. karşıyakalı Says:

    BEN BURALARDAYIM SESLENİRSENİZ DUYARIM,TAMAMMI.

  24. ela_nur Says:

    ablammmmmmmmmmmmmm burdamısın yeni oturdum sabah kapıları açıp çıktım oğluşum mamasını yedirdim geldim ama şimdi yine mızmızlanıyor 😀

  25. ela_nur Says:

    asi başlayacak D MAX de 10 :30 12:30 arası yayınlanıyor hafta içi hergün bende tabiki kaçırmıyorum 😀 şuan 30. bölümdeyiz bana müsade 12:30 d gelirim öpüldünüzzzzzzzz

  26. karşıyakalı Says:

    TAMAM GÖZDECİM.BİZDE D MAX YOK.AKLIMA GELİRSE
    SABAH ERKENDEN KANAL D YE BAKIYORUM. BENDE SENİ ÖPTÜM.

Bir Cevap Yazın

