ASI&DEMIR CARESIZIM

436 Yanıt to “ASI&DEMIR CARESIZIM”

  1. günes Says:

    emelimmm seninde esin iyidir insallah
    baska astaniz daha mi var bacimmmmm

  2. bendede yavaş gidiyoo bi el atın sayfaya bacılarr…zor gidiyo aylamın dediği gibi..
    sevosumm çikolata soslu üzümlü kek yaptımm…sizlere de kestim onaa göre..ee çayı ya da kahveyi de biz zahmet biriniz yapın artıkk…benden bu kadar 😀

  3. günes Says:

    hehehe ben yaparim hemide tecrübe sahibi olurum bu arada cok siyah cay yapmiyom daaaaaa 🙂 🙂

  4. sağol aylamm..evet eşim rahatsızdı ama iyi şmd…benimde belim tutlmuştuu…bende iyi sayılırım canımm…

    evet yaa bende tüm hastalarımıza şifa diliyorumm….duygu nasıl oldu canlarr bi haberiniz varmı..ben kaç gündür yorum falan okumadımm..umarımm o da daha iyidir…

  5. sevim Says:

    sevindimiyiye gitmesine emosumm.fenerin haline gelince hehehehehe sonu yaman heheheheh :)ama halen lideriz sen ona bak:)

  6. cemre Says:

    sevim gi aciyonmu sayfaaaaaaaaaaaaaaaa nerdesinnnnnnnnnnnnnn

  7. sağol sevsosumm…hastamız iyiye gidiyo…fenere de bi laf ettirmezsiniz…3 haftadır sürünüyonuzz…başkanınız bile dlerdii..siz taraftarlarda tık yokk.. 😀 asıl ben yerim senin bu lafınıı… 😀

  8. cemre Says:

    duygu kac gündür yok bacim en son gördügümde sükür iyiydi ama sonrasindan haberim yok belki derslerden geri kaldiysa telafi ediyordur

  9. sevim Says:

    benim yorumlar iyi gidiyor bacilarim :)kac yorum olmuski.

  10. sağooll aylammm çaylar içinn…ee meralle sevsosumda artıkk servis yaparr…imece usulüü…ee keyif yapcaz yaa.. 😀
    sayfaa baya ağırlaştıı canlarr…bi el atın gariii.. 😀

  11. günes Says:

    haaaa iyi emelim sevindim bakkkk beline dikkat et bacimmmm yeleyini cikartmiyon dimiiii 🙂 buarada yeleyinin rengi ne seni bir hayal edeyimmm bacimmm meralinki siyah benimki crem rengi 🙂

  12. aman meralimm iyiy olsundaa..merak ettim de ondan dedim meralimm..duygumm iyi oll ablasıı….balımm .. 😀

  13. cemre Says:

    ula sevim kendini ne düsünüyonnn seninkiler iyi gidiyor müsteriye hizmet böylemi önce müsteriyi memnun edecen bak onlarinki gitmiyormus abovvvvvvvvvv 😀 ne pinti hatunsun 😀

  14. sevim Says:

    hahahahah emosummmm olur böyle seyler haticeye degilll neticeye bakaccan hehehehehehehe 🙂
    bakiyomda bir iki mac aldinizda yüzünüz gülüyor 🙂

  15. günes Says:

    sevim giiii 410 oldu bacim sen allah bilir daha hazirlik bile yapmadin gene merale kaldi desene bacimin iciiiiiiii

  16. cemre Says:

    heheheheheheheheh aylam benim daha yelektesin hehehehehehehehehheeh

  17. benimm yeleklerimm yeşill…kremm…ama ben daha çokk dar hırkaları seviyorumm aylamm…şmd de annemin almanyadan getirdiğii spor bi hırka var üzerimde…altt tada eşofmann… :d komşum almış bayram hediyesii…onu giydimm… 😀 çorapsız zaten gezmem..işte böyle…

  18. günes Says:

    duygumun nesi varrrrrhehehe bidakka hangi duyguyu diyonuz onuda söyleyin karistirmayayim 🙂

  19. günes Says:

    hehehe cok güzel emelim bak iyi bir hayal kurabildim sanki tam karsimdasinn 🙂 🙂

  20. nedir bu yelek muabbeti anladım bacılarr…anlatrın sonrra… 😀

    sevosummm gülerizz tebii..kırmızı şeytanları bile evinde yendikk naberr..gerçi siz ilk önce yendiniz ama olsunn.. 😀 ben bakıyomm sevosumm hatce ablama da neticeye dee…bakemm ne olcak sen sonundaa…

    aylamm sevosumm şmd bana laf yetiştiriyuo pambihimm…sayfaylada ilgilenir birazdann… 😀 dimi ana kraliçemnmm…

  21. cemre Says:

    emelim annen geldimi döndümü yoksaaaaaaaaaaaa

  22. ayy aylamm canım benimm bende sizleri karşımda hayal ediyorum yazarkenn…hepinizi biliyomm..ama sizz beni bilmiyonuzz.. 😀 aylamm senin hayalinde benim kafa yoktur herhalde..sadece kıyafetlerr.. 😀

  23. sevim Says:

    hehehehehehe demi meralim haklisin.önce müsteri dogru diyon bacim :)o zaman sen müsterilerimizi menun et :)duygu derken duygu 2 diyonuz demi :)iyi.son geldiginde öyle demisti.tekrar gecmisolsun ablasi

  24. cemre Says:

    ayla anlat bacim yelek olayini 😀

  25. hayırr meralimm bu ayın 27. sinde babmla geliyolarr bacımm..bugüğn tel etti 2 saat konuştuk teldee 😀 merak etmiş nasıl oldumuu…işte alışveriş bi yandan da temizlik yapıyomuşş… gelcekler hayırlısıylaa.. 😀

  26. aylamla benim yelek böyle değil canımm..ama bu da güzelmiş..benim ki biraz daha boll…kayınvalidem ördüü…birini de ananemm ..

  27. ee daha nassıznı bakemm..gutsunuz inşş… 😀

  28. günes Says:

    allah kavustursun emelimmmm anne baba hasretini iyi bilirimmmm

    duygum canim benim cok gecmis olsun ablasiiiii insallah daha iyisinnn

    hehehe merallll giii yelek maceramiz cok hostu ama nasil baslamisti unuttum giiiiiiii

  29. sevim Says:

    evet emosum bir biz seni bilmiyoz :)ama artik birgün göster kendiniii :)giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  30. alooo nereye kayboldunzuzz gıı….
    bu arada aylamm tubamızın fragmanı getirmişinn canımm..izledimm sağolsınn…bende giderimm bi vizyona girsinn…

  31. günes Says:

    gutuz emelimmmmmmm cok sükürrr
    simdi benim büyük kiz dusa girdi beni birazda cagirir anne gel diye sacini tarayip kurutuyorummmmm

  32. cemre Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/12/06/asi-demir-_-hasretim/#comment-138106 gelin canlarim gelinnnnnn hasretimmmmmmmmmmmmm offfffffffffffff

  33. sevosss bacımm ben gizemli bi bayanımm..sen öğrenemedin beni daha…anacımm kardeşimi bekliyomm resim koysunn pc yee… 😀

  34. sevim Says:

    ne mutlu sana emosum desene hasretlikmbitiyor.balki bende türkiyeye giderim.yarin bilet fiatlarini sorayim bir uygunsa neden olmasin 🙂

  35. cemre Says:

    seviim gi sen daha burdamisin gec gi diger odaya 😀

Bir Cevap Yazın

