asi & demir _hasretinle yandi gönlüm

374 Yanıt to “asi & demir _hasretinle yandi gönlüm”

  1. günes Says:

    hehehe tamam gecelimmmmm

  2. cemre Says:

    sevim farkindaysan ciraginda yok ortlarda olurdu burda

  3. sevim Says:

    bacinin ici burdabacim.biraz isim vardi.onu hallettim.

  4. cemre Says:

    alo emso msn resmlerni görüyorumm 😀

  5. sevim Says:

    evet haklisin bacim.benim cirak nerde.gerci ara ara gelmis ama yok oratalrda.gelsinde biraz ifadesini alayim hehehehe 🙂

  6. sevim Says:

    kimin resimlerini görüyon bacim anlamdim :)biraz daha ac lütfen 🙂

  7. cemre Says:

    emosssss msn onla emelin resimlerini

  8. sevim Says:

    burdamisin halen bacilarim.ben cikacam size cüsss diyeyim :)malum yarin erkenciyim yine.yatayim sabah cok zor kalkiyomm :)valla o sicak yataktan cikmak istemiyom :)saat zilini en az 10 kez basiyom hehehehe 🙂

  9. sevim Says:

    desene emoyum nihayet resimlerini koymus :)bacimida özledim giiiiiiiii.daha olmamismi pc

  10. sevim Says:

    neyse bacilarim ben müsadenizi alayim söz yarin aksam acisini cikarirz sohbetin.ama ben gidip yatayim.meralim aylam ikinizi cokkkk öpyüom.size hayirli geceler diliyom tatli rüyalar görmenizi diliyom.insallah asinin vede demirin fragmanlarini görürsünüz rüyanizda :)hadi ben gittim.byeeeee

  11. günes Says:

    hem öbürtarafa gecelim diyon hemde beni yanniz birakiyon resim pesine düsüyon bacimmmmm 🙂

  12. günes Says:

    iyi gecer sevimimmmmm sanada tatli rüyalarrrrrr bacimmmm
    yarin icinde hayirli islerrr sefinle iyi konusmalarrrrrr iznini koparda cik yarin karsimiza tamammi 🙂 seni öpüyom by byyyy

  13. cemre Says:

    tmm bacim bende seni öptüm yarin görüsmek üezereeeeeeeeeee byyyyyyyyyyyy

  14. cemre Says:

    ayalm msn gel istersen emos resimlerini gösteriyor

  15. günes Says:

    daha msn olmuyor meralimmmm ahhh bir bilsen coook kiziyorum ama neyse insallah yakin zamanda olurda ben görürüm bacilarimi birde pasa kuzumu coook merak ediyorum nekadar büyüdü kuzum benimmm

  16. cemre Says:

    olmuyormu abcim niyeki e yapsin ev arkadasin gi o zamannnnnn

  17. günes Says:

    meralimmm sen bak bacim bende cikayimmmm yatayim emosuma coook selamlar kocaman öpücükler yolluyorummmmm
    senide öpüyorum ikinizede iyi geceler diliyorummmm
    görüsürüzzzzzzzz hosca kalinnnnnnnnnnn

  18. günes Says:

    ev arkadasimi bulsam yaptiricam meralimmmmmm
    hehehehe sen biryerlerde görürsen yakala getir bacim bir zamet 🙂

  19. cemre Says:

    heh enerden görecem gi ben hem hic görmedimki gi hem görsemde getiremem giiiiii 🙂

  20. günes Says:

    tamam giiiii idare edecez artik biri görüp getirene kadarrrrrr
    hade ben kaciyommmm sen iki arada kalma bacimmmmm 🙂
    bende uykumu alayimmmm 🙂
    yani seni düsünüyom bacim 🙂 kendimi deyillllll 🙂

  21. cemre Says:

    dabi canim ona ne süpheeeee 🙂

  22. günes Says:

    bak fundam aklima geldi ooo görse kulandan sürükleyipte getirirdiii demi bacimmmmmmm özledim fundamiiiii melisimide özledim o gene hiccc girmiyor gallibaaa ama msn de yakalaya bilirsinizzzz benceee

  23. günes Says:

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    by byyyyy meralimmmmmmmm

  24. cemre Says:

    tmm aylammmmm seni cokk öptüm bacimmmmmm aeo kib görüsürük byyyyyyyyyyyyyyyyyy

Bir Yanıt Bırakın

