asi & demir _ hasretim

297 Yanıt to “asi & demir _ hasretim”

  1. emel Says:

    meralim eskileri deşme bacım şimdi kurtar sen beni 🙂

  2. cemre Says:

    sevim nerdesin gi yoksa emele inanmadinda net basina corapmi ördü emelin beduasinimi aldin aloooooooooooooo

  3. emel Says:

    bak bacım inanmadın benim netin gitttigini sende yaşadın balım nasılmış 🙂

  4. cemre Says:

    tmm gi kurtaricam dedimya sen merak etme gir kanatlarimin altina himayamdesin iri kemik anca kemiklerini bileylesin dursun birsey yapamaz 😀

  5. sevim Says:

    ciragim gitmis.tmm fatosum sen üstüne düseni yaptin :)tatli rüyalar abalsi.meralim merak etme unutmadim o günleri :)o yüzden hemen iskenceye baslamadim hahahahah :)hatirdan dolayi.sende hemen yumusuyorsun sayin editör hanim :)hani basta sen cezalari keserdin :)ne olduu :)neyse bu seferlik affedildin.ama bir daha olursa meralinde kurtaramaz heheheheheh :)o kadarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 👿 🙂

  6. cemre Says:

    hehehehehhehehe evet emelim bak allahin sopasi yokki nasil pustu sevim bacim muhahahahahahahahah

  7. emel Says:

    ii geceler fatoşum ortalıgı karıştırdın yatmaya gittin demi cadıııııııııııı:)
    şaka balım tatlı rüyalarrrrrrrrrr

  8. sevim Says:

    hahahahahah yerim bensizi :)ama emelim bak ben hemencikte geldim ama :)ay o degilde netten bahsettik uctum heheheheh :)kizlarr emel biz cem icin gözyasi dökerken simdi samanyolunda gördüm onu.hemde kadinla öpüyüyordu.hangi kadin derseniz meral hani kocasi ölmüstü ya o kadinla.

  9. emel Says:

    meralim sevimim kolay kolay pusmaz kızdırma gıııııııı şimdi ikimizide yiyecekkkkkkkk:)hazır sakinlemişşşşşşş:)

  10. emel Says:

    bende diyomki ezel çoktan bitti bu sevimnerde o bide atvede samanyoluna dalmışşşşşşşşşşş bende burda sevim diye kendimi öldürüyommmmmm:)

  11. sevim Says:

    kanatlarinda cok güzelmis meralim :)iyi sar emelimizi :)mazallah kemik falan batar heheheheh :)pusmakmi ben hahahahahahahahah ay cok güldüm :)kimden acep 🙂

  12. cemre Says:

    evet yaa sevim bende gördüm fragmani ya dedim sevim sen agla cem icin bak cem hüri diyecegim gerci hüri degil zebani diyeyim 😀 muhabbeti artirmis o degilde nasil oyanmsi o rolu hic yakismamis bence birde kadin yasli ondan pehhhhhhhhhhhh igrenc

  13. sevim Says:

    emeli dinleeee meralllllllllllllllllllllllllllllllllllll :)bak nasilda bilir bacisini :)heyttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt o kadarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 🙂

  14. cemre Says:

    kkimden oalcak bu bünyeden herhallllllllllllllll ne sandin birseymi dedin duymadimmmmmmmmmm 😀

  15. cemre Says:

    hostttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt sende kemik varsaaaaaaaaaaaaa bendede bilek gücü var ne sandinnnnnnnnnnnnnnnnn 😀 geri bassssssssssssss geri bassssssssssssssssssssn:D

  16. sevim Says:

    demi meralim hic olmamis bu rol cem´e.bende igrenc dedim.emelim giiii yaziyomya :)baktim tekrari var samanyolunun.bir bakayim dedim.ama sizede yaziyom giiii :)ha özcan denizede bu sac cok yakismis.neydi o inekyalamis gibi saclarini yatiriyordu 🙂

  17. emel Says:

    tmm bacım kavga etmeden dövüşün ben aradan kaçsammı acaba şimdi araya girmek olmaz:)ayıp olur bacımlarım sizeee:)

  18. cemre Says:

    bak heleeeeeeeeeeeeeee ayip olurmus giii biz kimin icin kavga ediyoruz surda amanimmmmmmmmmmmmmmm ne diyor buuu hatun yahuuuuuuuuuuuuu 😀

  19. emel Says:

    burdayım bacımmmmmmm yazıyom gıııııııııııııı netim atarsa onada bişey diyememm balım:)

  20. emel Says:

    meralim işimi biliyom bacım ne yapayım yoksa arada dayak yiyecem::)

  21. cemre Says:

    sevimm bacim bakiyorum pir dikkatsin nerelere dikkat etmissin valla be pek incelemdim özcani 😀

  22. sevim Says:

    hahahahahahahahahah yiyecem seni meralim sen dur :)demek bilek gücü HEHEHEHEHEHEH :)ben o bilegiiiiiiii alirrrrrrrrrrrrrrrrrrrr öperim :)emelim bak meralim senin icin kendini feda ediyor sende kacayim diyon :)gel aradasin zaten :)birazdan beraber kacariz heheheheh 🙂

  23. sevim Says:

    eeeeeeeeeeeeeee kimin bacisiyim :)senden ögrendim ayrintilara dikkat etmeyi heheheheh 🙂

  24. emel Says:

    meralim sevimimden kaçarmı bacım dikkatlidir ooooooooo:)

  25. cemre Says:

    heheheheheheheheh tm bacim bende senin iri kemiklerini öperimmmmm 😀

  26. sevim Says:

    öyle kacmak yokk balammmm :)sende siper et kendini odur bir kemigim size dogru geliyooo heheheheh 🙂

  27. cemre Says:

    hehehehehehehhehe evet sevim bak san aiyi seyler ögretmisim afferim bacim her zaman böyle ol 😀

  28. emel Says:

    yok kızlar kaçmama merak etmeyin işte burayımmmmmm gelin ne yapcaksanız yapınnn 🙂

  29. sevim Says:

    hahahahahah güzel öp ama :)hehehehehe :)ay bugün doktorda bir konusmaya tanik oldum.ama ne konusma heheheheh :)anne kiz konusmasi.bilmiyorlar benim türk oldugumu :)ay zor tuttum kendimi

  30. emel Says:

    allahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh geldi kemigin biri başıma ama iiyim merak etmeyinnnnnnnnn:)

  31. cemre Says:

    tmm emelim nemi yapsak sana mesela bir türkümü cigirsak yada horonmu teptirsek 😀

  32. emel Says:

    aaaaaaaa kavgamı ediyolardı bacım ana kızzzzzzzz:)

  33. sevim Says:

    siyirdi gecti desene :)o kemigim önemsizdi.o yüzden firlattim.önemliler isabet eder ona göre 🙂

  34. cemre Says:

    ne konusuyordularki bacim

  35. sevim Says:

    yok emelim ama burda anlatamam 🙂

  36. sevim Says:

    emel msn gel bacim.cabukkk

  37. emel Says:

    tmm msneye gellelim bacım zormu :)çatlarız şimdi biz meralle demi meralimmm:)istersen yarınada bırakabiliriz senin güzellik uyku satin geliyo balımmmm

  38. emel Says:

    geldim bile bacım 🙂

  39. cemre Says:

    kizalr ben msn düstüm anlatmayin ben gelene kadar

  40. emel Says:

    herkese ii gecelerrrrrrrr netim sinir etti benim gine gidip geliyoooooooooo görüşürüzzzzzzz meralim sevimim ikinizide kocaman öptüm bacılarım a.eo. byyyyyyyyyyy

  41. emel Says:

    hatice ablam ve sabha şekerleriiiiiiii sizleirde kocaman öpüyorum görüşüzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  42. cemre Says:

    neyse herkese iyi gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  43. herkese hayirli rüyalar güzelsitemin hos insanlari

  44. kapiyi iyi kapatamamissin meralim ben girdim vede ciktim hepiniz misil misil uyuyor dunuz kaldirmayim kimsecikleri dedim neyse allah rahatlik versin gününüz aydin olsun hepinizi cok öptümmmmmmmmmmmmm

  45. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.
    HAYIRLI SABAHLAR.HERKESE ÜZÜNTÜSÜZ,ELEMSİZ VE KEDERSİZ
    BİR GÜN GEÇİRMELERİNİ DİLİYORUM.
    PEYGAMBER OCAĞIDA DEDİĞİMİZ ASKER OCAĞINDAKİ BÜTÜN
    EVLATLARIMIZI ALLAHA EMANET EDİYORUZ.
    HEPİMİZİN YA KARDEŞİ YA EVLADI MUHAKKAK BİR YAKININI
    ASKERE GÖNDERDİ,GÖNDERECEK.
    YAKINDA GENÇERİMİZ GİDECEK.
    BENİM SİNANIM GİDECEK.
    RABBİME EMANET OLSUNLAR.GÜLE OYNAYA GİTTİKLERİ GİBİ
    ANALARININ KOLLARINA GÜLE OYNAYA GELSİNLER.

  46. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN EMELİM
    GÜNAYDIN BİRSELİM SİZEDE HAYIRLI SABAHLAR.
    BENDE SİZLERİ ÖPÜYORUM CANLARIM.

Bir Yanıt Bırakın

