TOKATTA SEHIT VERILEN 7 ASKERIMIZE ALLAHTAN RAHMET AILELERINE SABIR DILIYORUZ: ULUSUMUZUN BASI SAGOLSUN

429 Yanıt to “TOKATTA SEHIT VERILEN 7 ASKERIMIZE ALLAHTAN RAHMET AILELERINE SABIR DILIYORUZ: ULUSUMUZUN BASI SAGOLSUN”

  1. ada Says:

    sLm abimi görürüm belki die çıkmadan bakıyım dedim ama gelmemiş 😦 servis gelmek üzere ben çıkıyım kib bb

  2. karşıyakalı Says:

    AMİNNNNNN CANIM AMİNNNNN.

  3. karşıyakalı Says:

    GÜLE GÜLE FATOŞUM.
    ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN.

  4. ada Says:

    hatice abla nasılsın?coq öptüm seni bye

  5. hopssssssssssssss selam millet

  6. cemre Says:

    gencer h.g kardesimmmmmmm askerimmmmmmmmm 🙂

  7. alooooo

  8. cemre Says:

    tmm la burdayikkkkkkkkkkkkkkkkk

  9. cemre Says:

    aloooooooooooo millet burdamsinizzzzzzzz ses denemeeeeeeeeeeeee

  10. deme la öğle tuhaf oluyom 😀

  11. cemre Says:

    ee gencerrrrrrrrrrrrrrr nasilsin pasamu iyimsinnnnnnnnnnn heyecan varmi heyecannnnn 😀

  12. bennnnnnnnnnnnnnnnnn geldimmmmmmmmmmmmmmmmmm

  13. cemre Says:

    müjganim h.g canim nasilsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  14. hoşgeldinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    olmamı dabiki var 😀

  15. müjüüüüü nasilsunnnnnn

  16. cemre Says:

    ya simdi ben sayfa acsammi yoksa sevim baimi beklesem cünkü oda askerimiz icin klip yapmistiiiiii ne dersiniz.
    EN BÜYÜK ASKER BIZIM ASKERRRRRRRRRRRRRR PASA ASKERRRRRRRRR 😀

  17. cemre Says:

    ya p degilde ablam nereye gitti yoksa yine nettenmi düstü sanki fatosuda gördüm ben hayalmi gördüm yoksammmmmm

  18. karşıyakalı Says:

    GENÇERİM
    BU SİTEYE GELELİ MARTTA BİR SENE OLACAK.
    BEN SENİN SAYENDE ÇOK GÜZEL ARKADAŞLIKLAR EDİNDİM.
    BU ARKADAŞLIKLAR İNŞALLAH BİR ÖMÜR BOYU SÜRECEK
    DOSTLUKLARA DÖNÜŞÜR İNŞALLAH.
    BİLİYORSUN BU ZAMANDA KOLAY KOLAY DOST BULUNMUYOR.
    HERKESLE ARKADAŞLIK YAPILIR AMA DOSTUN YERİ BAŞKA.
    SEN VE DİĞER BACILARIM CANLARIM İNŞALLAH ÖLENE KADAR
    BİRBİRİMİZLE İYİ GÜNDE VE KÖTÜ GÜNDE BİRBİRİMİZE DOST OLARAK KALIRIZ.BUNU CANI GÖNÜLDEN İSTİYORUM.
    SANA BİRDAHA TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    GENÇERİM
    SEN BENİM UZAKLARDAKİ YÜZÜNÜ GÖRMEDİĞİM OĞLUMSUN.
    PEYGAMBER OCAĞINA GİDİYORSUN,RABBİM SENİ KORUSUN
    HAKKINI HELAL ET,VARSA BENİMDE SENDE BİR HAKKIM,
    YERDEN GÖYE HELAL OLSUN.
    SAĞ SELAMET SENİ GÖNDERİYORUZ,
    İNŞALLAH SENDE GELDİĞİNDE SAĞ SALİM BİZİ BULURSUN.
    KUŞLARIN KANADIYLA,GÜLLERİN KOKUSUYLA
    SANA SELAM VE SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM
    YOLUNDA ,BAHTINDA AÇIK OLSUN BİRTANEM
    GÜZEL GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM.
    ALLAHA EMANET OL YAVRUM,SENİ TESKEREYLE BURDA BEKLİYORUM.

  19. vışşş buda bi sayfa .ne gereyi var o kadar sayfaya 3 sayfa olcak bununla birlikte.o zaman şöyle yapın bence biriniz şimdi açsın diğeride yarın açar
    zaten yarında nete gircem.zaten burda videolar açılmıyo.yarın ikisine birden bakarım atık.olurmu?

  20. karşıyakalı Says:

    MERALİMMMMMMMM TELEFONUMU DUYDUM .BENDE YAZI YAZIYORDUM.

  21. cemre Says:

    ay ablam ya sen yazimi yaziyordun heheh bende sana cagri atiyom acaba genceri görmedimi diye 😀

  22. karşıyakalı Says:

    GENÇERİMMMMM HOŞGELDİN .

  23. cemre Says:

    tmm la öyle olsun o zaman ben gidip sayfa acap geleyim sakin kaybolmayin kaybolani cizerim 😀 bu arada mügü simdiden kendini cizilmis bil nerdesin aloooooooooooooooo 😀

  24. karşıyakalı Says:

    MÜJGANIM MERALİM GENÇERİM HOŞGELDİNİZ NASILSINIZ.

  25. cemre Says:

    ha gencer bu arada duyuru sayfasi yorumalra kapali pasam yani bu sayfa sehitler icin .hem senin icin 3 sayfa acmisiz cokmu 🙂

  26. karşıyakalı Says:

    AÇ MERALİM BU SAYFADA YAZILAR ÇOK ZOR GİDİYOR.

  27. canım ablam ne demek varsa bir hakkım her zaman helal olsun.çok teşekkür ederim allah razı olsun

  28. sağol abla sen nasılsın.

    evet ben duyuru sayfasını kastetmiştim yanlış yazmışım özür.

Bir Cevap Yazın

