BU VATAN VE BIZLER SENINLE GURUR DUYUYORUZ GENCER PASA SANSIN BOL OLSUN

Hazirlayan :Cemre

581 Yanıt to “BU VATAN VE BIZLER SENINLE GURUR DUYUYORUZ GENCER PASA SANSIN BOL OLSUN”

  1. karşıyakalı Says:

    MERALİMMM HOŞGELDİN CANIM.
    AMA BEN GİDİYORUM.
    ALIŞ VERİŞE GİDELİM YAĞMUR DURDU.
    GEÇ KALMAM CANIM.
    GENÇERİMİ YALNIZ BIRAKMAMIŞ OLDUM İYİ HADİ.
    ÖPÜYORUM İKİNİZİDE.BYYYY

  2. teşekkür ederim abla allah her ikinizden razı olsun.sizde allaha emanet olun.kendinize iyi bakın.

  3. cemre Says:

    gencerimmmmmmm canin sagolsun pasam su an diyecek birsey bulamiyorum yolun acik olsun pasam seni cok özlüyecegiz dualarimiz seninle 😦

  4. neyse arkadaşlar görüşemediğim bütün arkadaşlar sizde allaha emanet olun kendinize iyi bakın.benim atık çıkmam lazım.en kısa zamanda tekrar görüşmek ümİdiyle allahaısmarladık.

    BİR GÜN MUTLAKA, MUTLAKA DÖNECEĞİM….

  5. cemre Says:

    biliyorum pasammmm biliyorumm 😦 😦 😦

  6. ela_nur Says:

    hu huuuuuuuuuu ben geldim hemde bir süprizle 😀 paşam askere gitmeden yiğenini görsün diye yükledim resimleri pc ye şimdi söyleyin bakalım kim görmek istiyor küçük paşayı bannakları göreyim 😀

  7. ela_nur Says:

    olamazzzzzzzzzzzzzzzz gençer çıktınmı ya ben geçmi kaldım 😦 😦 😦 😦

  8. emel Says:

    ay gençerim ablam yolun açık olsun allah emanet olun canım kardeşimmm hakkında hayırlısı olsun dualarımız hep sizle olcak hayırlı teskereler su gibi geçer inşallah bi bakmışız kardeşimiz gelmişşşşşşşşşşşş

  9. ela_nur Says:

    neyse mail atayım elbet görür ya çok üzüldüm şimdi neyse emelim hg bacım nasılsın bitanem

  10. emel Says:

    ben istiyom bacımmmmmmmm parnakkkkkkkkkkk:)
    gözdem nasılsn bacım bende yetişemedim galiba gençereeeeeeee

  11. ela_nur Says:

    msn ye gel ozaman sayın assolist 😀 bak aylamdan sonra ilk sen göreceksin

  12. emel Says:

    bende üzüldüm ama olsun vatan bizim vatanımız hayırlısıyla askerligini yapıp döncek kardeşimizzzzzzzzzzz

  13. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyy gözdemin bebeşini gördümm çok tatlı yanında olupta yiyesim geldiiiiiiiiiiii allahım bagışlasın onaaaaaaaa

  14. ayysu Says:

    MERHABALARRRRRRRR

  15. ayysu Says:

    GENCER GİTTİMİ ŞİMDİ 😦 BEN AZ ÖNCE MSN DE KONUŞTUM HİÇ BİŞİ DEMEDİ YANİ HEMEN GİDECEĞİNİ SÖYLEMEDİ BENDE ÜZÜLDÜM ŞİMDİ 😦 GÖZDECİM SENİDE KAÇIRDIM GALİBA KÜÇÜK PAŞAMIN RESMİNİ GÖRDÜM AMA YAVRUM ÇOK TATLI YERİM BEN ONU ,ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTMEK NASİP ETSİN ARTIK ,UZUN YOLDAN GELDİ BİRAZ DİNLENDİKTEN SONRA TEYZELERİNİN ELİNİ ÖPMEYE BEKLİYORUZ
    GÖZDECİM BENİM İÇİN ÇOK ÇOK KOKLAAAA

  16. zEhRa Says:

    slmmm

  17. karşıyakalı Says:

    SELAM CANLARIM.
    GENÇERİM GİTTİ.HEPİMİZE ALLAH KAVUŞTURSUN.
    GENÇERİMMMMMM TABİKİİİİİ MUTLAKA DÖNECEKSİN.
    ALLAHIN İZNİYLE.SENİ BURDA BÜTÜN BACILARIN BEKLİYOR.
    DUALARIMIZDA OLACAKSIN.

  18. karşıyakalı Says:

    SEVGİLİ EDİTÖRLERİMİZZZZZZ
    SAYFA ÇOK AĞIRLAŞTI.DEĞİŞTİRİRSENİZ İYİ OLACAK BENCEEEEE.

  19. günes Says:

    merhaba cicisler anca gelebildim ama tabi gencer kardesim ayrilmis sitemizden yetisemedim kardesime 😦
    canim kardesime hayirli yolculuklar diliyorum sansi bol olsun bizler dua edip beklemekten baska birsey elimizden gelmiyorrrr en kisa zamanda görüsme ümidiyle hosca kal allaha emanet ol ve kendine iyi bak canim kardesimmmm

  20. karşıyakalı Says:

    YİĞİT EMİR SULTANI GÖRDÜM.ÇOK TATLI MAŞALLAH.
    ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN.CANIM BENİM,YERİM ONU BEN.

  21. zEhRa Says:

    nerde gördün facedemi hatçem fotosu varmı bakim

  22. zEhRa Says:

    nse yemeğe çağırıyolar bb

  23. karşıyakalı Says:

    CANLARIM NERDESİNİZZZ.

  24. karşıyakalı Says:

    KİMSELER YOK GALİBA HERKESE İYİ AKŞAMLARRR.

  25. GENCERİMM
    GÜZELL KARDEŞİMM SENİNLE VEDALAŞAMADIKK AMA UNUTMAKİ HER ZAMAN AKLIMIZDA VE KALBİMİZDE OLUCAKSIN…DUALARIM SENİNLE ABLACIMM…YOLUN AÇIK OLSUNN..
    HAYIRLISIYLA GİDİP GELMENİ DİLİYORUM CANIM KARDEŞİMM..
    VATAN BORCU NAMUS BORCU..HER TÜRK EVLADININ MUKADDES GÖREVİ..SENİN BU GÖREVİ YERİNE GETİRMEN ÇOK GÜZEL Bİ ŞEYY..
    BİZLER SENİ BURDA BEKLİYOR OLUCAZ..
    ALLAHIMA EMANET OL CANIM BENİMM…
    DUALARIM SENİNLE…
    SENİN ÜZERİNDE HAKKIM YOKTUR AMA GENE DE BENİM SANA HAKKIM HELAL OLSUN CANIMM KARDEŞİMM..
    GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUMM….

  26. slmmmm
    ben geldimm..herkeze hayırlı akşamlarr ve bursadan kucak dolusu sevgilerrr….

    Gencerimin sayfasını görünce hemen bi şeyler yazmak istedimm 😦 kardeşimi çok özlücem…

    yorum falan okumadım…umarım herkez iyidir..benimde belimm biraz daha iyi..ananem bursadan geldii o yüzden yoktum evde… 😀

    annemlerdeydim bir kaç gündürr..tatil yaptım sayılırr..kardeşim bi güzel baktı ablasınaa…şmd daha iyi sayılırımm…

    canlarımm evime dün geldimm ve dünden beri nete girmeye çalışıyorumm..ama pc sizlere ömürr.. 😀 kardeşim format atılması gerek dedii..artık ne zman olur bilmem.. 😀 sizleri çok özledimm..beni merak etmeyin diye haber vereyim dedimm…komşumdan giriyorum siteye.. 😀 duyurulurr… 😀
    gerçi olsada bu aralar biraz zorr.. 😦 yarınn bursadan yatılı misafirlerlrim gelicek..ne kadar kalırlar bilmem..

    herkezi çok özledimm ve seviyorumm…görüşmek dileğiylee….by byyy

    emel2 kaçarrrrr 😀

  27. hatcem ablamm canımm nassın iyisindir inşş…seni çok öpüyorum ablacımm…çıkmam lazım şmdd..kusuruma bakma komşumdan yazıyomm.. 😦
    herkezee çok slmm ablacımmm….
    bu sefer gerçekten gittimm.. 😀

    emel2 kaçarrrrr 😀

  28. ada Says:

    yha yorumlar coq fazla olunca telden yazamıyorum şans eseri atmadı ama muhtemelen atacak 😀 h.g hatice abla nasılsın?

  29. ada Says:

    2.emel ablam h.g ve bye bye evet gencer abim gidio ama dedi ya bi gün mutlaka dönücem die bizde o günü sabırsızlıkla beklicez kendine ve beline iyi bak ablam hoşçakal

  30. cemre Says:

    slm ben bir sayfa acip geleyim sevim nerdeki acaba neyse sayfa aciyorum

  31. cemre Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/12/10/asi-demir-_hasretinle-yandi-gonlum/#comment-139477
    bu sayfayi kapatiyoruz 😦 😦 hayirli teskereler canim asker kardesim 😦 😦

Bir Cevap Yazın

